Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Eπιστροφή ηθοποιού

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάρτηση που ακολουθεί περιέχει ή μπορεί να περιέχει spoilers από τα επόμενα επεισόδια της σειράς. Διαβάστε τα με δική σας ευθύνη. Σας παρακαλούμε να μην δημοσιεύετε ή να σχολιάζετε τα περιεχόμενα της παρούσας ανάρτησης στο σχολιασμό άλλων αναρτήσεων, παρά μόνο σε αυτήν την ανάρτηση. Είναι θέμα σεβασμού προς αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για τα επόμενα επεισόδια. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Διαβάστε το spoiler

«Είμαι Χαμένος!» αποκάλυψε ο ηθοποιός Doug Hutchison γελώντας σε μία συνέντευξη στο SCIFI WIRE, αναφερόμενος στην επιστροφή του χαρακτήρα του Horace Goodspeed, στην σειρά επιστημονικής φαντασίας του ABC, Lost, στην επερχόμενη πέμπτη σεζόν για μια ιστορία τουλάχιστον τεσσάρων επεισοδίων.
Ο Hutchison θα παρουσιάσει τον ρόλο του χίπη μέλους της Πρωτοβουλίας DHARMA, που προφανώς σκοτώθηκε σε μία προηγούμενη σεζόν. Αρχίζει γύρισμα κάποια στιγμή στις επόμενες δύο εβδομάδες.
Ο Hutchison –αγαπημένος τύπος των θεατών ως Victor Tooms στα X-Files και σαν Loony Bin Jim στην επερχόμενη ταινία Punisher: War Zone- παραδέχτηκε ότι πριν την προσφορά να εμφανιστεί στο Lost στη διάρκεια της τρίτης σεζόν δεν είχε δει ποτέ τη σειρά.
«Ποτέ στ’ αλήθεια δεν μπήκα στο Lost» λέει ο Hutchison. «Ποτέ δεν ήξερα το τι αφορούσε. Δεν το καταλάβαινα. Το μόνο πράγμα που κατάλαβα ήταν ότι ήταν μία τρελά δημοφιλής σειρά με τους θαυμαστές της. Αλλά οι ατζέντες μου με πήραν και είπαν «Στ ‘αλήθεια ενδιαφέρονται γι εσένα στο Lost γι αυτόν τον συγκεκριμένο ρόλο.» Δεν θυμόμουν καν ποιος ήταν ο ρόλος, αλλά ήταν ένα flashback, και αυτό ήταν. Ήταν βασικά ένα flashback σε αυτό το επεισόδιο, και μη έχοντας δει τη σειρά, έκανα αυτή τη γελοία υπόθεση ότι αυτός ο χαρακτήρας και αυτό το flashback τελείωσαν»
Ο Hutchison πρόσθεσε «Έτσι, στ’ αλήθεια δεν ενδιαφερόμουν να πάω να κάνω ένα flashback στο Lost, όσο δημοφιλές και να ήταν. Και επιπλέον ήθελαν να πάω να κάνω οντισιόν γι αυτό, γιατί είναι μία τεράστια σειρά. Τώρα, μη με παρεξηγήσετε, δεν είμαι καθόλου υπεράνω των οντισιόν. Έχω πάει να παλέψω για ρόλους που αγαπάω στην τηλεόραση ή σε ταινίες ή οπουδήποτε. Αλλά πρέπει να είναι κάτι που θέλω πραγματικά, που είμαι πραγματικά παθιασμένος με αυτό, για να πάω και να προσπαθήσω να παλέψω γι αυτό. Έτσι πέρασα. Είπα στους ατζέντηδές μου «Πέρασα». Και δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένοι. Ήταν σαν «Αυτό είναι το Lost. Δεν καταλαβαίνεις»
Tελικά οι παραγωγοί του Lost σταμάτησαν να χρειάζονται οντισιόν και μου έκαναν απευθείας προσφορά –ο πειρασμός 10 ημερών στη Χαβάη κέρδισε και το πορτραίτο του καλού χίπη του Hutchison αμέσως ξεχώρισε. «Είναι μέρος της Πρωτοβουλίας Dharma» εξηγεί ο Hutchison. «Είναι αυτός ο ωραίος, που καπνίζει χόρτο, τύπος που απλά χαλαρώνει πίσω στα 60. Είναι αυτός ο τύπος που έχει flashbacks από το 60 και το 70 μέχρι το 90 και είναι ένα κύριο μέρος του ρόλου του Ben [Michael Emerson] στη σειρά και του πως ο Ben άρχισε, γιατί τον ήξερε όταν ο Ben ήταν ένα μικρό αγόρι.»
Ο Goodspeed συστήθηκε και πέθανε σε ένα επεισόδιο. «Φανταστείτε λοιπόν την έκπληξή μου όταν την τελευταία σεζόν, πήρα ένα τηλεφώνημα από τους ατζέντες μου [που έλεγε] «Σε θέλουν ξανά στο Lost»» λέει ο Hutchison. «Είπα «Λοιπόν, περιμένετε ένα λεπτό. Αυτά είναι περισσότερα flashbacks;» Είπαν «Όχι. Είναι παρόν» Είπα «Είμαι πεθαμένος!» Και είπαν «Ναι, λοιπόν είναι το Lost»»
«Πήρα το σενάριο και αρκετά σίγουρος, τώρα ο Horace Goodspeed…δεν ξέρω» πρόσθεσε ο Hutchison. «Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Κανείς δεν ξέρει τι συμβαίνει σε εκείνο το νησί, αλλά είμαι ή φάντασμα ή μνήμη, μια παραίσθηση της φαντασίας κάποιου ή ένα κομμάτι του νησιού. Θα μπορούσα να είμαι δημιουργημένος από το νησί. Το γύρισα σε μία ημέρα και τώρα πήρα ένα τηλεφώνημα από τον ατζέντη μου περίπου ένα μήνα πριν που έλεγε «Το Lost θα ήθελε να σε έχει να κάνεις τουλάχιστον τέσσερα επεισόδια για την ερχόμενη σεζόν, ανάλογα με την διαθέσιμότητα σου.» Δεν ξέρω τι έχουν στο μανίκι τους. Είμαι χαμένος!»
Όλα όσα ο Hutchison πραγματικά ξέρει είναι ότι ο Goodspeed θα «αναστηθεί σε κάποια μετενσάρκωση».
Όσο για άλλους χαρακτήρες που γυρνούν για την πέμπτη σεζόν έχει διαρρεύσει μέσα από διάφορες πηγές ότι ο Jin (Daniel Dae Kim) θα γυρίσει, όπως και η Ana-Lucia (Michelle Rodriguez). H Emilie de Ravin φημολογείται ότι θα επιστρέψει στην έκτη σεζόν.


Πηγή: SciFi