Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Συνέντευξη Damon και Carlton στο Bullz Eye

Ήταν μια μεγάλη, παράξενη πορεία με διάρκεια 5 σεζόν, αλλά αν παρακολουθείτε το Lost από την αρχή, τότε σίγουρα η 5η σεζόν θα σας μοιάζει με πληρωμή για όλη την αναμονή που κάνατε. Και όντως το προσωπικό του Bullz-Eye ψήφισε το Lost στη πρώτη θέση της ετήσιας κατάταξης της τηλεόρασης για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς. Φαίνεται πως αυτό το κατόρθωμα ευχαρίστησε τους επικεφαλείς παραγωγούς Carlton Cuse και Damon Lindelof, δεδομένου πως με ενθουσιασμό δέχτηκαν να συνομιλήσουν μαζί μας για τη σειρά. Πιθανόν να μην το βρείτε καθόλου παράξενο που δεν ήταν τόσο πρόθυμοι να μας αποκαλύψουν κάποια spoiler για το τι να περιμένουν να δουν οι τηλεθεατές στις εβδομάδες που έρχονται, αλλά ,μας έδωσαν κάποιες μικρέ πληροφορίες εδώ και εκεί, μαζί με την επιβεβαίωση για το πώς η σειρά εξελίχτηκε σε ανακούφιση μετά την ανακοίνωση της ημερομηνίας τέλους της, καθώς και τις επιλογές τους για τα αγαπημένα τους επεισόδια από την 5η σεζόν.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Η συνέντευξη περιλαμβάνει ΜΕΓΑΛΑ spoilers.

Διαβάστε τη συνέντευξη

Carlton Cuse: Γεια σου, Will!

Damon Lindelof: Γεια σου, Will!

Bullz-Eye: Γεια σας παιδιά, πως πάει;

DL: Πολύ καλά!

BE: Θαυμάσια. Λοιπόν, πρώτα απ’ όλα θα ήθελα να αναγνωρίσω τις φωνές σας, για να μην είναι τόσο δύσκολο για μένα όταν κάνω την απομαγνητοφώνηση αργότερα.

CC: Φυσικά. Εγώ είμαι ο Carlton και έχω βαθύτερη φωνή.

DL: Και εγώ ο Damon και έχω την λίγο περισσότερο ρινική φωνή.

BE: Θαυμάσια. Τώρα είμαι έτοιμος. Λοιπόν, δεν ξέρω αν σας είπαν γιατί θέλαμε να σας μιλήσουμε, αλλά το Lost βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης του Bullz-Eye.

DL: Αυτό είναι πολύ συναρπαστικό!

CC: Είμαστε κολακευμένοι.

DL: Ναι. Είναι καταπληκτικό.

BE: Είναι η πρώτη φορά που η σειρά βρέθηκε στην πρώτη θέση. Ήταν στο top 10, αλλά ποτέ στη πρώτη θέση.

CC: Ποιο πετάξαμε από την πρώτη θέση;

BE: Το “Mad Men”.

DL: Ουάο! Σαν μεγάλος φίλος του “Mad Men,” δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή από το να του παίρνουμε έστω και προσωρινά τη θέση.

BE: Πόσο σας ελευθέρωσε όταν αποφασίσατε για οριστική ημερομηνία τέλους της σειράς; Ή είχατε μεγάλο όραμα για το τέλος της σειράς που δεν είχε τόση σημασία όσο φάνηκε να είναι;

CC: Όχι, βασικά το να διαπραγματευτούμε την ημερομηνία τέλους ήταν σημαντικό πράγμα για εμάς, επειδή είχαμε τη μυθολογία, αλλά δεν ξέραμε αν αυτή η μυθολογία έπρεπε να κρατήσει 2 ή 9 χρόνια και ως εκ’ τούτου παραλύσαμε κάπως. Αυτά έγιναν στην αρχή της 3ης σεζόν όπου είχαμε κλειδωμένους τους χαρακτήρες μας σε αυτά τα κλουβιά και νομίζω ήταν επειδή ο Damon και εγώ… ήμασταν μεταφορικά κλειδωμένοι σε κλουβί. Αλλά επειδή δεν ξέραμε πόσο χρόνο έπρεπε να κάνουμε την μυθολογία να κρατήσει, καθυστερούσαμε και νομίζω και το κοινό ένοιωθε πως καθυστερούμε. Και η ημερομηνία τέλους βοήθησε να αποφορτίσει την κατάσταση με το δίκτυο, αφού όλοι αναγνωρίζουν πως ήταν πιθανόν το καλύτερο για τη σειρά να βρούμε και να ανακοινώσουμε πότε θα τελειώσει.

