Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Συνέντευξη του Terry O' Quinn

Ο Terry O' Quinn που υποδύεται τον Locke έδωσε συνέντευξη σε γαλλική ιστοσελίδα και μίλησε για όλα. Απολάυστε τον



Διαβάστε τη συνέντευξη

Τι σου αρέσει στον Locke και τι δεν σου αρέσει;
Μ’ αρέσουν τα πάντα σ’ αυτόν, και ναι, δεν είμαι ειρωνικός. Μ’ αρέσει να τον παίζω, και μου αρέσουν τα ελαττώματά του, νομίζω ότι είναι όλη αυτή η αδυναμία του που τον κάνει ενδιαφέρον. Είναι ο αντι- Jack, και μου αρέσει η αστάθειά του. Έτσι ξέρεις, δεν υπάρχει τίποτα που να μη μου αρέσει όταν παίζω τον χαρακτήρα μου. Αν τον συναντούσα στον δρόμο δεν είμαι σίγουρος ότι θα τον συμπαθούσα, μπορεί να με φόβιζε λίγο, αλλά αγαπάω τον χαρακτήρα μου.

Αυτό είναι σημαντικό για εσένα, πιστεύεις ότι πρέπει να αγαπάς αυτό που κάνεις για να είσαι καλός ηθοποιός;
Πρέπει να αγαπάς αυτό που κάνεις. Δεν ξέρω αν πρέπει να αγαπάς τον χαρακτήρα σου ή όχι, αλλά σίγουρα πρέπει να τον καταλαβαίνεις, και πρέπει να ξέρεις γιατί κάνει τις επιλογές που κάνει. Αυτή είναι η μισή δουλειά του ηθοποιού, η κατανόηση, είναι η ψυχολογία αυτού του ατόμου. Όλοι έχουν ένα λόγο για να κάνουν ότι κάνουν, και απλώς πρέπει να καταλάβεις ποιος είναι αυτός ο ρόλος και μετά, μόλις το καταλάβεις, πρέπει να προσπαθήσεις να το κάνεις ενδιαφέρον να παρακολουθηθεί και αυτή είναι η άλλη μισή δουλειά του ηθοποιού. Νομίζω.

Ήσουν το μοναδικό μέλος του καστ που δεν έκανε οντισιόν, τι νομίζεις ότι έκανε τον J.J. Abrams να νομίζει ότι είσαι ο σωστός για τον ρόλο;
Είχαμε δουλέψει μαζί στο Alias, έκανα Alias για μεγάλο διάστημα. Ήμουν guest ηθοποιός στο Alias και δεν πληρώθηκα πολλά λεφτά. Νομίζω ότι σκέφτηκε πως μου χρωστούσε κάτι (γέλια). Νόμιζε ότι μου χρωστούσε κάτι, και προφανώς είχε την πίστη ότι θα ήμουν ικανός να παραδώσω κάτι που θα έκανε τον Locke ενδιαφέροντα, έτσι του είμαι ευγνώμων γι αυτό.

Έχεις κάτι κοινό με τον Locke;
Σίγουρα. Αλλά νομίζω ότι και εσύ έχεις (γέλια)

Ποια είναι αυτά τα πράγματα;
Λοιπόν, στην περίπτωσή μου, μία αμφιβολία για τον εαυτό μου, ξέρεις «Μπορώ να κάνω τη δουλειά» έχω πολύ από αυτό. Είμαι ανυπόμονος, όπως ο Locke. Θέλω να πιστεύω στη μαγεία και στην πνευματικότητα, το έχω αυτό.

Θέλεις ή πιστεύεις;
Αυτό το έχω κοινό μαζί του. Θέλω και πιστεύω αν έχω απόδειξη (γέλια) Και είναι ίδιος, ξέρεις, θέλει να πιστέψει και το έχει ανάγκη… Όταν λένε ότι είναι άνθρωπος της πίστης, νομίζω ότι είναι ένας άνθρωπος που απελπισμένα θέλει να έχει πίστη σε κάτι. Νομίζω, ξέρεις, σε όλη του η ζωή πριν το νησί, δεν είχε πίστη σε τίποτα, γιατί όλα ήταν μια απογοήτευση: η οικογένειά του –χωρίς οικογένεια, χωρίς φίλους, χωρίς αναγνώριση και χωρίς μέρος στον κόσμο. Και πιστεύει ότι, ε…,προσγειώθηκε στο νησί και έχει μία καθαρή σελίδα, όπως ο φιλόσοφος John Locke είπε, tabula rasa, μία καθαρή σελίδα και τώρα μπορώ να γράψω σ’ αυτή τη σελίδα ότι θέλω, μπορώ να γίνω κάποιος.

