Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008

Συνέντευξη του Terry O' Quinn

O Τerry O' Quinn βρέθηκε στην Κολωνία της Γερμανίας προκειμένου να προωθήσει την πρεμιέρα της τέταρτης σεζόν του Lost στη Γερμανία και απάντησε σε κάποιες ερωτήσεις

Πως καταφέρνεις να ενημερώνεσαι για όλα όσα συμβαίνουν στο Lost; Υπάρχουν τόσα πολλά μέρη στο νησί, τόσες χρονικές στιγμές. Πως τα παρακολουθείς;
Πρέπει μόνο να παρακολουθώ τον John Locke. Πρέπει να ξέρω μόνο όσα ξέρει. Στην πραγματικότητα η πιο δύσκολη πρόκληση είναι να μη δίνω σημασία στα πράγματα που δεν πρέπει να ξέρω. Ο John Locke δεν χρειάζεται να τα παρακολουθεί όλα γιατί ξέρει μόνο ότι ξέρει

Αλλά πρέπει να ξέρεις πότε ακριβώς στο χρονοδιάγραμμα συμβαίνουν όλα αυτά τα πράγματα που πρέπει να συμβούν στον John Locke;
Ναι, αλλά στην περίπτωση του Locke μέχρι τώρα είχε μόνο το παρελθόν και το παρόν. Όσο τουλάχιστον ξέρω. Κανείς δεν μου έχει πει κάτι άλλο. Και τα δύο αυτά είναι ξεκάθαρα σε εμένα και ξεκάθαρα σε αυτόν. Επομένως δεν αποτελεί πρόκληση γι εμένα. Είναι πιο πολύπλοκο για τους τηλεθεατές του Lost.

Πόσο πιο πριν γνωρίζεις τι θα συμβεί στον John; Και εννοώ περισσότερο σε σχέση με την εξέλιξη του χαρακτήρα παρά με την εξέλιξη της σειράς.
Δεν ξέρω καθόλου. Θα αρχίσουμε τα γυρίσματα για την 5η σεζόν στις Η.Π.Α. και δεν ξέρω καθόλου πως θα ξεκινήσει. Στην αρχή της τέταρτης σεζόν μπορεί και να παίρναμε το σενάριο δύο εβδομάδες πριν την έναρξη των γυρισμάτων. Στο τέλος της σεζόν είχαμε το σενάριο μία μέρα πριν το γύρισμα. Επομένως δεν ξέρουμε εκ’ των προτέρων. Οι συγγραφείς είναι πολύ μυστικοπαθείς ακόμα και με εμάς. Θα προτιμούσαν να μην μου έλεγαν πράγματα που δεν χρειάζομαι να ξέρω γιατί αυτά είναι μυστικά των θεατών που πρέπει να προστατέψω. Δεν τα θέλω. Δεν είναι αναγκαία.

Άρα οι συγγραφείς δεν σου λένε ούτε ότι: Θέλουμε τον John να πάρει αυτή την κατεύθυνση; Απλώς παίρνεις το σενάριο και αυτό είναι;
Ναι περίπου αυτό είναι. Έχω μάθει αυτό: Μη ρωτάς. Γιατί δεν μπορούν να σου πουν. Εάν είχα ένα συνεργείο των είκοσι και κάτι ανθρώπων δεν θα τους έλεγα τίποτα, ΤΙΠΟΤΑ

Υπάρχει μία φήμη ότι ο συνάδελφός σου ο Matthew Fox είναι ο μόνος από τους ηθοποιούς που ξέρει ποια θα είναι η λύση στο μυστήριο του Lost; Είναι αλήθεια;
Δεν έχω ιδέα. Δεν θα εκπλαγόμουν αν νομίζει ότι ξέρει. Αν έρθει και μου μπει «Ξέρω τι θα συμβεί» θα έλεγα «ΟΚ, τι;» και τότε θα έλεγε «Δεν μπορώ να σου πώ» και εγώ θα έλεγα «Δεν σε πιστεύω»

Πηγή: The ODI