Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

O Daniel Dae Kim μιλάει για το μιούζικαλ στο οποίο πρωταγωνιστεί

Είναι γνωστός ως Jin, ο άντρας της Yunjin Kim στο πετυχημένο δράμα του ABC "Lost" και ψηφίστηκε σαν ένας από τους πιο σέξι άντρες του 2005 από το περιοδικό People. Τώρα ο Daniel Dae Kim (40) εμφανίζεται ως ο βασιλιάς του Σιάμ στο μιούζικαλ "Ο Βασιλιάς και εγώ" στο χωρητικότητας 3000 θέσεων Royan Albert Hall του Λονδίνου.

Ο ρόλος έρχεται με μερικές αποσκευές. "Ναι έχω δει την ταινία, και ο Yul Brynner είναι θρυλικός. Έπαιξε τον ρόλο πάνω από 4,000 φορές στη σκηνή. Για την ακρίβεια τόσο πολύς κόσμος τον σκέφτεται σαν βασιλιά, που πιστεύουν πως κάθε ηθοποιός που τον παίζει πρέπει να είναι καραφλός. Για την ακρίβεια ο πραγματικός Βασιλιάς Μόνγκατ του Σιάμ είχε μαλλιά. Μόνο ο Yul Brynner ήταν φαλακρός," λέει ο Kim στο Chosun Ilbo σε μια συνέντευξη μέσω e-mail. "Παρόλα αυτά δεν σκέφτομαι την απόδοση του κύριου Brynner. Όπως και αρκετοί ηθοποιοί που έπαιξαν ρόλους όπως τον Άμλετ, κάθε άτομο πρέπει να φτιάχνει τον ρόλο μόνο του. Ανυπομονώ για την ευκαιρία να φτιάξω τον δικό μου βασιλιά."

Διαβάστε τη συνέχεια

Γεννημένος στο Busan, ο Kim μετακόμισε στις ΗΠΑ με τους γονείς του, λίγο μετά τα πρώτα του γενέθλια. Τον τράβηξε ο κόσμος της υποκριτικής μετά που την γνώρισε στο πανεπιστήμιο. "Για τους γονείς μου υπάρχουν μόνο 3 δουλειές στον κόσμο. Γιατρός, δικηγόρος και σκουπιδιάρης. Όταν τους είπα πως θέλω να γίνω ηθοποιός, ήταν σχεδόν το ίδιο με το να γίνω σκουπιδιάρης" μας λέει. " Τώρα όμως, είναι χαρούμενοι και με υποστηρίζουν."

Ο Kim που έχει μεταπτυχιακό στην υποκριτική από την σχολή Tisch School of the Arts του πανεπιστήμιου της Νέας Υόρκης, κάνει το παρθενικό του βήμα στο μιούζικαλ με το "Ο Βασιλιάς και Εγώ." Δεν κρύβει τον ενθουσιασμό του για το γεγονός πως θα τραγουδάει ζωντανά σε ένα διάσημο χώρο όπως το Albert Hall. "Ναι, αυτό είναι το πρώτο μου μιούζικαλ. Είχα μελετήσει το τραγούδι όταν ήμουν στο πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, κατά τη διάρκεια του μεταπτυχιακού μου, οπότε είχα κάποια εμπειρία, αλλά είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα τραγουδήσω για πρώτη φορά μπροστά από ζωντανό κοινό."

Γνωστός ως DDK από τους φαν του, ο Kim εμφανίστηκε σε ένα αριθμό από δραματικές σειρές και ταινίες, όπως το "CSI","ER" και το "Star Trek." Όταν ρωτήσαμε γιατί εμφανίζεται πολύ σε επιστημονική φαντασία, ο Kim λέει "Μου αρέσει η επιστημονική φαντασία, αλλά όχι περισσότερο από τα άλλα είδη. Νομίζω πολλοί ασιάτες εμφανίζονται σε επιστημονική φαντασία επειδή σε αυτό το είδος, το όραμα του μέλλοντος είναι ένα όπου όλες οι φυλές και τα έθνη συνυπάρχουν ειρηνικά το ένα δίπλα στο άλλο. Ένα πολύ θετικό μήνυμα και ένα που εύχομαι να αποδειχτεί αληθινό."

Πηγή: Chosun, DarkUFO