Δευτέρα 4 Αυγούστου 2008

Συνέντευξη Francois Chau στο Lostpedia

Ο Francois Chau που υποδύεται τον αινιγματικό Dr.Candle ή Pierre Chang όπως αποκάλυψε στο τελευταίο βίντεο του που παρουσιάστηκε στο Comic-Con, έδωσε συνέντευξη στο lostpedia στην οποία μιλάει για το νέο βίντεο και όχι μόνο. Απολαύστε τον στη συνέχεια.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Περιέχει μικρό spoiler που αφορά τον καμεραμάν του βίντεο.

Διαβάστε τη συνέντευξη

Πως έγινε να δουλέψετε στο Lost; Υπάρχουν τίποτα ενδιαφέρουσες ιστορίες από το κάστινγκ;
Κλήθηκα για οντισιόν για το ρόλο του Dr. Marvin Candle μαζί με ένα γκρουπ από άλλους ηθοποιούς. Η τύχη ήταν μαζί μου εκείνη τη μέρα, και το γεγονός πως κατάφερα να περάσω από τον μονόλογο χωρίς να κάνω λάθος πιθανόν να έχει να κάνει αρκετά με το ότι πήρα τη δουλειά.

Είστε φαν του σόου; Αν ναι είστε συνηθισμένος φαν ή πιο φανατικός; Έχετε αγαπημένο χαρακτήρα;
Πρέπει να παραδεχτώ πως δεν έβλεπα και πολύ τη σειρά τον πρώτο κύκλο. Έχασα πολλά επεισόδια και έτσι ήμουν λίγο "χαμένος". Συγγνώμη δεν μπορούσα να αντισταθώ... Τώρα το βλέπω και νομίζω πως θα ήμουν περισσότερο φαν αν δεν ήμουν μέρος του. Είναι πολύ δύσκολο κάποιες φορές να το απολαμβάνεις όταν ξέρεις τι θα γίνει. Δεν έχω αγαπημένο χαρακτήρα αλλά μου αρέσουν η Juliet και η Sun.

Όταν κάνατε το καστ είχατε την παραμικρή ιδέα για το πόσο σημαντικός θα ήταν ο χαρακτήρας σας τις επόμενες σεζόν;
Δεν είχα ιδέα. Νόμιζα πως θα ήταν μόνο για εκείνο το επεισόδιο και τέλος.

Από όλα τα βίντεο που κάνατε ποιο είναι το αγαπημένο σας;
Υποθέτω το αγαπημένο μου είναι το τελευταίο. Μαθαίνετε ποιος πραγματικά είμαι. Ίσως.

Τι εννοείτε με το ίσως; Νομίζετε πως ο Pierre μπορεί να λέει ψέματα;
Αστειευόμουνα όταν είπα "ίσως". Απ' ότι ξέρω ο Pierre δεν λέει ψέματα.

Συγγνώμη για αυτήν την επιπλέον ερώτηση. Ξέρετε πόσο πολύ οι φαν του Lost κοιτάζουν τις λεπτομέρειες. Ποτέ γυρίστηκε το βίντεο του Orchid (που προβλήθηκε στο Comic-Con); Γυρίστηκε την ίδια περίοδο που γυρίστηκε και το βίντεο που είδαμε στη σειρά;
Αυτό που προβλήθηκε στο Comic-Con γυρίστηκε το περασμένο καλοκαίρι, στο ΛΑ μια εβδομάδα περίπου πριν παρουσιαστεί. Αυτό που είδαμε στη σειρά γυρίστηκε στην Χαβάη λίγο πριν το τέλος της περιόδου.

Νιώθετε πως ο ρόλος στο Lost σας έφερε περισσότερη αναγνώριση από τους προηγούμενους σας ρόλους; Γιατί ή γιατί όχι;
Ο ρόλος μου στο Lost σίγουρα μου έφερε περισσότερη αναγνώριση, από όλους τους προηγούμενους ρόλους που έκανα. Είμαι έκπληκτος με τα γράμματα που παίρνω από όλο τον κόσμο.

