Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

Συνέντευξη Daniel Dae Kim στο Sci-Fi Wire

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάρτηση που ακολουθεί περιέχει ή μπορεί να περιέχει spoilers από τα επόμενα επεισόδια της σειράς. Διαβάστε τα με δική σας ευθύνη. Σας παρακαλούμε να μην δημοσιεύετε ή να σχολιάζετε τα περιεχόμενα της παρούσας ανάρτησης στο σχολιασμό άλλων αναρτήσεων, παρά μόνο σε αυτήν την ανάρτηση. Είναι θέμα σεβασμού προς αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για τα επόμενα επεισόδια. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Διαβάστε τη συνέντευξη

Πότε το έμαθες;
Μου το είπαν ακριβώς πριν βγει το σενάριο του επεισοδίου. Για το φινάλε. Ο Damon Lindelof με κάλεσε και μου είπε "Θα διαβάσεις κάτι που μπορεί να σου φανεί σοκαριστικό, αλλά μην ανησυχείς. Θα είσαι ακόμα μαζί μας".

Δεν θα ήταν σαν να έπαιζαν με την τύχη αν δεν σου το έλεγαν; Σαν να υπέθεσαν πως θα είσαι διαθέσιμος.
Δεν μου διέκοψαν ποτέ το συμβόλαιο. Οπότε ήμουν ακόμα δεσμευμένος.

Αυτό είναι πολύ καλή ένδειξη πως επιστρέφεις.
Οι παρατηρητικοί θεατές θα είδαν και το όνομα μου και στα πρώτα επεισόδια.

Είναι δύσκολο να μην ξέρεις προς τα που βαδίζει ο χαρακτήρας σου;
Ήταν, στην αρχή όταν αρχίσαμε την σειρά, αλλά έτσι είναι και στην πραγματική ζωή. Ποτέ δεν ξέρεις που θα πας. Ξυπνάς, ξέρεις ποιός είσαι και συνεχίζεις τη μέρα σου.

Πόσο μπροστά ξέρεις την ιστορία;
Ξέρω μόνο ότι λένε τα σενάρια που έχω στα χέρια μου. Και αυτή τη στιγμή είναι μέχρι το επεισόδιο 14.

Έχουν επανενωθεί η Sun (Yungin Kim) και ο Jin;
Νομίζω θα εκπλαγείτε όταν το δείτε.

Για πόσα επεισόδια θα είναι τρυγύρω η Rousseau;
Ποιά έκδοση; (Γελά). Θα είναι τριγύρω, ας το θέσουμε έτσι.



Πως είναι να γνωρίζεις πως η σειρά έχει τέλος;
Για την ακρίβεια είναι κάπως καθησυχαστικό. Στην τηλεόραση πολλές φορές, δεν είσαι σίγουρος πόσο καιρό θα δουλεύεις σε ένα project. Αλλά έχοντας μια τελική ημερομηνία μπορείς να προετοιμαστείς για αυτό. Οπότε είναι καλό.

Έχεις σχέδια για μετά τη σειρά ή τη διακοπή;
Ναι, κατά τη διακοπή θα πάω στο Λονδίνο να κάνω το πρώτο μου μιούζικαλ. Θα πρωταγωνιστώ στο The King and I. Στο Royal Albert Hall.

Πως ήταν η εμπειρία; Το έχεις προετοιμάσει;
Όχι ακόμα. Είναι ευχάριστα τρομακτικό. Δεν έχω κάνει ξανά μιούζικαλ και έψαχνα ένα τρόπο για να επιστρέψω στο σανίδι. Είναι ένα σόου που πραγματικά θέλω να κάνω.

Πως είναι η ικανότητα σου στο τραγούδι;
Καλύτερη μέρα με την μέρα.

Στα επόμενα σου projects θα σου άρεσε να κολλήσεις στην περιοχή του Sci-Fi;
Είναι παράξενο, εννοώ, πολλοί απο εσάς γνωρίζεται πως έκανα αρκετό Sci-Fi. Δεν ξέρω ακριβώς το γιατί. Υποθέτω πως επειδή η επιστημονική φαντασία είναι περισσότερο ανοικτή όσον αφορά το κάστινγκ. Οπότε είμαι τυχερός που εργάστηκα με τον τρόπο που το έκανα στο sci-fi. Το είδος δεν με ενδιαφέρει τόσο, όσο η ιστορία και ο χαρακτήρας που θα υποδυθώ.

Μπορείς να μιλήσεις λίγο περισσότερο για την εξέλιξη του χαρακτήρα σου; Υπήρξε μια ανάπτυξη όσο αφορά το ότι μπορούσες με δυσκολία να συνεννοηθείς με τους άλλους επιζώντες και στο τελευταίο επεισόδιο σε είδαμε να μιλά σπαστά αγγλικά.
Ναι, η ανάπτυξη όσον αφορά στην ικανότητα της γλώσσας και η μεγαλύτερης σημασίας ανάπτυξη όσον αφορά τον χαρακτήρα. Όταν κοιτάζω πίσω στον πιλότο, και βλέπω ποιός ήταν ο Jin τότε, συνειδητοποιώ πόσο μακριά έφτασε. Και είμαι πραγματικά ευγνώμων για αυτό. Θυμάμαι πολύ πίσω όταν γυρίζαμε τον πιλότο και είχα ανησυχείς για την προσωπικότητα του και τον τρόπο που φερόταν στη γυναίκα του και την ξενοφοβία, αλλά νοιώθω πως οι Carlton [Cuse], Damon[Lindelof] και J.J[Abrams] τήρησαν την υπόσχεση τους σε εμένα, να τον κάνουν πιο ενδιαφέρον χαρακτήρα.

Πηγή: Sci-Fi Wire