Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2009

O M.Emerson κ ο J.Holloway στο TV Guide

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάρτηση που ακολουθεί περιέχει ή μπορεί να περιέχει spoilers από τα επόμενα επεισόδια της σειράς. Διαβάστε τα με δική σας ευθύνη. Σας παρακαλούμε να μην δημοσιεύετε ή να σχολιάζετε τα περιεχόμενα της παρούσας ανάρτησης στο σχολιασμό άλλων αναρτήσεων, παρά μόνο σε αυτήν την ανάρτηση. Είναι θέμα σεβασμού προς αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για τα επόμενα επεισόδια. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Διαβάστε το spoiler

Στις 21 Ιανουαρίου η περίπλοκη περιπέτεια του ABC ξεκινά την 5η σεζόν καθώς μαθαίνουμε που, ή πιο συγκεκριμένα που στον χρόνο, το Νησί προσγειώθηκε. Στη διάρκεια του σούσι, σε ένα διάλειμμα της παραγωγής ο Michael Emerson έδωσε το TV Guide κάποια αινιγματικά στοιχεία γι αυτά που έρχονται.

Που κατέληξε ο Ben αφού γύρισε τον Τροχό;
Πολλά επεισόδια νωρίτερα είδατε τον Ben να ξυπνάει στην έρημο Σαχάρα και είχε έναν τραυματισμό στο χέρι του που απέκτησε όταν έπεσε στον πάγο για να μπει σε εκείνον το θάλαμο. Είναι στην άλλη άκρη του πλανήτη και έχασε δύο χρόνια από τη ζωή του.

Ακούμε ότι η σειρά θα παίξει με τον χρόνο περισσότερο αυτή τη χρονιά. Είναι δύσκολο γι εσένα να ακολουθήσεις;
Θα τρελαινόμουν αν προσπαθούσα να κάνω τον εαυτό μου υπεύθυνο για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του χαρακτήρα μου. Δεν είμαι καν σίγουρος πόσες ηπείρους έχω ήδη επισκεφθεί αυτή τη σεζόν.

Πόσα ξέρει ο Ben για το τι στο καλό γίνεται εδώ;
Ξέρει τα πάντα για το παιχνίδι ή για τη μάχη στην οποία είναι ανακατεμένος (με τον Charles Widmore) και νομίζω ότι όταν έρθει η τελική λύση στο τέλος της σειράς, το κοινό θα ξέρει όσα ξέρει ο Ben. Για τι παίζουν; Παγκόσμια κυριαρχία; Ή ίσως κάτι ποιο αόριστο.

Στο φινάλε της τελευταίας σεζόν μάθαμε ότι ο Jack πληροφορήθηκε από τον Ben ότι πολύ κακά πράγματα συνέβησαν στο Νησί μετά την αναχώρηση των Oceanic 6.
Κάτι που έκανε ο Ben πήγε πραγματικά άσχημα

Θα επιζήσεις μέχρι το τελευταίο επεισόδιο της σειράς το 2010 ή θα απολαύσεις έναν ένδοξο θάνατο πιο πριν;
Έχω ένα προαίσθημα ότι θα τα έχω και τα δύο. Έχω βρεθεί στο επίκεντρο τόσων πολλών διαφορετικών δυνάμεων που νομίζω ότι ο Ben θα φτάσει μέχρι το τέλος.

Στο μεταξύ με τον Jack και τον Sayid εκτός Νησιού περιμένετε ο Sawyer να αναλάβει έναν περισσότερο ηγετικό ρόλο όταν το Lost επιστρέψει στις 21 Ιανουαρίου. "Ήμουν πολύ απασχολημένος αυτή τη σεζόν" λέει ο Josh Holloway που παίζει τον Sawyer "με έναν πολύ διαφορετικό τρόπο από ότι τον έχετε δει στο παρελθόν". Βασιζόμενοι στο ανιδιοτελές άλμα του Sawyer στον ωκεανό από το υπερφορτωμένο ελικόπτερο διάσωσης στο φινάλε της προηγούμενης σεζόν, μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα δούμε μια πιο ηρωική πλευρά στον παλιό απατεώνα; "Ναι" αναφέρει ο Holloway. "Είναι διασκεδαστικό γι εμένα σαν ηθοποιός να δοκιμάζω κάτι διαφορετικό γιατί πάντα ήταν ο εξυπνάκιας που γαύγιζε διαταγές και σκότωνε ανθρώπους.