Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Kάστ-παραγωγoί μιλούν για τις υποψηφιότητες στα Emmy

Terry O' Quinn: Είναι πάντα ωραίο να αναγνωρίζεται η δουλειά κάποιου και όταν φίλοι συμπεριλαμβάνονται σε αυτή την αναγνώριση είναι ακόμα καλύτερο. Είμαι χαρούμενος και για τον Matthew και το μόνο πράγμα που φαντάζομαι καλύτερο από το να είμαι υποψήφιος στην ίδια κατηγορία με τον Michael Emerson, είναι οι ψηφοφόροι να είναι τόσο ευγενικοί ώστε να μας αφήσουν να κερδίσουμε μαζί. Ευχαριστώ πάρα πολύ και πραγματικά νιώθω σαν να το έχουν κάνει ήδη.

Διαβάστε περισσότερα

Elizabeth Mittchel: Είμαι σοκαρισμένη. Και τόσο ευτυχισμένη. Αγαπάω τόσο πολύ την Juliet. Η υποψηφιότητα είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να πει κάποιος αντίο.

Michael Emerson: Είμαι ικανοποιημένος με την ευρεία αναγνώριση που έχει λάβει φέτος το "Lost" και είμαι ενθουσιασμένος που είμαι σε θέση να μοιραστώ τον ενθουσιασμό με τους συντρόφους μου του cast. Είμαι επίσης εκστασιασμένος για το σόου της γυναίκας μου Carrie, το "True Blood", που έλαβε υποψηφιότητα. Ανυπομονούμε και οι 2 για το
πάρτι του Αυγούστου.

Matthew Fox: Μου δίνει μια καλή δικαιολογία να πάω στην απονομή και να κάνω παρέα με όλους τους ανθρώπους που ήμασταν μαζί στη σειρά. Θα έχουμε μια μικρή επανασύνδεση για να σηκώσουμε ψηλά μερικά ποτήρια σαμπάνια για αυτό που κάναμε 6 χρόνια. Νομίζω ότι η σειρά είχε δημιουργήσει τεράστιες προσδοκίες αυτή τη σεζόν και κατά κάποιο τρόπο τις εκπληρώσαμε ή ακόμη και τις έχουμε υπερβεί σε ορισμένα σημεία. Βλέποντας την σειρά να λαμβάνει υποψηφιότητα αλλά και οι επικεφαλής παραγωγοί Damon Lindelof και Carlton Cuse, αλλά και ο Jack Bender και οι άλλοι ηθοποιοί, νιώθω θαυμάσια.

Lindelof: Ακούγεται τόσο κλισέ το ότι είναι θαυμάσιο να είσαι υποψήφιος αλλά αυτό είναι που εισπράττουμε τώρα. Εμείς δεν το λαμβάνουν αυτό ως δεδομένο. Και το γεγονός ότι αυτή η αγάπη εξαπλώθηκε και στον Michael Giacchino, τον Jack Bender, τους sound mixers και την καλλιτεχνική διεύθυνση είναι θαυμάσιο. Θα είναι θαυμάσιο να βάλουμε όλοι μαζί τα κοστούμια μας και να συναντηθούμε μαζί για μια τελευταία φορά.

Cuse: Η στρατηγική μου είναι να κοιμάμαι όταν συμβαίνουν τέτοιου είδους πράγματα. Κοίταξα το τηλέφωνο μου και είδα πολλά e-mails. Τα κακά μαντάτα σε αποφεύγουν όπως τη πανούκλα. Ο Matthew Fox, αγωνίζεται σχεδόν άδικα σε ένα σόου που είναι περισσότερο πολυκεντρικό σε σχέση με αυτούς που συναγωνίζεται. ευτυχώς το φινάλε ήταν Matthew centric και του δόθηκε επιτέλους η ευκαιρία να είναι μπροστά με τέτοιο τρόπο που επιτρέπει στους ψηφοφόρους να τον προσέξουν. Ήταν τόσο σημαντικός για τη σειρά μας.