Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Νέα από την Kristin

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάρτηση που ακολουθεί περιέχει ή μπορεί να περιέχει spoilers από τα επόμενα επεισόδια της σειράς. Διαβάστε τα με δική σας ευθύνη. Σας παρακαλούμε να μην δημοσιεύετε ή να σχολιάζετε τα περιεχόμενα της παρούσας ανάρτησης στο σχολιασμό άλλων αναρτήσεων, παρά μόνο σε αυτήν την ανάρτηση. Είναι θέμα σεβασμού προς αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για τα επόμενα επεισόδια. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Διαβάστε το spoiler

JasonBuskin μέσω Twitter: Η πρεμιέρα του Lost συμπίπτει με την ημέρα της μαρμότας. Σύμπτωση;

Όχι! Μου λένε πως είναι εντελώς εσκεμμένο. Όχι τόσο από τους παραγωγούς του Lost αλλά από τους πιο πάνω [ Steve McPherson ] στο ABC. Ωραίο, έτσι;

Annie B: Δεν με ενδιαφέρει το εναλλακτικό Lost όπου τα μονοπάτια του Sawyer και της Kate τελικά διασταυρώνονται. Έχεις καθόλου πληροφορίες για τους Sawyer/Kate στο Νησί, ή είναι καταδικασμένοι στο timeline του παρόντος [ με τους Suliet και Jate να είναι ακόμα δυνατοί];

Ξέρω πως η ομάδα Darlton αναφέρθηκε στον «σκοτωμό» της Juliet στην τελευταία τους συνέντευξη στο People, αλλά θα έχεις προφανώς καταλάβει πως με κάποιον τρόπο θα την δούμε ζωντανή, γεγονός που η πηγή μου επιβεβαιώνει. Θα εμφανιστεί σε κάποια επεισόδια της έκτης σεζόν.

Darell από New Jersey: Είναι σχεδόν Δεκέμβριος! Lost παρακαλώ!

Ειλικρινά παιδιά, είμαι τόσο μπερδεμένη αυτή τη στιγμή γιατί η αξιόπιστη πηγή μου, μου λέει δυο πράγματα που φαίνονται να αντιφάσκουν το ένα με το άλλο. Ξέρω πως οι περισσότεροι από εσάς έχετε ακούσει για το «εναλλακτικό Lost» αυτή τη σεζόν, και εγώ το ίδιο. Αλλά επίσης μου είπαν πως αυτό που σίγουρα χρειάζεται για να συμβεί όλο αυτό το «εναλλακτικό Lost» δεν συμβαίνει. Έτσι, μέχρι να ξέρω περισσότερα [ελπίζω σύντομα], κρατάω το στόμα μου κλειστό και στέλνω ένα μαγικό μικρό Pac Man να φάει όλες τις λέξεις που μόλις έγραψα…


Πηγή:E!Online