Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Χαμένες Ψυχές - Μέρος 2ο

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάρτηση που ακολουθεί περιέχει ή μπορεί να περιέχει spoilers από τα επόμενα επεισόδια της σειράς. Διαβάστε τα με δική σας ευθύνη. Σας παρακαλούμε να μην δημοσιεύετε ή να σχολιάζετε τα περιεχόμενα της παρούσας ανάρτησης στο σχολιασμό άλλων αναρτήσεων, παρά μόνο σε αυτήν την ανάρτηση. Είναι θέμα σεβασμού προς αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για τα επόμενα επεισόδια. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Διαβάστε τι είπε ο Josh Holloway

Ευχήθηκες ποτέ να ανατιναχθεί το νησί;
Ναι το έκανα. Και νομίζω το έκανε αλλά ήρθε και πάλι πίσω!

Τι συμβαίνει στο κεφάλι του Sawyer αυτή τη σεζόν;
Σύγχυση λίγο πολύ. Και ο τρόπος που βρίσκει για να επιβιώσει είναι ενδιαφέρον, αναλαμβάνει διαφορετικό ρόλο από ότι τον έχετε συνηθίσει στο παρελθόν.

Είναι περισσότερο ηρωικός;
Μπορεί να το δεις και έτσι αλλά νομίζω είναι περισσότερο για τη επιβίωση και κάνει ότι χρειάζεται. Ο τρόπος που το κάνει στην ιστορία μπορεί να διαβαστεί σαν ηρωικός ή απλά πως περνάει καλά. Εξαρτάτε πως θέλετε να το διαβάσετε.

Ανυπομονείς για το τέλος;
Θεέ μου, ναι! Ανυπομονώ να μάθω, όπως και το κοινό, τι στα κομμάτια γίνεται. Παρόλα αυτά ακόμα δεν έχω κανένα στοιχείο. Το μόνο πράγμα που βρήκα ποτέ είναι πως το νησί κινείται, που είναι πολύ καλό, αλλά μόνο αυτό.

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις όταν τελειώσει;
Νομίζω πως ίσως να ξυρίσω το κεφάλι μου και να αφήσω αλογοουρά Mohawk, μια ψηλή αλογοουρά. Πάντα ήθελα να το κάνω.

Τι λένε σου λένε οι θαυμαστές σου όταν είσαι στην Αγγλία;
Είμαι μεταμφιεσμένος όταν κυκλοφορώ εκεί έξω. Κανένας δεν με αναγνωρίζει και αν το κάνουν είναι περισσότερο «πς πς» ψιθυρίσματα. Είναι περισσότερο μεγαλύτερες, μεθυσμένες Αμερικανίδες που έρχονται σε μένα.

Τι σου λένε;
«Θεέ μου!» και με αρπάζουν και με ταρακουνάνε. Δεν είναι οι 21 χρονες σας γκόμενες που μου μιλάνε. Όχι, είναι οι μεγαλύτερες κυρίες που ήπιαν πολλά Mai Tais. Δεν με πειράζει μου αρέσει ένα καλό «saucer».

Τι είναι το «saucer»
Ξέρεις, που του αρέσουν 1-2 κοκτέιλ. Δεν κρίνω, δεν είναι δυναμική μου το να κρίνω, αλλά απ’ ότι φαίνεται αυτά προσελκύω. Αλλά οι άνθρωποι είναι πολύ καλοί και οι φανς στην Αγγλία καταπληκτικοί.

Είχες κάποια περίεργη, ντροπιαστική στιγμή με θαυμαστές;
Ναι συνέβηκαν κάποια περίεργα πράγματα… Ήμουν σε εξόρμηση με τροχόσπιτο μια φορά. Προσπαθούσα να αδειάσω το τροχόσπιτο, ξέρεις το νερό και τα διάφορα από την περιοχή της τουαλέτας και ήρθαν 6 άνθρωποι και με στρίμωξαν καθώς ήμουν με τα πράσινα χειρουργικά γάντια και τους είπα «Δεν μπορώ να υπογράψω τίποτα τώρα». Ντράπηκα πάρα πολύ.

