Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Συνέντευξη του Titus Welliver

Ο Titus Welliver πιθανόν νόμιζε πως τα έχει δει όλα στη διάρκεια της εμφάνισής του στο Deadwood ως Silas Adams. Αλλά μετά εμφανίστηκε στο Lost για συνολικά ένα λεπτό και 45 δευτερόλεπτα, και εν συντομία ο κόσμος του – καθώς και αυτός του δράματος του ABC – άλλαξε για πάντα.

Ποιος ήταν αυτός ο μυστηριώδης «άνθρωπος με τα μαύρα» που προκάλεσε τον Jacob στην παραλία στον πρόλογο του φινάλε της πέμπτης σεζόν; Τι εννοούσε με την παρατήρηση «Έρχονται. Πολεμούν. Καταστρέφουν. Διαστρέφουν. Πάντα τελειώνει το ίδιο»; Και γιατί αυτός ο «Άνθρωπος Ν.2» ήθελε τόσο απελπισμένα να βρει το απαραίτητο παραθυράκι για να σκοτώσει μια μέρα τον Jacob;

Ο Welliver, που τώρα έχει έναν επανεμφανιζόμενο ρόλο στο The Good Wife (κάνει πρεμιέρα στις 22/9) του CBS, μοιράστηκε μαζί μας μια ματιά μέσα στην, μακριά από μαύρο και άσπρο, φύση της επίσκεψής του στο Lost.
Διαβάστε τη συνέχεια

Πως είναι να πέσεις μέσα σε αυτό που είναι το Lost;
Είναι αρκετά τρελό. Αρκετά τρελό. Αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό πράγμα γι εμένα. Σε επίπεδο δρόμου έχει υπάρξει τρελό. Άνθρωποι – από όλους τους δρόμους της ζωής – έρχονται και λένε «Τώρα κατέχεις τον Locke…; Είσαι στην πραγματικότητα ο Locke; Ο χαρακτήρας του Locke έχει δημιουργηθεί από εσένα και αυτό ήταν ένα ολόκληρο σχέδιο να πέσει το αεροπλάνο;»

Το αστείο είναι πως μπορούν να αναφερθούν σε εσένα ως «εσύ» γιατί δεν έδωσαν στον χαρακτήρα σου ένα όνομα. Με τι όνομα τον ήξερες εσύ;
Δεν έχει όνομα. Είναι απλώς «ο άνδρας» γιατί δεν θέλουν να προδώσουν τίποτα. Ξέρω πως αυτός ο χαρακτήρας έχει ένα όνομα και ξέρω την σπουδαιότητα αυτού, αυτά είναι όλα όσα ξέρω.

Επομένως δεν ξέρεις το πραγματικό του όνομα;
Όχι και νομίζω πως εσκεμμένα το απέκρυψαν.

Σου έδωσαν μόνο τις σελίδες του σεναρίου για την σκηνή σου;
Όχι, είχα ένα ολόκληρο σενάριο. Αλλά το θέμα είναι πως, εκτός και αν παρακολουθείς τη σειρά εβδομαδιαία, δεν έχεις καμία καταραμένη ιδέα για το τι συμβαίνει. Δεν είναι μια σειρά που μπορείς απλά να μπεις στη μέση. Είχα παρακολουθήσει το Lost στη διάρκεια της πρώτης σεζόν, αλλά μετά η ζωή και τα παιδιά κατά κάποιο τρόπο με απέτρεψαν από να μπορώ να μένω συνεχώς με κάτι.

