Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Συνέντευξη του William Mapother

O William Mapother που ενσαρκώνει τον ρόλο του Ethan Rom μιλάει για τον χαρακτήρα του, την εμπειρία του από τα γυρίσματα του Lost και τα σχέδιά του για το μέλλον.


Διαβάστε τη συνέντευξη

Πως σου φάνηκε πηγαίνοντας πίσω στο Lost; Πότε σου είπαν ότι θα ήσουν πίσω;
Λατρεύω να πηγαίνω πίσω. Το να βλέπω τους ηθοποιούς και το πλήρωμα είναι σα να πηγαίνω σε μια επανένωση, πολλές αγκαλιές και Γεια. Μου ζήτησαν τον προηγούμενο Αύγουστο να γυρίσω το επεισόδιο, αλλά έκανα μια δουλειά στο θέατρο, έτσι γύρισαν τη σκηνή μου τον Οκτώβριο, μετά που τελείωσε το έργο. Ήταν πολύ προσαρμοστικοί για τον κ.Ethan.

Με ποιους ηθοποιούς είσαι πιο δεμένος; Με ποιον διασκεδάζεις πιο πολύ να δουλεύεις μαζί;
Μ’αρέσουν όλοι. Οι παραγωγοί μάζεψαν μία φοβερή ομάδα ηθοποιών, και είναι όλοι πολύ επαγγελματίες και εύκολο το να δουλεύεις μαζί τους. Πιθανόν ξέρω τον Μatthew Fox καλύτερα, γιατί δουλέψαμε περισσότερο μαζί, αλλά μου αρέσουν όλοι.

Αν θα μπορούσες να παίξεις άλλον χαρακτήρα στη σειρά ποιος θα ήταν;
Καλή ερώτηση. Πιθανόν ο Jack αν ένοιωθα ότι θέλω να είμαι ο ήρωας, ο Locke αν ένοιωθα ότι θέλω να είμαι ο προφήτης και ο Ben αν ένοιωθα ότι ήθελα να είμαι μυστηριώδης!

Πως άλλαξε η ζωή σου μετά το Lost; Παίρνεις διαφορετικές προσφορές δουλειών τώρα; Πως αλλάζει η ζωή κάποιου μετά τα γυρίσματα στη Χαβάη; Τι κάνεις όταν δεν γυρίζεις;
Με αναγνωρίζουν ποιο συχνά τώρα, φυσικά. Έκανα πεζοπορία στην βόρεια Τσεχία στα δάση, και κάποιος με συνεχάρη για το Lost! Ευτυχώς σχεδόν όλοι οι Lost φαν είναι πολύ ευγενικοί και έτσι δεν με πειράζει καθόλου. Δεν ξέρω αν οι προσφορές για δουλειά είναι διαφορετικές, αλλά νομίζω ότι παίρνω περισσότερες γιατί τόσο πολλοί άνθρωποι στην βιομηχανία της διασκέδασης παρακολουθούν τη σειρά. Το να κάνεις γύρισμα στη Χαβάη αλλάζει τη ζωή κάποιου κατ’ αυτό τον τρόπο: Τώρα ζηλεύεις αυτούς που μένουν εκεί. Η σειρά με πηγαίνει εκεί μόνο για να γυρίσω τις σκηνές μου, έτσι δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά αν έχω πάω πεζοπορία ή στην παραλία ή νοικιάζω ένα αυτοκίνητο για να δω την ομορφιά του νησιού.

Έχεις κάποιες θεωρίες για τη σειρά; Την έβλεπες πριν να γίνεις μέρος της; Η αγαπημένη σου σειρά και επεισόδιο; Βλέπεις τη σειρά όταν δεν παίζεις;
Δεν έχω θεωρίες. Είμαι σίγουρα στο πίσω κάθισμα, έχοντας εμπιστοσύνη ότι οι οδηγοί ξέρουν που πηγαίνουν. Μου πρόσφεραν τον ρόλο το πρωί που η σειρά έκανε πρεμιέρα, έτσι το δέχτηκα χωρίς να το έχω δει. Το επόμενο πρωινό, όταν πέταξα στη Χαβάη για το γύρισμα, η σειρά ήταν ήδη επιτυχία. Η αγαπημένη μου σεζόν (μέχρι τώρα) ήταν πιθανόν η πρώτη, γιατί τότε ήμουν σ’ αυτή περισσότερο. Ναι δεν έχω χάσει ποτέ ένα επεισόδιο.

Τι νομίζεις για το γεγονός ότι ο χαρακτήρας σου εμφανίζεται πιο συχνά στο Lost τώρα που είναι νεκρός;
Νομίζω ότι ο ηθοποιός που τον παίζει είναι πολύ τυχερός. Νομίζω ότι οι παραγωγοί τον συμπαθούν διαφορετικά δεν θα συνέχιζαν να τον φέρνουν πίσω, φυσικά. Και έχω πολλούς ανθρώπους που κάνουν ερωτήσεις για τον Ethan, την ιστορία του κλπ. Νομίζω ότι πολλοί θεατές τον βρίσκουν πολύ ενδιαφέροντα.

