Παρασκευή 1 Αυγούστου 2008

HQ videos από το ComicCon

Επιτέλους το ABC δημοσίευσε στη σελίδα του τις HQ εκδόσεις των βίντεο που έδειξαν κατά τη διάρκεια του panel του Lost και συγκεκριμένα το βίντεο με τους φαν να κάνουν το τέστ αλλά και το βίντεο με τον Pierre Chang (Dr. Marvin Candle). Απολαύστε και τα 2 βίντεο στη συνέχεια.

Δείτε τα βίντεο





Δείτε το transcript του βίντεο με τον Chang

Dr.Chang: Γεια σας. Το όνομα μου είναι Dr. Marvin Candle και... Ξέρετε κάτι; Ξεχάστε το. Δεν υπάρχει πλέον λόγος για παιχνίδια, σωστά; Αν το βλέπετε αυτό τώρα, θα ξέρετε ήδη πως το όνομα μου, το πραγματικό μου όνομα είναι Pierre Chang και είμαι...

(Ένα μωρό κλαίει εκτός κάμερας και ο Chang κοιτάζει προς τα εκεί. Σηκώνεται από τον καναπέ)

Dr. Chang: Jennifer! Πάρε τον έξω, σε παρακαλώ! Έχω μόνο μια ευκαιρία για αυτό. (Ο Chang κάθετε κάτω) [στατικά]

Dr. Chang: ...καθηγητής της θεωρητικής αστροφυσικής από το Ann Arbor του Michigan. Με έφεραν σε αυτό... [στατικά] το ξεχασμένο από τον Θεό νησί χρόνια πριν για να διεξάγω πειράματα και να μελετήσω την μετρική λύση του Kerr στην εξίσωση πεδίου του Einstein και... [στατικά] Αν μπορέσω να κρατήσω αυτή την τρύπα ανοιχτή για αρκετό χρόνο, θα μπορέσετε να λάβετε το μήνυμα μου σε περίπου τριάντα χρόνια [στατικά]. Αν είστε... [στατικά] Ο Αμερικανός πρόεδρος είναι κάποιος με το όνομα George W. Bush και μοιράζεστε ψηφιακή πληροφορία άμεσα σε κάτι που ονομάζεται "Internet". Και δυστυχώς οι συνάδελφοι μου και εγώ είμαστε όλοι νεκροί και αν [στατικά], από ένα βίαιο purge, που προφανώς είμαστε ανήμποροι να αποφύγουμε.

(Ο Chang κοιτάζει κάτω λυπημένα, το αριστερό του χέρι, που είναι κανονικό και το πιάνει
με το δεξί του χέρι)

Dr. Chang: [στατικά] Αυτή η πληροφορία έρχεται σε εμένα από μια πηγή που αποδείχτηκε έγκυρη.

Φωνή εκτός κάμερας: Τίποτα από αυτά δεν έχει σημασία. Δεν έχει σημασία Απλά πήγαινε σε αυτό, σε παρακαλώ!

Dr. Chang: Επειδή, αν αυτή η μετάδοση είναι επιτυχής, είναι απόδειξη πως η δουλεία που έκανα εδώ είναι έγκυρη. Αυτό το μέρος έχει εξαιρετικές ιδιότητες. Σας ικετεύω, ότι και αν συμβεί, είναι επιτακτικό η Πρωτοβουλία Ντάρμα να ανασυγκροτηθεί. Πρέπει να συνεχίσετε την έρευνα [στατικά] και πρέπει να το κάνετε τώρα. Ο χρόνος δεν είναι μόνο ουσιαστικός, είναι η ουσία. Ίσως να μπορέσετε να βρείτε ένα τρόπο να μας σώσετε, να αλλάξετε το παρελθόν και να [στατικά] Μπορείτε να το αφήσετε...

Φωνή εκτός κάμερας: Αυτό είναι άσκοπο! Εντάξει; Απλά άσκοπο. Δεν θα το δουν ποτέ αυτό. Πως το κλείνω αυτό;

Dr.Chang: Όχι Όχι! Τι κάνεις;

Φωνή εκτός κάμερας: Πως το κλείνεις;

Dr. Chang: Όχι τι κάνεις; [στατικά]

Πηγή: ABC