BE: Bρήκατε πως η απεργία των σεναριογράφων σας έδωσε την ευκαιρία, αν όχι να κάτσετε κάτω και να γράψετε, να σκεφτείτε ιδέες για αυτή τη σεζόν;

DL: Όχι για να είμαι εντελώς ειλικρινής μαζί σου, κατά τη διάρκεια της απεργίας δεν μιλήσαμε καθόλου για τη σειρά. Πήραμε σοβαρά την απεργία τόσο που δεν μπορείς ακόμα και να μιλήσεις χωρίς να παραβιάσεις την συμφωνία με την οργάνωση. Αυτό που μας πρόσφερε ήταν ένα διάλειμμα ανάμεσα στα 8 πρώτα επεισόδια και σε αυτά που κατάληξαν να είναι τελικά τα τελευταία 6, οπότε είχαμε μια ευκαιρία να δούμε τι σκέφτονταν όλοι για αυτά τα επεισόδια πριν πάμε πίσω και γράψουμε τα τελευταία 6. Διαφορετικά θα ήταν περισσότερο σαν την 5η σεζόν, αυτή τη χρονιά, όπου το μεγαλύτερο μέρος του γραψίματος έγινε πριν ακόμα και την πρεμιέρα. Είναι πάντα ωραίο να ξεκουράζεις τον εγκέφαλο σου όταν δουλεύεις σε μια σειρά όπως το Lost, αλλά δεν είναι σαν τις 100 μέρες που ήμασταν σε απεργία που μας επέτρεπαν να σκεφτούμε σημαντικά θέματα της πλοκής.

BE: Πόσο δύσκολο είναι να κρατάς μυστικά κάτω από την επιφάνεια σε μια σειρά σαν το Lost, όπου όλοι σταθερά προσπαθούν να βγάλουν άκρη σε διάφορα θέματα;

CC: Νομίζω υπάρχει ένα μικρό τμήμα του κοινού που θέλει spoilers και θέλει να ξέρει τι θα γίνει. Ξέρετε υπάρχουν 425 άνθρωποι στη σειρά, και γυρίζουμε στη Χαβάη όπου βασικά κάθε παραλία είναι ελεύθερη και ανοικτή στο κοινό, οπότε είναι δυνατόν για κάποιους που θέλουν να διαρρεύσουν πράγματα, να έρθουν και να τραβήξουν φωτογραφίες από απόσταση καθώς γυρίζουμε τη σειρά και να μάθουν τι θα γίνει. Προσπαθούμε πολύ σκληρά να κρατήσουμε τα πάντα κρυφά. Όλα τα σενάρια μας έχουν υδρογραφία και προσπαθούμε να κρατήσουμε τη σειρά όσο πιο κρυφή γίνεται, αλλά συνειδητοποιούμε πως είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Αλλά ελπίζουμε πως οι περισσότεροι φίλοι της σειράς θέλουν η εμπειρία του Lost Να κρύβει εκπλήξεις και αυτό είναι ένα από τα πράγματα, είναι ένα από τα πιο… Εννοώ, περισσότερο από ότιδήποτε άλλο, αυτό προσπαθούμε να κάνουμε σαν συγγραφείς. Να κάνουμε τη σειρά γεμάτη εκπλήξεις και απροσδόκητη. Αν πας και διαβάσεις spoilers απλά δεν θα απολαύσεις τόσο πολύ τη σειρά.



BE: Ήμουν πολύ χαρούμενος όταν είδα τον Hurley να θέτει τον πονοκέφαλο του Time-travel αυτής της σεζόν.

DL: Δεν ήσουν και ο μόνος.

