Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

Spoilers από τα γυρίσματα

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάρτηση που ακολουθεί περιέχει ή μπορεί να περιέχει spoilers από τα επόμενα επεισόδια της σειράς. Διαβάστε τα με δική σας ευθύνη. Σας παρακαλούμε να μην δημοσιεύετε ή να σχολιάζετε τα περιεχόμενα της παρούσας ανάρτησης στο σχολιασμό άλλων αναρτήσεων, παρά μόνο σε αυτήν την ανάρτηση. Είναι θέμα σεβασμού προς αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για τα επόμενα επεισόδια. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Διαβάστε το spoiler

Μια κοπέλα που δούλεψε στο πλατό του Lost σαν κομπάρσος, δημοσίευσε στο blog της μερικά ενδιαφέροντα πράγματα από τα γυρίσματα:

"Για όσους δεν το ξέρουν, ήμουν κομπάρσος στο LOST την Δευτέρα και την Τρίτη. Επίσημα έκανα καστ για το ρόλο "Μαμά στην κούνια". Αυτός ο ρόλος ήθελε εμένα να κουνάω ένα 8χρονο κορίτσι στην κούνια και μετά να σταθώ δίπλα από ένα φράκτη και να κάνω πως μιλάω με κάποιον "Dharmite" ενώ όταν άρχισε να παίζει η σειρήνα να πάρω την "κόρη" μου και να τρέξω στο σπίτι. Επίσης πέρασα από ένα πεζοδρόμιο δίπλα από τον Sawyer. Έπρεπε να φοράω ρούχα από τη δεκαετία των '70. Υπέγραψα χαρτιά για εχεμήθεια, και δεν μπορώ να πώ την πλοκή, οπότε λέω μόνο αυτά. Το κορίτσι που έπαιζε την κόρη μου ήταν αξιολάτρευτη. Προσπάθησα να της μάθω ζογκλερικά καθώς περιμέναμε να κάνουμε γύρισμα. Με ανάγκασε να βγάλω φωτογραφία μαζί της επειδή είπε πως θα γινόμουν διάσημη και ήθελε να έχει μια φωτογραφία πριν αυτό γίνει δύσκολο. Ελπίζω αυτό να είναι σημάδι. Δούλευα μέχρι τις 4ΑΜ και έβρεχε και είχε παγωνιά.

Την Τρίτη όπως βλέπετε στη φωτογραφία ήμουν "Dharmite". Έμοιαζα με προσκοπίνα. Ακόμα και ο σκηνοθέτης με πλησίασε και μου είπε πως μοιάζω σαν να πρέπει να πουλάω μπισκότα."

Όλη την ανάρτηση μπορείτε να την διαβάσετε εδώ.

Πηγή: DarkUFO