Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Συνέντευξη Nestor Carbonell στο SCI FI Wire

O Nestor Carbonell που παίζει τον Richard Alpert, έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό SCI FI Wire και μίλησε για τον ρόλο του στη σειρά. Ευχαριστούμε πολύ την φίλη Achara για την μετάφραση. Διαβάστε στη συνέχεια την συνέντευξη.

Ο Nestor Carbonell που υποδύεται ξανά τον μυστηριώδη, φαινομενικά αγέραστο Richard Alpert στην 5η σεζόν της σειράς του ABC Lost, είπε στο SCI FI Wire πως καταλαβαίνει αν οι θεατές είναι λίγο αποπροσανατολισμένοι από τα χρονικά πηδήματα της σειράς αυτή τη χρονιά. Και αυτός είναι.

Διαβάστε Περισσότερα

"Είμαι λίγο ζαλισμένος", παραδέχτηκε ο Carbonell σε μια αποκλειστική συνέντευξη την Τετάρτη. "Αρχικά μου πήρε, στο πρώτο επεισόδιο μια στιγμή να καταλάβω "ΟΚ, πότε είμαι ακριβώς; Που είμαστε, και πότε είμαι εγώ;" Αλλά, όχι, δεν πήρε πολύ. Νομίζω σαν θεατές, μετά από αυτό το επεισόδιο (που προβλήθηκε στις 28 Ιανουαρίου), το σόου κατασταλάζει αρκετά, και θα πιάσετε την κεντρική ιδέα της σεζόν , ώστε να μπορείτε να αντιμετωπίσετε κάποια στοιχεία του time travel.

O Carbonell, ο οποίος αρχικά προσελήφθη στην τρίτη σεζόν για μια σύντομη φιλική συμμετοχή, τελικά θα εμφανίζεται στο υπόλοιπο της 5ης σεζόν, που πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2010, είπαν οι υπεύθυνοι παραγωγής Damon Lindelof και Carlton Cuse στους ρεπόρτερ στο Television Critics Association Winter Press Tour στην Universal City της Καλιφορνια.

Ο Carbonell μίλησε με το SCI FI Wire για να προωθήσει την κυκλοφορία του DVD της ταινίας Κiller Μovie. Οι ερωταπανταντήσεις που ακολουθούν είναι επεξεργασμένα αποσπάσματα από εκείνη τη συνέντευξη. Το Lost μεταδίδεται τις Τετάρτες στις 9 το βράδυ.

Πρέπει να μεγάλη υπόθεση το να είσαι τόσο "φημισμένος" από τους παραγωγούς που σε προσέλαβαν για το υπόλοιπο του σόου.

C: Ήταν θαυμάσιο, και δεν περίμενα ποτέ ότι θα γινόταν. Ξεκίνησε σαν μια οντισιόν για φιλική συμμετοχή, για την τρίτη σεζόν. Παρόλο που μου είπαν ότι πιθανόν να επανεμφανιζόμουν, με κάλεσαν πάλι περίπου 6 εβδομάδες μετά το γύρισμα, κάπως ξαφνικά για μένα, και μου είπαν ότι ήθελαν να πάω στο νησί για περίπου 5 επεισόδια. Ο ρόλος εξελίχθηκε από εκεί. Ποτέ δεν ξέρεις τελικά, αλλά ναι, ήταν τέλειο. Ήταν πολύ ωραίο που ενθουσιάστηκαν τόσο Είμαι συνεπαρμένος. Είμαι συνεπαρμένος να είμαι μέρος αυτού.

Φαίνεται ότι ο Richard δεν γερνάει. Αυτό επηρεάζει τον τρόπο που παίζεις το ρόλο?

C: Δεν παίζω τον Richard σαν να είναι 100 χρονών ή μερικών εκατοντάδων χρόνων. Είναι αρκετά ξεκάθαρο, προφανώς, ότι ο τύπος δεν γερνάει, αλλά πιστεύω ότι έχει να κάνει με έναν άνθρωπο που είναι πάντα εκεί γύρω, με κάποια σοφία, έναν άνθρωπο που έχει δει πολλά στις εποχές που ήταν εντός και εκτός του νησιού. Πιστεύω ότι αυτό μεταφέρεται με κάποιο τρόπο στον χαρακτήρα.

Στο TV Critics Association press tour μερικοί ρεπόρτερ ρώτησαν αν φοράς eyeliner, πράγμα που αρνήθηκαν οι D.L οι C.C..Τι λες για αυτό;

C: Ο αδερφός μου μου έστειλε αυτό το link για τι TCA, που ήσασταν κι εσείς. Κάποιος είχε ρωτήσει για το αν φορούσα eyeliner. Νομίζω ο Carlton με υπερασπίστηκε λέγοντας ότι είμαι 100% χωρίς μακιγιάζ. Καταλαβαίνω γιατί μερικοί άνθρωποι νομίζουν ότι φοράω eyeliner, επειδή οι βλεφαρίδες μου είναι πολύ σκούρες. Ειδικά η τελευταία σειρά, είναι πολύ σκούρες. Το αντιμετωπίζω αυτό από τότε που ήμουν μικρός κι έτσι μου φαίνεται πολύ αστείο αυτό το θέμα όταν επανέρχεται, ειδικά στο TCA. Ο αδερφός μου, μου είπε να κοιτάξω στο ιντερνέτ, google κλπ για αυτό και το όνομα μου εμπλέκεται σε αρκετά πράγματα. Ένα από αυτά ήταν "maybelline man". Κάποιοι άνθρωποι μου απένειμαν τον τίτλο Guyliner. Είναι πολύ διασκεδαστικό.

Σε κάλεσε κανένας από τους dark-knight φίλους σου να είσαι ο plus-one για τα Oscars;[Ο Carbonell εμφανίστηκε στην ταινία στο ρόλο του δήμαρχου του Gotham City ,Anthony Garcia.]

C: Α,το θέμα plus-one; Όχι, όχι ακόμα. Έχω ο ίδιος plus-one, έτσι δε θα μπορούσα να είμαι κάποιου άλλου plus-one. Αλλά όχι. Δεν έχω γίνει ο plus-one κανενός μέχρι στιγμής. Θα παρακολουθώ(από την tv μάλλον εννοεί). Hey, μπορεί να είμαι και στη Χαβάη (που γυρίζεται το Lost).

Πηγή: SCI-FI Wire, DarkUFO