BE: Αλλά φυσικά είναι και καλή δικαιολογία για να επιστρέψουν αρκετοί Guest stars από προηγούμενες σεζόν.

DL: Ποιο; Το time-travel;

BE: Ναι.

DL: Σωστά. Αλλά για την ακρίβεια η σειρά ήταν πάντα λίγο time-travel σειρά, αφού για 3 σεζόν είχαμε τα flashbacks και την περασμένη σεζόν τα flash-forwards. Οπότε η ιδέα του να χοροπηδάς στον χρόνο, σε μια μη γραμμική αφήγηση της ιστορίας, σου επιτρέπει να φέρνεις πίσω χαρακτήρες που είναι νεκροί και που σε κάποιες περιπτώσεις θαμμένοι. Αλλά τώρα που η σειρά δεν κάνει time-travel μόνο ως «τρόπο του λέγειν» αλλά η ίδια η ιστορία είναι time-travel, ανοίγουν περισσότερες πόρτες. Οπότε όταν ένας ηθοποιός διαβάζει πως θα πεθάνει στη σειρά, λένε «Εντάξει, αλλά να μπώ στον κόπο να είμαι εδώ και την επόμενη εβδομάδα;»

BE: Οπότε ήταν το time-travel κάτι που είχατε στο μυαλό σας από την έναρξη της σειράς, ή ήταν κάτι που προέκυψε αργότερα;

CC: Όχι, εννοώ, σκέφτομαι πως αν κοιτάξεις πίσω στη σειρά, υπάρχουν πολλά μεγάλα στοιχεία για το time travel. Προφανώς αρχίσαμε με το “Flashes Before your Eyes”. Είδαμε τον Desmond, σαν αποτέλεσμα της κατάρρευσης της καταπακτής, να έχει την ικανότητα να βλέπει πράγματα από το μέλλον και τελικά να αρχίσει να ταξιδεύει στο χρόνο συνειδητά. Και είχαμε και τον Sayid να ακούει μια μετάδοση ραδιοφώνου και καθώς έψαχνε σταθμούς ακούσαμε στο ραδιόφωνο μουσική του 40. Είδαμε ένα τμήμα του 4-δάχτυλου αγάλματος. Οπότε νοιώθουμε πως είχαμε βάλει το νερό στο αυλάκι, ώστε να μην είναι απροσδόκητο όταν κάναμε το time travel πιο καθαρό. Οπότε ήταν κάτι που ξέραμε από πολύ νωρίς, αλλά δεν μπορούσε να αναπτυχθεί μέχρι που να έρθουμε σε σημείο βολής από το τέλος της σειράς.

BE: Από όλους αυτούς τους ανθρώπους που εμφανίστηκαν κατά τη πορεία της σεζόν, υπήρχε κάποιος που θέλατε να φέρετε πίσω αλλά δεν τα καταφέρατε λόγο προγραμματισμού;

DL: Όχι και τόσο πλέον. Βέβαια όταν κάναμε 23 ή 24 επεισόδια τη σεζόν από τον Σεπτέμβρη μέχρι τον Μάη, αυτού του είδους προβλήματα με το πρόγραμμα των ηθοποιών ήταν μεγάλο ζήτημα για εμάς. Αλλά τώρα, επειδή μπορούμε να γυρίζουμε σε μεγαλύτερη περίοδο του χρόνου πριν η σειρά αρχίσει να προβάλλεται, έχουμε περισσότερη ευχέρεια με τη διαθεσιμότητα των ηθοποιών. Για παράδειγμα η Fionnula Flanagan, που παίζει την Eloise Hawking, είναι μόνιμη στη σειρά “Brotherhood” και δεν ήταν διαθέσιμη όταν την χρειαζόμασταν στο τέλος του 2ου επεισοδίου, και μετά βίας μπόρεσε σε αυτό που κατέληξε να είναι το 6ο επεισόδιο με τίτλο “316”. Αλλά γυρίσαμε αυτές τις σκηνές αργότερα και τις τοποθετήσαμε κατάλληλα επειδή ήταν σημαντικό για την ιστορία να έχουμε την Eloise Hawking. Οπότε ήμασταν τυχεροί μέχρι τώρα και δεν υπήρχε κάποια ιστορία που να θέλουμε να πούμε και δεν μπορέσαμε λόγω της διαθεσιμότητας του ηθοποιού.

