Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

Νεα από το TvGuide

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάρτηση που ακολουθεί περιέχει ή μπορεί να περιέχει spoilers από τα επόμενα επεισόδια της σειράς. Διαβάστε τα με δική σας ευθύνη. Σας παρακαλούμε να μην δημοσιεύετε ή να σχολιάζετε τα περιεχόμενα της παρούσας ανάρτησης στο σχολιασμό άλλων αναρτήσεων, παρά μόνο σε αυτήν την ανάρτηση. Είναι θέμα σεβασμού προς αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για τα επόμενα επεισόδια. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Διαβάστε το spoiler

Έχω αυτό το ανησυχητικό συναίσθημα ότι το Lost από εδώ και πέρα θα επικεντρωθεί στους Oceanic 6, σε βάρος των ανθρώπων – συμπεριλαμβανομένου και του Sawyer μου!- που έμειναν στο νησί. Παρακαλώ πέστε μου ότι είμαι λάθος – Lauren

Matt: Παίρνω μεγάλη χαρά στο να σου πω ότι είσαι λάθος. Μετά γελάω κοροϊδευτικά στην γενική σου κατεύθυνση. Μην έχεις φόβο, Lauren, αυτοί που έμειναν πίσω θα έχουν αρκετό χρόνο προβολής. Στην πραγματικότητα, ένα (μάλλον καλά μαυρισμένο) μέλος του set μου λέει ότι η Elizabeth Mitchel, για πρώτη φορά, δεν είχε ποτέ τόσα πολλά να κάνει και είναι περισσότερο απασχολημένη και από έναν οπλισμένο πλαστογράφο. Αλλά θα είναι απασχολημένη με τον Sawyer Σου; Αυτή είναι η ερώτηση…


Πηγή:TvGuide