Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Η συνέντευξη των Evangelline Lilly κ Josh Ηοlloway σε γαλλικό περιοδικό

H Evangelline Lilly και ο Josh Holloway έδωσαν συνέντευξη σε γαλλικό περιοδικό τηλεόρασης



Διαβάστε περισσότερα

Εvangelline Lilly
Η γυναίκα του Romain Duris στην Γαλλική τανιία «Afterwards» του Gilles Bourdos, αυτό το γαλλόφωνο κορίτσι από τον Καναδά, σχεδόν στα 30 είναι μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες ηθοποιούς του Hollywood

Ήξερες τι πρόκειται να σου συμβεί σε αυτή την τέταρτη σεζόν;
Οι συγγραφείς μας, κάνουν οικονομία σχετικά με τις λεπτομέρειες του μέλλοντός μας. Όταν παραλαμβάνουμε το σενάριο πρέπει να το δώσουμε πίσω και δεν μπορούμε να το αντιγράψουμε – μαθαίνουμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον. Είναι καλύτερο να ανακαλύπτω τι θα συμβεί στην Κate μέρα παρά μέρα από το να ξέρω ότι θα πεθάνει ή κάποιο άλλο κακό νέο. Δεν θα την έπαιζα με τον ίδιο τρόπο αν ήξερα!

Έχει το “Lost” πραγματικά απογειώσει την καριέρα σου;
Η σειρά μου έχει ανοίξει όλες τις πόρτες, επιμένω ΟΛΕΣ τις πόρτες! Θα μπορούσα να ζωγραφίσω, γράψω για τη ζωή μου, να βάλω το πρόσωπό μου σε χιλιάδες προϊόντα, να παίξω σε ταινίες. Είμαι πάρα πολύ τυχερή, και αφού είμαι πιστή θα μείνω στη σειρά μέχρι τη λήξη του συμβολαίου μου, το 2009, ακόμα και αν άλλοι φύγουν.

Τι δρόμο θα διαλέξεις μετά;
Αυτό με τρομάζει; Τι να διαλέξω; Εκτοξεύτηκα μετά από 3 σιωπηλούς ρόλους και τώρα βρίσκομαι στην κορυφή. Υπάρχει τόση πολύ πίεση στο Hollywood που μερικές φορές ζηλεύω το άγνωστο κορίτσι που ήμουν πριν. Κάθε πρωί κάποιος θα με περιμένει στην πόρτα μου για να είμαι η πρωταγωνίστρια του Lost. Δείχνω έτσι με το παλιό μου jean και την τσάντα για τα ψώνια; Θα ήθελα να εξορίσω τον εαυτό μου στην Γαλλία γιατί ακόμα και στο Παρίσι είμαι ήρεμη. Κάποια μέρα ρώτησα για οδηγίες γιατί είχα χαθεί και ο άνθρωπος δεν αναγνώρισε την Kate. Αυτό που είδε ήταν μία χαμένη τουρίστρια. Χαμένη αλλά…ευτυχισμένη!!


Josh Holloway
Στη διάρκεια μιας συνέντευξης τύπου την προηγούμενη άνοιξη αυτός ο Καλιφορνέζος που εκλέχτηκε ο πιο sexy άνδρας στην τηλεόραση το 2007 απάντησε σε κάποιους προνομιούχους ανθρώπους ανάμεσα στους οποίους ήμασταν και εμείς.

Είναι αλήθεια ότι ο ρόλος σου σαν Sawyer ήταν πραγματικά ένα θαύμα για εσένα;
Περίμενα αυτό τον ρόλο για 10 χρόνια! Αν δεν ήταν αυτός ο ατζέντης που έψαχνε για έναν τύπο για ένα περιοδικό με χτενίσματα θα είχα εγκαταλείψει τα πάντα. Με τη γυναίκα μου, τη Yessica, δεν μπορούσαμε να πληρώσουμε τους λογαριασμούς για το σπίτι. Και μετά υπήρξε ο Sawyer! Ήξερες ότι άλλοι 5 ηθοποιοί της σειράς έκαναν οντισιόν για τον ίδιο ρόλο;

Η γυναίκα σου δεν ζηλεύει στις «καυτές» σκηνές σου με την Κate;
Φυσικά και όχι! Μάλιστα έχει έρθει αρκετές φορές στο γύρισμα. Περιέργως, με την Evangeline έχει έρθει πιο κοντά και ψωνίζουν μαζί. Επίσης η Yessica ξέρει πώς να κάνει αξέχαστα μασάζ, δε νομίζω να μπορεί η Kate να το κάνει τόσο καλά.

Σε αυτόν τον 4 κύκλο είσαι ικανοποιημένος που η Kate και ο Sawyer ήρθαν πιο κοντά;
Με την Evangelline είμαστε πολύ καλοί φίλοι. Είναι πάντα καλύτερο να έχεις σκηνές οικειότητας με μία ηθοποιό που αισθάνεσαι αρκετά άνετα. Αυτό που με ικανοποιεί και μας φέρνει επίσης κοντά είναι ότι δεν βρισκόμαστε στη λίστα των πραγματικά εξαφανισμένων του 4 κύκλου. Θυμήσου, στην αρχή ήμασταν 48 επιζήσαντες…Σήμερα, μετά το χτύπημα, η Kate και εγώ είμαστε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ επιζήσαντες


Πηγή DarkUfo