BE: Εντάξει, έχω μια σειρά από ερωτήσεις των αναγνωστών, οπότε ετοιμαστείτε.

CC: Ωχ.

BE: Είναι πιθανόν οι αποκαλούμενοι “Losties” να έχουν κολλήσει σε κάποιου είδους time-loop όπου συνεχίσουν να ταξιδεύουν στον χρόνο και δεν γερνούν ποτέ;

DL: Χα.

CC: Ένα από τα πράγματα που προσπαθούμε να κάνουμε πολύ συχνά είναι να αποφεύγουμε να επιβεβαιώνουμε ή να απορρίπτουμε θεωρίες. Αυτού του είδους η κοινωνική διάσταση του “Lost”, όπου κάθεσαι κάτω και λες “Τι είναι αυτό το πράγμα;”. Κάνεις τις δικές σου υποθέσεις. Για εμάς είναι μεγάλο μέρος της σειράς και αφήνουμε κάποια πράγματα επίτηδες διφορούμενα έτσι ώστε αυτού του είδους οι συζητήσεις να πραγματοποιούνται. Οπότε απλά θα πω πως είναι μια ενδιαφέρουσα θεωρία, αλλά δεν θα επιβεβαιώσω ή απορρίψω την ακρίβεια της.

BE: Θα ανακαλύψουμε ποτέ τη σχέση του Richard με το νησί;

DL: Του Richard Alpert; Οπωσδήποτε.

CC: Δεν είναι διαζευγμένοι, αλλά έχουν ακόμα αισθήματα ο ένας για τον άλλο;

DL: Ναι, ακριβώς. Είναι διαζευγμένοι, αλλά έχει δικαιώματα επίσκεψης σε εναλλακτικά σαββατοκύριακα και 2 εβδομάδες το καλοκαίρι.

BE: Θαυμάσια. Και είμαι σίγουρος αυτή είναι ακριβώς η απάντηση που ψάχνουμε.

DL: Ναι. (Γελά με σαρκασμό) Αλλά, ναι, θα μάθουμε πολλά περισσότερα για τον Richard και γιατί είναι αρυτίδιαστος.

BE: Ποιανού ήταν η ιδέα να βάλει την ατάκα “ο φίλος σου με το eyeliner”;

CC: Ξέρεις, νομίζω ήταν ένα από αυτά τα πράγματα που… ξέρεις. Ένα από αυτά τα πράγματα που μαθαίνουμε σαν συγγραφείς είναι πως αν ο κόσμος κάνει κάποιες παρατηρήσεις τότε είναι καλύτερο να τις αναφέρουμε. Και οι άνθρωποι ρωτούσαν “Αυτός ο τύπος φοράει eyeliner;”. Η απάντηση είναι “όχι, είναι έτσι”, αλλά μιας και είχαμε τουλάχιστον 5 άτομα να μας ρωτάνε, σκεφτήκαμε πως θα ήταν αστείο αν το βάζαμε στο σενάριο.

BE: Ήμουν στο πάνελ του TCA όταν κάποιος σας ρώτησε για αυτό.

DL: Ναι μια γυναίκα έκανε αυτή την ερώτηση και σκεφτήκαμε “Να ευχαριστούμε τον Θεό που έχουμε τον Sawyer να το αναφέρει!” Αυτό το επεισόδιο είχε γυριστεί πριν να κάνει την ερώτηση και ήμασταν σε μεγάλο πειρασμό να της πούμε “Έχε τα μάτια σου ανοικτά, θα το αναφέρουμε στη σειρά”, αλλά μετά θα χαλούσε την έκπληξη.

BE: Στο επεισόδιο 509, “Namaste,” υπάρχει μια γυναίκα να στέκεται πίσω από την Sun. Ήταν λάθος της παραγωγής;

DL: (Μεγάλη παύση) Δεν ξέρουμε για τι πράγμα μιλάτε.

