Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Συνέντευξη ηθοποιού

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάρτηση που ακολουθεί περιέχει ή μπορεί να περιέχει spoilers από τα επόμενα επεισόδια της σειράς. Διαβάστε τα με δική σας ευθύνη. Σας παρακαλούμε να μην δημοσιεύετε ή να σχολιάζετε τα περιεχόμενα της παρούσας ανάρτησης στο σχολιασμό άλλων αναρτήσεων, παρά μόνο σε αυτήν την ανάρτηση. Είναι θέμα σεβασμού προς αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για τα επόμενα επεισόδια. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Διαβάστε το spoiler

Στο νέο προμο του Lost εμφανίζεται η Jodi Lyn O' Keefe, που έπαιζε στο Prison Break, της οποίας ο guest χαρακτήρας θα εμφανιστεί στο Lost αυτής της εβδομάδας. Μιλήσαμε μαζί της στο τηλέφωνο, αναζητώντας κάποιες πληροφορίες για την σκηνή στο motel με τον Sawyer του Lost.

Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος όταν σε είδα στο promo για το επεισόδιο αυτής της εβδομάδας;

Ω, σε ευχαριστώ! Εσύ και η μαμά μου.

Ποιο ήταν το πιο επώδυνο μέρος: Να πας στη Χαβάη για γύρισμα ή ο Josh Holloway;

Και τα δύο αυτά μέρη ήταν εξίσου επίπονα, ναι. Είναι η τύχη μου στη ζωή να περιτριγυρίζομαι από απίστευτα όμορφους άνδρες που δεν είναι μόνοι! [Γελά]

Ήσουν θαυμάστρια του Lost;

Το είχα δει αλλά όχι ολοκληρωμένα. Τώρα πρέπει να τα δω πριν δω το δικό μου επεισόδιο. Έτσι οι φίλοι μου θα το παρακολουθήσουν το βράδυ της Τρίτης και δεν θα μου πουν [γελά]. Δεν διάβασα καν ολόκληρο το σενάριο που μου έστειλαν. Διάβασα μόνο το μέρος μου και είπα "Δεν θα το χαλάσω αυτό"

Θα δούμε πως ο Sawyer και ο χαρακτήρας σου, η Ava, συναντιούνται;

Όχι θα μας δείτε αφού έχουμε ήδη συναντηθεί.

Ω, επομένως το δωμάτιο του motel είναι το πρώτο μέρος που θα σας δούμε;

Ναι.

Χμ, αυτό σημαίνει πως δεν θα παίξεις μια σκηνή "οικειότητας" με τον Josh;

Είχα μια σκηνή "οικειότητας" με τον Josh. Θα δείτε. Δεν θέλω να χαλάσω τίποτα.

Κάτι μου λέει πως υπάρχει μια καλή στροφή μετά και η Ava τραβά όπλο στον Sawyer.

Ναι...

Ο σκηνοθέτης σε ρώτησε αν ήσουν καλή στο να χειρίζεσαι όπλα;

Όχι, όχι... Αυτή ήταν μια από τις λίγες φορές που μου είπαν "Λατρεύουμε τη δουλειά σου και τον τρόπο που κρατάς ένα όπλο. Επομένως κορίτσι, επάνω του!"

Θα ρωτούσα αν πρόκειται να υπάρξουν κάποιοι παράλληλοι ανάμεσα σε αυτά που συμβαίνουν στον Sawyer και την Ava και στο τι του συμβαίνει στο νησί, αλλά με αυτά που είπες νωρίτερα...

Δεν διάβασα τα άλλα μέρη του Josh, γιατί μετά θα ήξερα τι συμβαίνει δεν θέλω να το χαλάσω στον εαυτό μου.

Ποια είναι η διάθεση στο σετ του Lost; Η τελευταία σεζόν έχει κάνει τους ανθρώπους μελαγχολικούς ή ενεργητικούς;

Αισθάνθηκα λίγο και από τα δύο. Όλοι έχουν υπάρξει μαζί για τόσο καιρό και ξέρω (από το Prison Break) πως είναι. Επίσης όλοι ζουν εδώ τώρα... Η άποψη ήταν πως είναι τόσο λυπημένοι που θα φύγουν και πως ήξεραν τι φοβερή ζωή είχαν εκεί και πόσο απίθανο είναι να ξυπνάς στη Χαβάη και να πηγαίνεις στη δουλειά. Να έχεις διάλλειμμα για φαγητό και να πηγαίνεις να κολυμπάς στον ωκεανό. Αλλά επίσης όλοι ήταν πραγματικά ενεργητικοί γιατί είναι η τελευταία σεζόν. Έτσι ήταν όλοι εκεί!


Πηγή:FanCast