Είμαι σίγουρη πως δεν τους πείραξε
Λοιπόν με πείραξε εμένα. Τους είπα «Θα έρθω σε εσάς σε ένα λεπτάκι, όταν θα τελειώσω με τις λειτουργίες του να είμαι άνθρωπος». Οπότε αυτό ήταν ντροπιαστικό φορώντας χειρουργικά γάντια, έξω στην Αλάσκα στην μέση του πουθενά. Σκέφτηκα «πλάκα μου κάνετε».

Διαβάστε τι είπε ο Jorge Garcia

Πες μας ένα πράγμα που θα συμβεί στον Hurley στην 5η σεζόν.
Θα έχω πολλές αλλαγές στα ρούχα μου για κάποιο λόγο. Και δεν είναι και όλες οι πιο κολακευτικές επιλογές.

Τι θέλεις να συμβεί στο τέλος;
Σίγουρα υπάρχουν διαφορετικοί άνθρωποι που αισθάνονται πως μπορούν να διεκδικήσουν το νησί για δικό τους και αυτό είναι που πρέπει να έρθει στο προσκήνιο με κάποιο τρόπο. Θα ήταν ένα ενδιαφέρον περιβάλλον για να δεις να γίνεται μια μάχη, όπως οι Ewoks να πολεμάνε για το Endor ίσως.

Οπότε μερικοί Stromtroopers έρχονται με μερικά ΑΤ-ΑΤs;
Ναι κάτι τρελό.

Τι θα ήθελες να κάνει ο Hurley που δεν έχει κάνει ακόμα;
Δεν έκανε και πολλά πράγματα με όπλα και όλοι οι άλλοι έκαναν. Το μόνο όπλο το οποίο εκπυρσοκρότησε ήταν από λάθος, ρίχνοντας μια φωτοβολίδα στον ουρανό, οπότε το να τον δω με μια καραμπίνα ή ένα τουφέκι στο χέρι, να πρέπει να επιβάλει τον νόμο, θα ήταν ωραίο. Τόσο καιρό να αντιστέκεται στα όπλα και μετά να κάνει ένα βήμα και να το αποκτά, θα ήταν ενδιαφέρον.

Τι θα ήθελες να κάνεις στην Χαβάη πριν φύγεις;
Δεν έμαθα να σερφάρω ακόμα. Πρέπει τουλάχιστον να κάνω μαθήματα πριν φύγω. Πρέπει να το κάνω!

Πως άλλαξε η ζωή σου από τότε που πρωταγωνιστείς στο Lost;
Άγνωστοι έρχονται και με ρωτάνε αν μπορούν να με αγκαλιάσουν. Είναι περισσότερο μαμάδες και γιαγιάδες συνήθως.

Όχι καυτές ξανθιές;
Όχι, έχω περισσότερο σουξέ στα παιδιά και τους γονείς. Οι άνθρωποι μου λένε «Η μαμά μου σε λατρεύει!» ή «Είσαι ο αγαπημένος των παιδιών μου». Υποθέτω πρέπει να είμαι αγκαλίτσας!

Πήγες ποτέ στην Αγγλία;
Ναι. Πήγα 4 φορές και οι θαυμαστές είναι περισσότερο ενθουσιασμένοι. Οι αμερικάνοι θαυμαστές έχουν ένα επίπεδο «κουλ» που πρέπει να παλέψουν για να το περάσουν, αλλά οι θαυμάστριες στην Ευρώπη δεν φοβούνται θα φωνάξουν και να τρελαθούν.

Λες πως οι Άγγλοι δεν είναι κουλ;
[Γελά]. Όχι, όχι, αγαπώ την Αγγλία.

Τι σου αρέσει σε αυτή;
Κάρυ. Είμαι μεγάλος θαυμαστής του Lamb Korma. Πάντα παίρνω κοτόπουλο Tikka masala, αρνί korma και μετά παίρνω και κάτι που δεν έφαγα όπως βουτυρωμένο κοτόπουλο. Προσπαθώ να μην παίρνω τα ίδια. Το Vindaloo απλά σε σκοτώνει και με τους 2 τρόπους. Πονάει ειδικά όταν βγαίνεις έξω. Είναι πολύ σοβαρά πράγματα.

Συνήθιζες να κάνεις εμφανίσεις. Κάποιος βρετανός κωμικός που σου αρέσει;
Ο Russell Brand είναι τρελός και μπορεί να σκαρφίζεται στιχάκια για μεγάλο διάστημα και πολύ γρήγορα και είναι δύσκολο για τους αμερικάνους να τον καταλάβουν. Αλλά όταν φτιάχνει τραγούδια της στιγμής είναι φοβερό. Είναι σαν να βλέπεις ταχιδακτυλουργικό τρικ. Όταν το τραγούδι δουλεύει και μπορεί να το τελειώσει και κάνει ομοιοκαταληξία. Σκέφτομαι «Ουάο! Καλή κίνηση.»