BE: Αρκετά δίκαιο. Και παίρνοντας το ρίσκο να κάνω μια ερώτηση που θα επιλέξετε να μην απαντήσετε, γιατί η Sun δεν ταξίδεψε πίσω στον χρόνο με τους υπόλοιπους O6;

CC: Θα απαντηθεί κάποια στιγμή στη σειρά.

BE: Τουλάχιστον 2 άνθρωποι με άγριες διαθέσεις, απαιτούν να μάθουν τις τύχες των Bernard και Rose.

DL: Αυτή είναι έξοχη ερώτηση και για να το προσθέσω με το “Πού είναι ο Vincent” , είναι πιθανόν αυτό που ερωτόμαστε περισσότερο συχνά στη σειρά. Και το “Πού είναι ο Faraday και γιατί κανένας από τους υπόλοιπους δεν ρωτά για το που βρίσκονται”.

BE: Αυτό είναι το επόμενο στη λίστα μου.

DL: Το κατάλαβα. (Γέλια) Θα σε ικανοποιούσα αν σου έλεγα πως οι τύχες όλων αυτών θα συζητηθούν πολύ συγκεκριμένα τις επόμενες εβδομάδες.

BE: Οπότε πριν, ή τουλάχιστον κατά τη διάρκεια του φινάλε της 5ης σεζόν;

DL: Ναι. Μέσα στην 5η σεζόν το πού βρίσκονται όλοι αυτοί οι χαρακτήρες θα συζητηθεί είτε θα εξακριβωθεί.

BE: Θα μάθουμε ποτέ γιατί η Libby ήταν στο τρελλάδικο και αν γνώριζε τον προ-νησιού Hurley;

CC: Όχι, αισθανόμαστε πως τελειώσαμε με την Libby, και για τους φίλους που έχουν ακόμα εμμονή με την Libby, ίσως σε κάποιο σημείο κάποιος θα γράψει κάτι σαν το “Star Wars”, ένα μυθιστόρημα με την ιστορία της Libby, αλλά εμείς δεν το θεωρούμε πως είναι μεγάλο ζήτημα για την ιστορία μας.

BE: Αυτό μπορεί να έχει την ίδια απάντηση με το προηγούμενο αλλά… θα μάθουμε ποτέ τι προσπαθούσε να πει στην Shannon πριν πεθάνει;

DL: Εννοείς ποια ήταν τα τελευταία του λόγια αν άντεχε ακόμα 5 δευτερόλεπτα; Δεν νομίζω να μάθουμε ποτέ, επειδή ο Boone είναι νεκρός όπως και η Shannon, οπότε αν κάποτε, κάτι μείνει άλυτο στην ιστορία της σειράς, θα είναι αυτό.

BE: Θα παίξει κάποιο ρόλο ο Walt στο μέλλον;

CC: Εμ… Νομίζω δεν θα το σχολιάσω αυτό επειδή, ξέρεις, αν πω κάτι θα είναι αρκετό…

BE: Θα δούμε ποτέ περισσότερο από το μπροστινό τμήμα του αγάλματος;

DL: Γιατί δεν σου άρεσε το πίσω μέρος;

BE: Συγγνώμη αλλά θέλουμε περισσότερο.

DL: Τι λες για το πλευρό του; Ή την πάνω όψη; Ας το διαπραγματευτούμε.

CC: Το πραγματικό πρόβλημα είναι η γκαρνταρόμπα. Όσον αφορά τα αγάλματα, πολλά από αυτά είναι γυμνά και χρειάζεται πολύ ρούχο για να καλυφθούν και η παραγωγή προσπαθεί να βρει ένα κομμάτι ρούχο που είναι κατάλληλο για να το καλύψουμε, πριν το δείξουμε.



BE: Οπότε είναι κάτι σαν το Doctor Manhattan, τότε.

DL: Ακριβώς. Μόνο που το “Watchmen” κατατάχτηκε σαν «Μόνο για ενήλικες» και είμαστε στο ABC. Οπότε, δεν θα δεις το 5ο δάκτυλο του αγάλματος, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.

CC: (Λιώνει στα γέλια)

BE: Θα δούμε περισσότερο άγαλμα πριν το τέλος της σεζόν;

DL: (Διστάζει) Πριν το τέλος της σειράς, σωστά, Carlton;

CC: Εμ…θα το δούμε πριν το τέλος της σειράς.

