Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2009

H Rebecca Mader μιλάει για το Lost

Η Rebecca Mader μιλά στους LA Times για το Lost και το χθεσινό επεισόδιο. Αν δεν είδατε ακόμα το επεισόδιο, η συνέντευξη αποτελεί spoiler.

Διαβάστε τη συνέχεια

Πως οι παραγωγοί σου είπαν ότι η Charlotte πρόκειται να πεθάνει;
Το ξέρω από τον Ιούνιο του 2008 γιατί τότε ήταν που διαπραγματευτήκαμε τα συμβόλαια ανάμεσα στις σεζόνς. Αρχικά όταν άρχισα στη σειρά τον Αύγουστο του 2007, ήταν να κάνω μόνο οκτώ επεισόδια. Κατέληξα να κάνω 20. Ήμουν στη σειρά πολύ περισσότερο απ’ ότι περίμενα να είμαι. Πολύ από αυτό έχει να κάνει με την απεργία των σεναριογράφων. Λιγότερα επεισόδια στην τέταρτη σεζόν σήμαιναν ότι οι ιστορίες ήταν σε κίνδυνο για τους νέους ανθρώπους. Νομίζω ότι γι αυτό ο χαρακτήρας μου συνέχισε στην πέμπτη σεζόν.

Και πως το πήρες;
Απογοητεύτηκα όταν το ανακάλυψα. Όταν έφτασα στο τέλος της τέταρτης σεζόν και ανακάλυψα ότι η Charlotte είχε γεννηθεί στο νησί, αυτό ήταν τεράστιο. Έτσι όταν ανακάλυψα ότι φεύγω, απογοητεύτηκα. Όπως όλα τα πράγματα, είναι για το καλύτερο.

Πόσα πολλά σου είπαν για τη Charlotte αρχικά;
Όταν πήρα τη δουλειά, δε μου είπαν τίποτα για τον χαρακτήρα μου. Είναι ανθρωπολόγος και είναι σκληρή, είναι μια θηλυκή Indiana Jones. Γνωρίζοντας αυτό πήγα στη σειρά. Αυτό ήταν όλα όσα ήξερα στην τέταρτη σεζόν, μέχρι το τέλος, όταν έμαθα ότι καταγόμουν από το νησί. Ήμουν σε ένα διάλειμμα διαβάζοντας το σενάριο μου και είπα «Τι στο καλό;!»

Φαίνεται πως οι ηθοποιοί περνούν πολύ ώρα απλά περπατώντας στο νησί. Αλήθεια;
[Πολλά γέλια] Περπάτημα. Είναι πολύ περπάτημα. Πρέπει να το κάνεις πολλές φορές. Πρώτα ανεβαίνεις τον λόφο, μετά κατεβαίνεις τον λόφο, μετά πηγαίνεις πίσω επάνω στον λόφο. Μέχρι το τέλος της ημέρας δε θες να είσαι στο λόφο πια.

Τόσοι άνθρωποι που πέθαναν στη σειρά συνεχίζουν να εμφανίζονται. Ποια είναι η αίσθησή σου για το πόσο πιθανόν είναι να επιστρέψεις;
Ίσως επιστρέψω στην έκτη σεζόν. Κάποιοι άνθρωποι λένε «Θα επιστρέψεις!» Αν όχι, δεν πειράζει. Αν γυρίζουν και μου ζητήσουν να επιστρέψω θα χαρώ να το κάνω.

Οι θεατές περνούν τόσο πολύ χρόνο με εμμονές για τα στοιχεία σε αυτή την σειρά. Πόση ώρα οι ηθοποιοί που κάνουν τη σειρά περνούν σκεφτόμενοι την δημιουργία αυτών των στοιχείων;
[Γέλια] Πρέπει να είμαι πολύ προσεκτική για το πώς θα το απαντήσω αυτό. Νομίζω ότι προβληματίζονται περισσότερο για το τι γεύμα υπάρχει


Πηγή:LATimes