Διαβάστε τι είπε ο Henry Ian Cusick

Λοιπόν, με την Penny να υποθέσουμε πως θα γίνουν κάποια κακά πράγματα;
Φαίνεται με την απειλή του Ben να κυνηγάει την κόρη του Widmore πως μπορεί να γίνουν κάποια κακά πράγματα.

Έχεις κάποια θεωρία για τον τέλος;
Όχι δεν έχω. Οι άνθρωποι με ρωτάνε όλη την ώρα και τους λέω «Δεν έχω θεωρία». Θα εκπλαγώ όπως και όλοι οι άλλοι. Θα είναι τόσο δύσκολο να το τελειώσουν. Δεν έχω ιδέα πως θα το κάνουν, αλλά θα είναι κολπατζίδικο.

Τι θα σου λείψει από το Lost όταν τελειώσει;
Θα μου λείψει το να ζω στη Χαβάη. Θα μου λείψει ο μισθός. Θα μου λείψει το να μην χρειάζεται να δουλέψω πάρα πολύ. Είναι πραγματική ευχαρίστηση να παίζω αυτό τον ρόλο.

Έμαθες να κάνεις σέρφ;
Ναι έχω μάθει. Δεν είμαι και ιδιαιτέρα καλός αλλά έμαθα. Όταν πρωτοήρθα πήγαινα κάθε μέρα, τώρα το έκοψα λίγο.
Σου λείπει τίποτα από το σπίτι;
Η οικογένεια. Και έβλεπα το Hallam Foe και μου λείπει ειλικρινά τα χυδαία λόγια. Μου λείπουν τα «Άντε και γαμήσου». Αυτό το επιθετικό καλής φύσης χιούμορ το οποίο δεν βρίσκεις εδώ.
Τι θα κάνεις μετά το Lost;
Δεν έχω κάποιο σχέδιο. ΘΑ δω τι θα προκύψει, είτε κάποια ταινία είτε τηλεόραση, πάντα πάω εκεί που είναι η δουλειά. Αν μου προσφέρουν κάτι πίσω στο σπίτι θα το σκεφτώ, υπάρχουν πολλά καλά πράγματα που έρχονται από την Αγγλία. Το Life on Mars ήταν ιδιοφυές. Θα ήσουν ηλίθιος αν το απέρριπτες αυτό.

Ποιος είναι ο ρόλος των ονείρων σου;
Ο Robin Hood. Θυμάσαι τη έκδοση με τον Michael Praed; [Τραγουδά] «Robin the hooded man». Πιστεύω πως αυτό είναι τόσο κούλ. Μου άρεσε ο μυστικισμός και απλά το γεγονός πως αυτοί οι τύποι δεν έκαναν τίποτα. Τριγύριζαν στο δάσος, δεν είχαν δουλειά. Αυτό ήταν. Το όλο θέμα ήταν να μην πρέπει να έχεις δουλειά, ποτέ να μην χρειαστεί να πας στο πανεπιστήμιο.

Μεγαλώνοντας στη Σκωτία, η ηθοποιία δεν είναι συνηθισμένη επιλογή καριέρας, ειδικά στη Γλασκώβη…
Έχουμε ηθοποιούς στη Γλασκώβη. Δεν είναι και ότι ποιο συνηθισμένο να κάνει κάποιος, αλλά υπάρχουν πολλοί καλοί Σκοτσέζοι ηθοποιοί. Ο Robert Carlyle που θαυμάζω. O Peter Capaldi. Είναι πραγματικά πολύ καλός ηθοποιός. Στο θέατρο υπάρχουν πολλοί ηθοποιοί που θαυμάζω όπως ο Brian Cox. Κοιτάω αυτούς τους τύπους και σκέφτομαι «Ουάο δεν κερδίζεις καθόλου χρήματα και κοίτα πόσο καλός είσαι». Αυτό με έκανε να έρθω στο LA. Οι καλοί μεγαλύτεροι σε ηλικία ηθοποιοί κερδίζουν 13 χιλιάρικα τον χρόνο και σκέφτηκα «Ουάο θα πρέπει να πληρώσεις και την υποθήκη με αυτά;»