BE: Ένας από τους υπόλοιπους συγγραφείς ήθελε να σας κάνω κομπλιμέντο για το πως χρησιμοποιείτε το “ρομαντικό τετράγωνο”, με τον Jack, Sawyer, Kate και Juliet.

DL: Για την ακρίβεια το αποκαλούμε “τετράπλευρο”. Είναι περισσότερο φαντεζί από ένα τετράγωνο, αλλά υποθέτω ένα τετράπλευρο σχήμα είναι ένα τετράπλευρο σχήμα.

CC: Όχι επειδή αυτό που συμβαίνει με το “τετράπλευρο” είναι πως κάποιες φορές οι πλευρές είναι πιο κοντά από άλλες φορές, και αυτό είναι για την ακρίβεια πιο κατάλληλη μεταφορά, επειδή κάποιες φορές 2 πλευρές μπορεί να είναι πολύ πιο κοντά από τις άλλες 2 πλευρές, ενώ στο τετράγωνο οι πλευρές είναι πάντα στην ίδια απόσταση.

DL: Ουάο, ποτέ δεν άκουσα τόση γεωμετρική ακρίβεια να εφαρμόζεται σε σχέσεις ανάμεσα σε χαρακτήρες.

CC: Αυτή είναι πάνω κάτω, όλη μου η γνώση από μαθηματικά, σε 2 προτάσεις.

DL: Μακάρι αυτό να ήταν αλήθεια.

BE: Υπάρχει πολύ κουβέντα στο διαδίκτυο για ένα θάνατο που θα “ταρακουνήσει τους φαν με τον τρόπο που έκανε και η θυσία του Charlie”.

DL: Αυτό σίγουρα δεν το είπε κανένας από εμάς.

BE: Όχι, νομίζω ήταν από κάποιον που αναφερόταν σε αυτά που άκουσε από κάποιον άλλο, που πιθανότατα είναι ανώνυμος.

DL: Το μόνο που θα πούμε είναι πως δεν μας αρέσει να μιλάμε για θανάτους χαρακτήρων επειδή όλη η προσοχή πάει στο “Ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει”. Αλλά είμαι πρόθυμος να σας πω πως η online κοινότητα, δεν ξέρει τόσα πολλά όσα νομίζει πως ξέρει για τον τρόπο που θα τελειώσουμε αυτή τη σεζόν. Ο Carlton και εγώ ήμασταν ιδιαίτερα προσεκτικοί με κάποιους ηθοποιούς, όσον αφορά την παραπλάνηση για την μοίρα τους. Οπότε υποθέτω πως ακόμα και μέχρι το τέλος του φινάλε, ο κόσμος θα αναρωτιέται για το πόσο αληθινά είναι αυτά τα δημοσιεύματα. Δεν νοιώθω άνετα να πω τίποτα για θάνατο που συναγωνίζεται με αυτόν του Charlie.

BE: Η κουβέντα για τον Mark Pelligrino που αναφέρεται πως θα παίξει τον Jacob, εμπίπτει στην ίδια κατηγορία;

CC: Ξέρεις, προφανώς ο Mark Pelligrino επιλέχθηκε για το σόου, αλλά το να αρχίσουμε να κάνουμε υποθέσεις για το τι πρόκειται να κάνει στο σόου… Νομίζω ο κόσμος προτρέχει. Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι πως είναι ένας θαυμάσιος ηθοποιός και είμαστε ενθουσιασμένοι που τον έχουμε στη σειρά. Αλλά σκεφτόμαστε πως ο κόσμος θα εκπλαγεί όταν δει πως εξελίσσεται η ιστορία του χαρακτήρα του.

DL: Άκουσα πως ο Sir Anthony Hopkins θα έπαιζε τον Jacob. Αυτή είναι μια φήμη που άκουσα.

BE: Θα δω αν μπορώ να το συνεχίσω.

