Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Συνέντευξη Malcolm David Kelley

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η συνέντευξη περιέχει spoilers από το χθεσινό επεισόδιο.

Οι φίλοι του Lost δεν πέρασαν και πολύ χρόνο με τον Walt στις πρόσφατες σεζόν, με εξαίρεση ένα κούνημα του χεριού από ένα παράθυρο και μια στοιχειωμένη επίσκεψη σε αυτό που θα ήταν ο τάφος του Locke. Αλλά αυτή την Τετάρτη, ο γιος του Michael θα πάρει λίγο περισσότερο χρόνο καθώς το "The Life and Death of Jeremy Bentham" δίνει λεπτομέρειες στην οδύσσεια του Locke από τον τροχό στο φέρετρο. Ο Malcolm David Kelley - που ως Walt ήταν ένας από το αρχικό καστ του Lost - δίνει μια γεύση από την πρόσφατη εμφάνιση του χαρακτήρα του.

Διαβάστε τη συνέντευξη

Πρέπει να σου πω πως ένας αναγνώστης μου έστειλε e-mail λέγοντας πως είναι σκεφτικός για το μέλλον σου στο Lost λόγο του διαφημιστικού σου για τα κοτόπουλα Tyson.
Ναι μου είπε ο μάνατζερ μου για αυτό! Πολλοί μου λένε για εκείνο το διαφημιστικό. "Τι κάνεις;!"

Είναι σίγουρο πως ο Walt επιστρέφει αυτή την εβδομάδα. Σε ποιά ποσότητα;
Για να δούμε... Δεν θέλω να δώσω τίποτα... αλλά είναι μια κατάσταση όπου γνωρίζει πως κάτι τρέχει, αλλά κανένας δεν του λέει. Κάπως έτσι είναι τα πράγματα.

Τι; Μαθαίνει πως ο Jack, η Kate και οι υπόλοιποι γυρνάνε στο νησί;
Απλά θα μιλήσω σε κάποιον και... Ας πούμε γνωρίζω λίγο περισσότερα για το τι γίνεται αλλά κανείς δεν θέλει να μου πει.

Τώρα που η σειρά πηδάει τριγύρω στον χρόνο, θα παίξεις πιο κοντά στην πραγματική ηλικία σου των 16; Όχι άλλους χαιρετισμούς από παράθυρα και παράξενες γωνίες λήψης;
Ναι και αυτό είναι πολύ κούλ. Δεν χρειάζεται να παίζω αυτό το νεαρό παιδάκι ποιά. Δεν χρειάζεται να αλλάζω τη φωνή μου ή να βάζουν την φωνή κάποιου άλλου. Υπήρχαν πολλά πράγματα που έπρεπε να δοκιμάσουμε για να ακούγομαι νεώτερος.

Όταν πρωτάρχισε η σειρά, δεν ανησύχησες "Αν αρχίσω να μεγαλώνω, θα χάσω τη δουλειά μου";
Δεν περίμενα να μεγαλώσω τόσο γρήγορα! Ήμουν μόλις για μια σεζόν όταν άρχισα να ψηλώνω και η φωνή μου έγινε πιο βαθιά. Δεν το σκεφτόμουν και πολύ. Δεν ήξερα πόσο θα κρατούσε η σειρά, αλλά μετά άρχισαν να λένε μέχρι το 2010...

Ξέρει ο Walt πως ο πατέρας του είναι νεκρός;
[Παύση]Δεν.. δεν το νομίζω. Δεν είμαι σίγουρος.

Υπάρχει αυτή η κουβέντα πως ο Walt ήταν στην πτήση της επιστροφής πνευματικά, επειδή ο Hurley πήρε κάποια από τα κόμικς του μαζί του.
[Γέλια] Αυτό θα ήταν φοβερό. Αλλά ελπίζω πως θα πάω και εγώ κάποια στιγμή πίσω στο νησί.

Ίσως επειδή ο Walt έχει αυτές τις δυνάμεις τηλεκίνησης, κάποιος να μην τον θέλει πίσω στο νησί. Θα μπορούσε να αποδειχθεί πολύ χρήσιμος... σε κάποιον.
Σωστά, αυτό είναι αλήθεια. Οπότε ίσως κάνουν κάτι έξυπνο!

Πηγή: TVGuide