Διαβάστε τι είπε ο Michael Emerson

Τι συμβαίνει σε αυτή τη σεζόν;
Ο Ben έχει μια νέα και φαινομενικά αντίθετη αποστολή όπου κανένας δεν θέλει να τον ακολουθήσει. Αλλά θα επικρατήσει όπως κάνει πάντα. Και αυτή τη σεζόν θα είμαστε σε όλο τον κόσμο χρονικά και γεωγραφικά.
Τα ερωτήματα της ιστορίας έρχονται να δέσουν καθώς το Lost προχωρά προς το τέλος;
Ναι αυτό αισθάνομαι. Άρχισαν να μας κατευθύνουν προς το τέλος. Η σειρά επεκτεινόταν και τώρα άρχισε να αναδιπλώνεται προς ένα τέλος.

Τι θα σου άρεσε να δεις να συμβαίνει στο τελευταίο επεισόδιο;
Ελπίζω πως η κατάληξη θα είναι πέρα από την φαντασία και τις προσδοκίες μου. Θα είναι πολύ σπάνιο. Ο Damon Lindelof δεν θα μας απογοητεύσει. Ήδη έχει ένα τέλος ή τον εμπιστεύομαι πως έχει. Ελπίζω να είναι γραμμένο κάτω, κάπου σε ένα χρηματοκιβώτιο επειδή ανησυχώ για την υγεία του [Γέλια].

Ο Matthew γνωρίζει το τέλος;
Έχω την ίδια αίσθηση. Δεν είμαι σίγουρος γιατί. Ο Matthew είναι στενά συνδεδεμένος με τους συγγραφείς. Υπάρχουν στιγμές που ξέρει περισσότερα από ότι οι υπόλοιποι.

Φρίκαρα όταν σε είδα να περπατάς προς το μέρος μου πριν λίγο. Τι σου λέει ο κόσμος στο δρόμο;
[Γέλια] Ο κόσμος είναι ευχαριστημένος – τρομοκρατημένος όταν με συναντά. Ένα μέρος τους γνωρίζει πως είναι φαντασία, αλλά ένα μέρος τους έχει αυτόν τον εσωτερικό τρόμο. Τείνουν να είναι πολύ τυπικοί και να κρατάνε αποστάσεις. Όταν κάνουμε χειραψία αποτραβιούνται. Όταν ο Hurley περπατά στο δρόμο, οι φαν τον κτυπούν στην πλάτη και τον πλησιάζουν. Εμένα μου δίνουν περισσότερο χώρο.

Διασκεδάζεις με αυτό;
Μου ταιριάζει επειδή είμαι τυπικός από τη φύση μου. Δεν ξέρω τι θα έκανα αν με αγκάλιαζαν συνεχώς στο δρόμο. Μου αρέσουν τα «Τι κάνετε κύριε» και «Χάρηκα που σας γνώρισα…».

Πως νοιώθεις για τον Ben;
Οι συγγραφείς ανάτρεψαν την εξέλιξη του χαρακτήρα μου με τον ίδιο τρόπο που έκανε και το κοινό, αλλά συνεχίζω να έχω αυτή την αίσθηση, είναι πιθανόν και αφελής, πως ο Ben θα παρουσιαστεί στο τέλος σαν ένας ηρωικός υπερασπιστής της ζωής στον πλανήτη. Λειτουργώ από την ιδέα πως είναι ένας από τους καλούς. Αλλά μετά διαβάζω τα σενάρια και μένω κατάπληκτος από τις αδυναμίες και την κρύα του καρδιά.

Θα απογοητευτείς αν όταν το Lost τελειώσει αποδειχθεί πως ήσουν απλά ο «κακός»;
Φυσικά όχι, θα ήταν μια πολύ καλή διαδρομή. Και ίσως αυτό είναι ένα από τα λιγότερα αναμενόμενα αποτελέσματα. Δεν ξέρω. Αυτή τη σεζόν μου δόθηκε ένας λόγος να πιστεύω πως ο χαρακτήρας μου είναι τελικά ηρωικός και την ίδια ώρα μου δίνεται και ο λόγος να πιστεύω πως είναι και ο αντίχρηστος.

Πηγή: SFXMagazine