Εύχεστε να μπορούσατε να παίξετε με τους υπόλοιπους ηθοποιούς του Lost ή προτιμάτε να διατηρείτε τον πιο αινιγματικό μέρος του χαρακτήρα σας; Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι ηθοποιοί με τους οποίους θα θέλατε να δουλέψετε;
Σε αυτό το σημείο της σειράς, θα ήθελα να έχω περισσότερη αλληλεπίδραση με τους άλλους χαρακτήρες. Θα ήθελα να έχω μια σκηνή με την φίλη μου Yunjin (Kim), που παίζει την Sun, αλλά δεν ξέρω αν θα μπορούσαμε να κάνουμε την σκηνή χωρίς να λιώσουμε στο γέλιο.

Στο πρόσφατο βίντεο που έδειξαν στο Comic-Con 2008 ο χαρακτήρας σας αλληλεπιδρά με έναν γνωστό ακουστικά καμεραμάν. Ξέρετε ποιος κάνει αυτή τη φωνή; Είναι κάποιος που το κοινό είδε ξανά;
Το μόνο που μπορώ να πω είναι ναι. Ξέρω ποιος έκανε τη φωνή και ναι είναι σίγουρα κάποιος που είδε ξανά το κοινό.

Ποια ήταν η αντίδραση σας, όταν ο χαρακτήρας σας, αποκάλυψε πως το πραγματικό του όνομα είναι Pierre Chang; Άλλαξε κάτι στην αντίληψη που είχατε για τον χαρακτήρα;
Δεν είχα καμιά αντίδραση στο "Pierre Chang". Άλλαξε την αντίληψη μου για τον χαρακτήρα λίγο. Φυσικά στον κόσμο του Lost δεν ξέρεις πραγματικά τι είναι αλήθεια έτσι;

Ευχηθήκατε ποτέ να παίξετε ρόλο στον παρόντα χρόνο της σειράς; Πως αντιδράσατε όταν μάθατε πως ο χαρακτήρας σας είναι νεκρός;
Εύχομαι ο Dr. Candle να εμφανιστεί στον παρόν χρόνο. Αλλά και πάλι δεν ξέρεις πραγματικά τι είναι αλήθεια στο Lost οπότε το νεκρός δεν λέει κάτι.

Είδαμε τον χαρακτήρα σας να έχει προσθετικό χέρι. Τον είδαμε επίσης να κρατάει το χέρι του στο βίντεο του Comic-Con. Έχετε κάποια θεωρία για το πως ο χαρακτήρας σας έχασε το χέρι του, ή γιατί το κρατούσε στο βίντεο;
Δεν έχω ιδέα για το τι γίνεται με το χέρι του. Απλά κάνω ότι λέει το σενάριο.

Θα επιστρέψετε στο Lost σε κάποια μορφή τα επόμενα 2 χρόνια; Αν ναι, τι θα θέλατε να μάθετε περισσότερο για τον χαρακτήρα σας;

Απ' όσο ξέρω ο Dr. Candle θα επιστρέψει. Για το τι θέλω ο χαρακτήρας να κάνει, πραγματικά δεν ξέρω. Απολαμβάνω να βλέπω τι σκαρφίστηκαν οι συγγραφείς κάθε φορά. Είναι πάντα ενδιαφέρον.

Σε τι άλλο δουλεύετε εκτός από το Lost; Έχετε σχεδιάσει κάποιους ρόλους για το μέλλον;
Κάνω μια σειρά στο web που λέγετε "Gemini Division" με τον Rosario Dawnson. Νομίζω θα βγει κάποια στιγμή τον Οκτώβρη.

Ευχαριστούμε πολύ για την βοήθεια σας κύριε Chau.

Πηγή: Lostpedia