Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Συνέντευξη του Hiroyuki Sanada (Dogen)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάρτηση που ακολουθεί περιέχει ή μπορεί να περιέχει spoilers από τα επόμενα επεισόδια της σειράς. Διαβάστε τα με δική σας ευθύνη. Σας παρακαλούμε να μην δημοσιεύετε ή να σχολιάζετε τα περιεχόμενα της παρούσας ανάρτησης στο σχολιασμό άλλων αναρτήσεων, παρά μόνο σε αυτήν την ανάρτηση. Είναι θέμα σεβασμού προς αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για τα επόμενα επεισόδια. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Διαβάστε τη συνέντευξη

Ο Hiroyuki Sanada είναι νέος στο σύμπαν του Lost, αλλά χειρίζεται τις δημοσιογραφικές ερωτήσεις σαν παλιός. Γεγονός που σημαίνει πως δεν θα διαβάσετε πολλές spoiler πληροφορίες στις ερωτήσεις παρακάτω για τον χαρακτήρα του Dogen στα γεγονότα της 6ης σεζόν. "Είναι μυστηριώδης", λέει ο Sanada με ένα χαμόγελο.

Αλλά μιλήσαμε για το πως ο Sanada - ένας βετεράνος δεκάδων ταινιών στην πατρίδα του την Ιαπωνία, καθώς και σε αμερικάνικες ταινίες όπως The Last Samurai, Rush Hour 3, Speed Racer - εξέτασε τους παραγωγούς του Lost, Carton Cuse και Damon Lindelof για τον ρόλο του, για την δημοτικότητα της σειράς στην Ιαπωνία και λίγα περισσότερα για την υπόλοιπη σεζόν.

Πως ήρθε σε σένα αυτός ο ρόλος;

Οι παραγωγοί με κάλεσαν και μου πρότειναν τον ρόλο του Dogen, ενός Ιάπωνα που ζει στο νησί. Ήμουν πολύ έκπληκτος γιατί δεν είχα κάνει ποτέ μια τηλεοπτική σειρά στις ΗΠΑ...Ήξερα πως (το Lost) είχε υψηλής ποιότητας σενάρια και ηθοποιούς, έτσι ήταν μια έκπληξη αλλά ήταν πολύ συναρπαστικό.

Δεν ήξερα για τον χαρακτήρα μου, δεν είχα ένα σενάριο ακόμα (όταν έγινε η προσφορά). Συνάντησα τους Carlton και Damon στα στούντιο της Disney, και μου εξήγησαν το παρελθόν του χαρακτήρα μου. Και επίσης τους ρώτησα πολλά πράγμτα, γιατί κάποιοι Ιάπωνες χαρακτήρες έχουν στερεότυπα που παρεξηγούνται από άλλες κουλτούρες. Έτσι έπρεπε να ελέγξω.

Ως ηθοποιός που μεγάλωσα στην Ιαπωνία είναι πολύ ευαίσθητο γι εμάς. Τους ρώτησα πολλά και μου απάντησαν αμέσως...Επομένως σκέφτηκα πως μπορώ να πιστέψω σε αυτούς για το σενάριο και δέχθηκα. Υπήρξε πολύς καιρός μέχρι να λάβω τα σενάρια, πέρασα ενάμιση μήνα παρακολουθώντας ολόκληρη τη σειρά. Είδα τα πάντα περιμένοντας τα σενάρια.

Σε βοήθησε αυτό; Νομίζω πως θα σε βοήθησε να καταλάβεις τους χαρακτήρες, αφού φαίνεται πως έχουν ιστορία στο νησί.

Ναι. Ο χαρακτήρας μου ξέρει κάποια μυστικά, έτσι έπρεπε να μάθω πριν να διαβάσω τα σενάρια. Αυτό ήταν τέλειο. Και επαναξέτασα το πόσο σπουδαία σειρά είναι . Η ποιότητα είναι τόσο μεγάλη.

Είναι το Lost δημοφιλές στην Ιαπωνία;

Πάρα πολύ. Μόλις επέστρεψα από το Τόκυο χθες βράδυ. Ήμουν σε μια μεγάλη εκδήλωση με τον Carlton, εκπομπές, συνεντεύξεις. Είχαμε σπουδαία αντίδραση εκεί. Ήμουν έκπληκτος για το πόσο μεγάλο είναι στην Ιαπωνία. Υπάρχει μεγάλο κοινό για το Lost.

Σε πόσα επεισόδια είσαι σε αυτή τη σεζόν;

Δεν μπορώ να σας πω ακριβώς σε πόσα, αλλά ήδη έχω τελειώσει τα γυρίσματά μου.

Αλλά θα είσαι σε μερικά ακόμα, σωστά;

Ναι, σε μερικά ακόμα.

Ποια είναι η άποψή σου για τον Dogen και τα κίνητρά του;

Μεγάλωσε στην Ιαπωνία και κάπως ήρθε στο νησί. Έχει μια αποστολή, η οποία είναι να μελετήσει το νησί. Είναι πολύ, έχει μεγάλη πίστη στην αποστολή (και είναι πρόθυμος) να θυσιαστεί. Νομίζω πως είναι το πιο σημαντικό πράγμα γι αυτόν. Και ξέρει κάτι. [γέλια]

Έχεις κάποια αίσθηση για το που ταιριάζει ο Dogen στην ιεραρχία των Οthers; Έχει περισσότερη εξουσία από τον, ας πούμε, Ben (Michael Emerson) ή Richard (Νestor Carbonell);

Δεν ξέρω αν είναι ίσος ή ποιος ξέρει περισσότερα ή ποιος είναι πιο σημαντικός. Αλλά είναι ένα σημαντικό πρόσωπο στο νησί. Ναι, είναι μυστηριώδης (γελά). Ήταν μυστηριώδης γι εμένα επίσης. Κάθε εβδομάδα διάβαζα το σενάριο και συνειδητοποιούσα, "Ω, Θεέ μου." Στ' αλήθεια διασκέδαζα να διαβάζω το σενάριο κάθε εβδομάδα.

Νομίζεις πως η άποψη του Dogen για τον Jack (Matthew Fox) άλλαξε αφότου ήταν πρόθυμος να καταπιεί το δηλητηριώδες χάπι στο What Kate Does;

Ναι...Έχω πολλές σκηνές με τον Jack και επίσης με τον Sayid (Naveen Andrews). Αυτοί οι δύο είναι οι πιο σημαντικοί άνθρωποι για τον Dogen.

Είναι αυτοί με τους οποίους ασχολείσαι περισσότερο;

Ναι. Και είναι σπουδαίοι ηθοποιοί, επομένως ήμουν πολύ τυχερός. Πέρασα πολύ ωραία μαζί τους.

Ξέρεις πόσο καιρό ο Dogen είναι στο νησί;

Ζει στο νησί για περίπου 20 χρόνια.

Και χωρίς να προδώσεις πολλά, τι πρέπει να περιμένουμε για τον χαρακτήρα;

Θα ξεκαθαρίσει γιατί ήρθε στο νησί και ποια είναι η αποστολή του.


Πηγή:Zap2it via Yahoo