Ο χαρακτήρας σου πυροβόλησε τον Locke…νομίζεις ότι αυτό θα έχει συνέπειες;
Η καλύτερη απάντησή μου: Μόνο αν οι συγγραφείς το θέλουν. Με όλο αυτό το ταξίδι στο χρόνο να συμβαίνει μπορούν να κάνουν οτιδήποτε θέλουν. Έτσι αν είναι βολικό σε αυτούς για τον τραυματισμό του ποδιού του Locke, τότε θα έχει επιπτώσεις.

Σου είπαν πράγματα για την ιστορία του Ethan ή απλά πήγες με το ρεύμα;
Ρώτησα όταν αρχίσαμε να γυρίζουμε και δεν μπορούσαν (ή δεν ήθελαν) να μου πουν πολλά. Νομίζω ότι τότε ακόμα έβρισκαν τα πράγματα. Τα περισσότερα τα έφτιαξα μόνος μου, μόνο για να κάνω τον χαρακτήρα αληθινό σε εμένα. Φυσικά εκπλήσσομαι πότε πότε. Για παράδειγμα, ήμουν έκπληκτος όταν έμαθα ότι ο Ethan ήταν χειρούργος. Υποθέτω ότι ξέχασα εντελώς πως έχω πάει στην Σχολή Ιατρικής!

Όταν ο Ethan σκοτώθηκε, ήξερες ότι θα επέστρεφες; Βασικά ξέρεις τώρα αν θα είσαι πίσω αυτή τη σεζόν; Πως αισθάνεσαι που έχεις περισσότερο χρόνο στην οθόνη μετά το θάνατο του χαρακτήρα σου;
Δεν ήξερα ότι θα ήμουν πίσω, αλλά το υποπτεύθηκα. Αλλά φυσικά τότε, τόσοι πολλοί χαρακτήρες δεν είχαν επιστρέψει ακόμα στη σειρά. Αλλά αν θυμάμαι σωστά, νομίζω κάποιος μου υπέδειξε ότι θα ερχόμουν πίσω. Δεν ξέρω αν θα είμαι πίσω. Με παίρνουν όταν με χρειάζονται. Πήγα σε καθολικό σχολείο για δεκαέξι χρόνια, έτσι αισθάνομαι τέλεια να ανασταίνομαι ξανά και ξανά!

Σ’ αρέσει που είσαι επανεμφανιζόμενος ηθοποιός ή θα προτιμούσες να ήσουν βασικός;
Και τα δύο είναι καλά. Οι βασικοί ηθοποιοί βγάζουν πολύ περισσότερα λεφτά και μένουν στην Χαβάη, αλλά σαν επανεμφανιζόμενος ηθοποιός είμαι στο LA πιο κοντά σε φίλους και οικογένεια, και είχα τη δυνατότητα να παίξω πολλούς χαρακτήρες που δεν θα είχα διαφορετικά. Έτσι θα ήμουν τυχερός και με τους δύο τρόπους.

Άνθρωπος της επιστήμης ή της πίστης; Jack ή Locke;
Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση. Τι είμαι; Είμαι άνθρωπος και των δύο, όπως οι περισσότεροι άνθρωποι, νομίζω. Πιστεύω στην επιστήμη αλλά υπάρχουν τόσα πολλά που δεν καταλαβαίνουμε και δεν μπορούμε να καταλάβουμε, όπως πως το σύμπαν δημιουργήθηκε, και φυσικά κάποια πίστη απαιτείται. Είμαι πιθανόν περισσότερο σαν το Locke παρά σαν τον Jack.

To Lost έχει δημιουργήσει έναν ολόκληρο νέο τρόπο διασκέδασης των τηλεοπτικών σειρών. Τι νομίζεις γι αυτό, για τους χιλιάδες ανθρώπους που κατεβάζουν τη σειρά γιατί δεν μπορούν να περιμένουν να δουν το επεισόδιο στην τηλεόραση μήνες αργότερα, και για τις διαδραστικές επίσημες ιστοσελίδες;
Νομίζω ότι είναι τέλειο. Έχει βοηθήσει να οδηγήσει τον δρόμο στο ακροατήριο που βλέπει τη σειρά όπως και όποτε θέλει και σαν μέλος του ακροατηρίου είμαι στον ίδιο δρόμο. Το θέλω τώρα! Φυσικά, έχω την ίδια ανησυχία που έχουν πολλοί στο Hollywood: Αν οι άνθρωποι κατεβάζουν περιεχόμενο (Tv,μουσική, κλπ) ελεύθερα από το internet, πως οι δημιουργοί θα πληρωθούν; Αυτή η ερώτηση κυριαρχεί στο Hollywood αυτή τη στιγμή.