DL: Εντάξει. Καλή τύχη με αυτό. (Γέλια)

BE: Εντάξει, αυτό είναι λίγο μπερδεμένο, αλλά έχει την προοπτική να είναι αποκαλυπτικό. Αν έπρεπε να επιλέξετε ένα βιβλίο για τους φίλους του Lost που να το διαβάσουν και να καταλάβουν τι παίζει, θα ήταν το “Slaughterhouse 5,” το “A Wrinkle in Time,” το “A Separate Reality,” το “Narnia chronicles”, ή το “Valis”; Και πρέπει να παραδεχτώ πως δεν είμαι εξοικειωμένος με το τελευταίο.

DL: Είναι ένα βιβλίο του Philip K. Dick. Εμ… Νομίζω η δική μου προσωπική επιλογή θα συμφωνούσε με τον Carlton και θα ήταν τα βιβλία “Narnia”. Πρώτο είναι μια σειρά βιβλίων που ακολουθούν τους ίδιους χαρακτήρες, αλλά κάποιες φορές τους εγκαταλείπουν για να ακολουθήσουν εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες, και δεύτερον είναι περισσότερο επική ιστορία που οδηγεί σε ένα ισοδύναμα επικό τέλος. Θα υπάρξουν πολλοί παραλληλισμοί, νομίζω, ανάμεσα σε εκείνο τον κόσμο και στον κόσμο του Lost όταν όλα ειπωθούν και τελειώσουν.

CC: Ειδικά ότι έχει να κάνει με τους fauns.

DL: Ω, τι μεγάλο spoiler!

BE: Υπάρχει κάποιο flashback από κάποια από τις προηγούμενες σεζόν που δεν δούλεψε τόσο καλά όσο το περιμένατε όταν αρχικά το σκεφτήκατε;

CC:
Λοιπόν, ήμασταν πολύ ενθουσιασμένοι στην αίθουσα των σεναριογράφων και προφανώς προχωρήσαμε με την ιδέα να κάνουμε ένα flashback για το πώς ο Jack απέκτησε τα tattoo του, αλλά αυτό δεν ήταν ένα επεισόδιο που όταν το κοιτάζεις είναι δείγμα της ψηλής ποιότητας της σειράς. Αυτό ήταν το επεισόδιο στο οποίο ήμασταν περισσότερο σίγουροι από ποτέ πως πρέπει να διαπραγματευτούμε μια ημερομηνία τέλους, ώστε να μην χρειαστεί να μάθουμε πως ο Jack απέκτησε τα αθλητικά του παπούτσια. Αυτό ήταν το σημείο στη σειρά που αισθανθήκαμε σαν… ήταν στο σημείο που διαπραγματευτήκαμε την ημερομηνία τέλους όπου μπορούσαμε να επεκτείνουμε βαθύτερα στη μυθολογία και αυτό ήταν ιδιαίτερα βοηθητικό. Το να συνειδητοποιήσουμε πως αυτά τα flashbacks δεν ήταν άπειρα. Τα πρώτα που μαθαίνουμε πως ο Hurley κέρδισε το Lotto ή ότι η Kate είναι φυγάς ή πως ο Locke ήταν παράλυτος, αυτά ήταν πραγματικά συναρπαστικά, αλλά όταν φτάνεις στο 5ο ή το 6ο flashback, αρχίζουν να γίνονται εκθετικά λιγότερο ενδιαφέροντα. Έτσι για εμάς τα flashback της 3ης σεζόν… ήταν κατά κάποιο τρόπο το σημείο στροφής, αυτή η συγκεκριμένη ιστορία.

BE: Και τέλος, ποιο είναι το αγαπημένο σας επεισόδιο από την 5η σεζόν μέχρι τώρα;