Οι παραγωγοί σου έδωσαν καθόλου οδηγίες για το ποια θα έπρεπε να είναι η δυναμική ανάμεσα σε εσένα και στον Jacob του Mark Pellegrino;
Η Liz Sarnoff, μια από τους συγγραφείς της σειράς, είναι στην πραγματικότητα μια παλιά συνάδελφος από μια σειρά που κάναμε με τον David Milch, το Big Apple και από το Deadwood. Η εξήγησή της ήταν ότι ο Jacob βλέπει τον άνθρωπο ως ένα πλάσμα με ελαττώματα, αλλά υπάρχει πάντα ελπίδα, ενώ ο χαρακτήρας μου έχει μια πολύ περισσότερο κυνική αλλά με κάποιο τρόπο ρεαλιστική άποψη για τον άνθρωπο. Είπε «Τώρα υπέθεσε από αυτό ότι θες. Συζητούν φιλοσοφικά; Είναι θεοί;» Αυτό που μου ήρθε στο μυαλό παρακολουθώντας τον Locke να αναφέρει το παραθυράκι και να ρίχνε τον Jacob στη φωτιά είναι «Ξεκάθαρα ο άλλος άνδρας στην παραλία κατοικεί στον Locke σε κάποιο βαθμό», και ποτέ δεν αναβάλει τις πεποιθήσεις σου απλά εξαιτίας του πόσο πολύπλοκη είναι η μυστηριώδης φύση της σειράς. Ποτέ δεν λες «Ω, έλα τώρα» Το βρίσκω ενδιαφέρον το ότι το ακροατήριο πιστεύει εντελώς ότι [οι συγγραφείς] του βάζουν μπροστά του.

Οι θαυμαστές έχουν όλα τα είδη θεωριών για τη σχέση Jacob – Άνδρα Ν.2 Κάποιοι βλέπουν τους προφανείς παραλληλισμούς με τον Βιβλικό Jacob και Esau, αλλά υπάρχουν επίσης και πολλές Αιγυπτιακές παραβολές…
Ναι, το θέμα με τον Esau φαίνεται να κυριαρχεί τις υποθετικές συζητήσεις. Άνθρωποι στο μετρό λένε «Είσαι ο Esau;» Οι αντιδράσεις είναι τόσο τυχαίες.

Νομίζεις ότι είναι τόσο απλό όσο ο ένας από αυτούς τους τύπους να είναι καλός και ο άλλος κακός;
Ο τρόπος με το οποίο το ερμηνεύω, σε ένα βιβλικό επίπεδο, είναι ότι πρόκειται για ένα Κάιν και Άβελ είδος σεναρίου. Έτσι καταστρέφοντας τον Jacob τι αποδεικνύει, ότι [ο άνθρωπος με τα μαύρα] μπορεί τελικά να έχει εξουσία πάνω στο νησί; Οι επιζώντες θα γίνουν αποκλειστικά τα παιχνίδια του; Και γιατί ήταν τόσο σημαντικό να βρει το παραθυράκι για να μπορέσει να σκοτώσει τον Jacob; Αυτό με οδήγησε στην κατεύθυνση του να σκεφτώ πως αν χρειάζεται παραθυράκι τότε υπάρχει μια μεγαλύτερη δύναμη από αυτούς τους δύο στην οποία λογοδοτούν.

Ακριβώς, κάποιος έπρεπε να ιδρύσει εκείνο το παράθυρο. Κάποιος γίγαντας, κοσμικός δικηγόρος.
[Γελά] Ακριβώς. Αυτό που [οι παραγωγοί] μου είπαν ήταν «Όχι άγχος» και είπα «Σίγουρα όχι», δεν ήθελα να κάνω το Snidely Whiplash, «και κατάλαβε πως αυτό είναι ένα είδους παρτίδας σκάκι» από εκεί και το γεγονός πως ο ένας είναι στα μαύρα και ο άλλος στα λευκά. Αλλά είναι μέρος της παρτίδας σκάκι…ή είναι οι παίκτες;

Φαίνεται σαν ο Jacob να μπορούσε να έχει έναν τελευταίο άσσο στο μανίκι του, ως απόδειξη αυτά που ειπώθηκαν από αυτόν πριν πεθάνει, «Έρχονται». Μπορεί να έθεσε τα τελευταία αντίποινα.
Ω, ναι. Κάποιος με ρώτησε γι αυτό «Ο χαρακτήρας σου πρόκειται να αναλάβει;» και φυσικά δεν έχω την απάντηση. Αλλά ως θεατής σκέφτομαι «δεν μπορεί να είναι τόσο εύκολο το να απαλλαγείς από τον Jacob».


Πηγή:TVGuide