Να είσαι ειλικρινής: καταλαβαίνεις έστω και ένα πράγμα από τα ταξίδια στο χρόνο αυτή τη σεζόν; Γιατί είμαστε πολύ μπερδεμένοι!
Καταλαβαίνω κάποια από αυτά, αλλά για μερικά σίγουρα θα χρειαστώ επιπλέον παρακολούθηση. Υποψιάζομαι ότι οι παραγωγοί ίσως το κάνουν εσκεμμένα, με άλλα λόγια, συμπιέζουν πληροφορίες για να κάνουν τους θεατές να θέλουν να επιστρέψουν σε αυτό, για να δώσουν στη σειρά μεγαλύτερη ζωή από τις περισσότερες τηλεοπτικές σειρές.

Μετά το Lost, σε τι είδους σχέδια βλέπεις τον εαυτό σου να εμπλέκεται; Θα ήθελες να κάνεις τηλεοπτικές σειρές ή θα προτιμούσες ταινίες; Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ τους, στον τρόπο δουλειάς;
Όπως οι περισσότεροι ηθοποιοί, πηγαίων όπου υπάρχει δουλειά. Στο Hollywood η γραμμή ανάμεσα σε ηθοποιούς ταινιών και τηλεοπτικών σειρών έχει εξαφανιστεί. Υπάρχει καλό (και κακό) γράψιμο και στα δύο είδη. Το πλεονέκτημα της τηλεόρασης είναι ότι υπάρχει περισσότερη δουλειά και σχεδόν πάντα προβάλλεται και έτσι το κοινό μπορεί να το βρει. Το πλεονέκτημα των ταινιών είναι ότι υπάρχει περισσότερος χρόνος να γυρίσεις τις σκηνές, έτσι ηθοποιοί μπορούν συνήθως να δώσουν καλύτερες παραστάσεις. Το Hollywood είναι τόσο ανταγωνιστικό τώρα που οι ηθοποιοί δεν μπορούν να επιλέξουν το ένα ή το άλλο. Πηγαίνεις εκεί που υπάρχει δουλειά.

Έχεις πει ότι έχεις επισκεφτεί την Ισπανία και σου άρεσε. Που είχες πάει; Θα μας επισκεφτείς σύντομα;
Όταν ήμουν 18, ο παππούς μου και εγώ νοικιάσαμε ένα αυτοκίνητο και οδηγήσαμε γύρω στην χώρα για ένα μήνα. Αρχίσαμε από τη Μαδρίτη, κατευθυνθήκαμε δυτικά στην Πορτογαλία και οδηγήσαμε με τη φορά του ρολογιού γύρω. Είχα σπουδάσει Ισπανικά, έτσι μπορούσα να εξασκηθώ μιλώντας.(ακόμα μιλάω λίγο) Από τότε έχω πάει στη χώρα δύο φορές ακόμα. Οι άνθρωποι, η χώρα, το φαγητό, η ιστορία, η κουλτούρα (συμπεριλαμβανομένων των ταινιών). Είμαι μεγάλος θαυμαστής της Ισπανίας. Θα μ’ άρεσε να γυρίσω εκεί!

Πότε αποφάσισες να γίνεις ηθοποιός; Ποιος είναι ο ρόλος για τον οποίο είσαι περισσότερο περήφανος και ποιος για τον οποίο λιγότερο περήφανος;
Άρχισα την σχολή ηθοποιίας στην ηλικία των 31 ετών, πολύ αργότερα από τους περισσότερους ηθοποιούς. Το μικρόβιο μου μπήκε λίγο αργά. Είναι δύσκολο για εμένα να πω ότι είμαι περήφανος για έναν ρόλο, μόνο γιατί πάντα βλέπω τόσα πολλά που θα μπορούσα να βελτιώσω. Αλλά νομίζω ότι το In the Bedroom εξελίχθηκε καλά και προφανώς το Lost, μόνο και μόνο γιατί πολλοί άνθρωποι ανταποκρίθηκαν στον Ethan!

Η επόμενη δουλειά σου;
Μόλις τελείωσα ένα ανεξάρτητο φιλμ που λέγεται Warrior με μερικούς νέους ηθοποιούς από την ταινία με τους βρυκόλακες Twilight και τώρα γυρίζω επεισόδια για την σειρά Prison Break. Τον Απρίλιο το θρίλερ – γουέστερ The Burrowers κυκλοφορεί σε DVD. Παίχτηκε στο φεστιβάλ του Sitges Film και είναι αρκετά καλό

Κάτι άλλο που θα ήθελες να πεις;
Το blog μου είναι http://williammapother.blogspot.com/ και το επίσημο site μου είναι το www.williammapother.com. Για λίστα όλων των ταινιών μου και των τηλεοπτικών σειρών πηγαίνετε στο www.imdb.com και πληκτρολογήστε το όνομά μου. Τέλος σας ευχαριστώ που παρακολουθείτε. Χωρίς το κοινό θα ήμουν χωρίς δουλειά.


Πηγή:LostZilla.Net

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Poly kali h synenteyksi toy H8an!