DL: Μιλώντας προσωπικά, νομίζω το “The Life and Death of Jeremy Bentham” ήταν ένα από τα πιο κούλ επεισόδια για εμάς να γράψουμε, και σε καθαρό επίπεδο ηθοποιίας, νομίζω ο Terry (O’Quinn) ήταν απίστευτος. Όταν συζητήσαμε για πρώτη φορά για αυτό και γράψαμε τη σκηνή, όπου βασικά αρχίζει σαν κάποιος που είναι έτοιμος να κρεμαστεί και καταλήγει να έχει δολοφονηθεί, είναι μια από αυτές τις σκηνές που σκέφτεσαι “Ουάο, υπάρχει κάποιος τρόπος να το κάνουμε αυτό να δουλέψει;”. Και νομίζω είναι μια απόδειξη των ικανοτήτων του Terry και του Jack Bender που το σκηνοθέτησε, που δεν μοιάζει με το πιο γελοίο πράγμα που έγινε ποτέ. Προφανώς ο Carlton και εγώ και οι συγγραφείς, γνωρίζαμε για τις επισκέψεις του Locke σε όλους αυτούς τους χαρακτήρες από την 3η σεζόν ακόμα, επειδή στο φινάλε της 3ης σεζόν, ο Jack δείχνει την αγγελία θανάτου στην Kate και είναι στο γραφείο κηδειών, οπότε θρηνεί για τον θάνατο του Locke. Και ο θάνατος του Locke ήταν αυτός που τον οδήγησε στο να φωνάξει δυνατά “Πρέπει να επιστρέψουμε πίσω!”. Οπότε στηριζόμασταν σε αυτό το επεισόδιο για αρκετό καιρό, που όταν τελικά ήρθε η στιγμή να πούμε την ιστορία και να την γράψουμε βάζοντας όλα τα κομμάτια στη θέση τους, ήταν σαν “Ούφ!”. Ήταν λες και το γραφείο δεν έπρεπε να καθαριστεί μέχρι να το τελειώσουμε. Είναι ένα σενάριο για το οποίο είμαι προσωπικά πολύ περήφανος και πραγματικά μου άρεσε ο τρόπος που εξελίχθηκε το επεισόδιο.

CC: Ξέρεις, θα το έλεγα αυτό, όταν μιλάς για επεισόδια της σεζόν, είδαμε ένα επεισόδιο που… λοιπόν θα είναι το 14ο επεισόδιο της σεζόν. Ονομάζεται “The Variable” και είναι και αυτό ένα πάρα πολύ καλό επεισόδιο. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με αυτό και πολύ περήφανοι. Και τυχαίνει να είναι συμπτωματικά και το 100ο επεισόδιο της σειράς. Δεν ήταν πως σκεφτήκαμε να… δεν προετοιμάσαμε να κάνουμε κάτι ιδιαιτέρα ξεχωριστό για την 100ή ώρα της σειράς, αλλά αυτό το επεισόδιο βγήκε πολύ καλό και ανυπομονούμε πολύ να το δουν οι φανς. Προφανώς δεν θέλω να πως κάτι συγκεκριμένο για αυτό, παρά μόνο να κοιτάξετε τον τίτλο. Αλλά είναι ένα επεισόδιο που πιστεύουμε θα το δεχθούν πολύ καλά. Συμφωνώ όμως με τον Damon. Νομίζω πως το “Bentham” είναι το αγαπημένο μου. Αλλά αν έπρεπε να επιλέξω κάποιο άλλο, θα έλεγα “The Variable.”

BE: Α, και κάτι τελευταίο για εσένα Damon: μια και πρόκειται να είσαι ένας από τους συγγραφείς, θα δούμε τον Khan στο νέο “Star Trek II”;

DL: Κανένα σχόλιο. Αλλά καλός τρόπος να το χώσεις αυτό εδώ.

BE: (Γέλια) Σκέφτηκα να το αφήσω για το τέλος. Ευχαριστούμε που μας μιλήσατε παιδιά. Πραγματικά το εκτιμώ και ξέρω πως μιλάω εκ μέρους όλων όταν λέω είμαστε ανυπόμονοι να δούμε την υπόλοιπη σεζόν… και τη σειρά να ξεδιπλώνεται.

CC: Ευχαριστούμε πολύ!

DL: Ευχαριστούμε! Και παρακαλώ μεταβίβασε σε όλους στην ιστοσελίδα και όλους τους φίλους της σειράς που την επισκέπτονται συχνά, πως είμαστε πολύ κολακευμένοι και νοιώθουμε ευγνωμοσύνη να έχουμε την πρώτη θέση και θα κάνουμε τα πάντα για να μείνουμε όσο πιο ψηλά γίνεται.

BE: Κρατάμε σταυρωμένα τα δάχτυλα για εσάς.

DL: (Γέλια) Ευχαριστούμε.

Πηγή: Bullz-Eye