Επομένως δεν είναι χαμένος
Όχι, όχι, όχι, είναι ο μοναδικός που δεν είναι χαμένος

Νομίζεις ότι δικαίως έχει πίστη στο νησί;
Δεν ξέρω, εννοώ ότι αυτή είναι μία καλή ερώτηση. Έχει πολλές αποδείξεις, εννοώ του έσωσε τη ζωή. Πρώτα απ’ όλα τον έκανε να περπατήσει και μετά τον έβγαλε έξω από έναν λάκκο με μία τρύπα στο σώμα του και τον έκανε καλά και συνεχίζει να τον φροντίζει. Νομίζω ότι θα με φόβιζε λίγο, αλλά νομίζω ότι δεν έχει άλλη επιλογή.

Αλλά νομίζεις πως το νησί φροντίζει συγκεκριμένους ανθρώπους;
Μπορεί να φροντίζει συγκεκριμένους ανθρώπους. Πιστεύει πως είναι ο εκλεκτός. Πιστεύει πως είναι ο εκλεκτός και πως είναι εδώ για έναν λόγο και ότι επιλέχτηκε να είναι εκεί που είναι και να κάνει αυτά που κάνει. Εάν θα αποδειχτεί αυτό σοφό ή όχι δεν ξέρω, αλλά δεν έχει επιλογή, μπορεί να κάνει μόνο ότι κάνει. O Jack από την άλλη μεριά, απλώς αρνείται να δει τι συμβαίνει, και δεν αναγνωρίζει ότι υπάρχουν περίεργες ισχυρές δυνάμεις που δουλεύουν. Τουλάχιστον ο Locke το βλέπει και το αναγνωρίζει.

Πως σε πλησιάζουν οι άνθρωποι όταν είσαι στο δρόμο;
Εμ, νομίζω όπως, δεν ξέρω, όπως πλησιάζουν κάθε έναν που αναγνωρίζουν από την τηλεόραση ή ένα έργο ή κάτι;

Δεν φοβούνται;
Όχι απ’ όσο ξέρω. Υποθέτω ότι αυτοί που φοβούνται δεν έρχονται να με πλησιάσουν!(γέλια). Αλλά είναι όλοι πολύ φιλικοί, και είναι όλοι ενθουσιασμένοι, είναι ενθουσιασμένοι. Οι οπαδοί της σειράς είναι ενθουσιασμένοι γι αυτό.

Σε ρωτούν για το τι συμβαίνει ή για το τι πρόκειται να συμβεί μετά;
Μερικές φορές, αλλά έχουμε γίνει πραγματικά καλοί στο να αρνούμαστε. Και δεν ξέρω. Δεν ξέρω. Επιστρέφουμε στη δουλειά στην αρχή του Αυγούστου, ή στα μέσα Αυγούστου, υποθετικά, και δεν ξέρω τι πρόκειται να συμβεί. Δεν ξέρω τι υπάρχει στο σενάριο και δεν ξέρω που πήγε το νησί.

Έχει όμως κάποιες θεωρίες;
Όχι. Δεν έχω θεωρίες. Δεν εμπλέκομαι σε θεωρίες γιατί μπορεί να έχω δίκιο, που θα ήταν κακό, (γέλια) ή μπορεί να είμαι λάθος, που είναι λίγο λιγότερο κακό αλλά ακόμα κακό. Αν είχα δίκιο και σας έλεγε τη θεωρία μου, τότε οι σεναριογράφοι θα έλεγαν «Μόλις είπε όλες τις απαντήσεις; Του είπες;» (γέλια)

Επομένως πόσο μπροστά ξέρεις;
Έχεις δει τις 4 σεζόν;

Ναι
Τότε ότι ξέρω ξέρεις, ξέρεις ότι ξέρω. Όταν πάω στη δουλειά τον Αύγουστο δεν ξέρω τι θα είναι στο σενάριο.

Τι θα ήθελες να δεις στο σενάριο;
Δεν έχω προτιμήσεις. Θα ήθελα να δω εμένα στο σενάριο αρκετά (γέλια) Θα ήθελα να δω πολύ από τον John Locke στο σενάριο, ξέρεις. Όσο περισσότερο δουλέψω στη σειρά τόσο ευτυχέστερος θα είμαι.

Οι ηθοποιοί υποθέτουν ανάμεσά τους το τι θα συμβεί;
Δεν ξέρω. Όχι πολύ. Στην αρχή το έκαναν, αλλά νομίζω ότι έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν ότι είναι άσκοπο, και ότι αν κάνεις λάθος υπόθεση, μπορεί να σε κάνει να κάνεις λάθος επιλογή, ξέρεις, στη δουλειά σου. Στ’ αλήθεια πρέπει να το κοιτάξεις σαν, αν προσπαθήσεις να αναμένεις τι πρόκειται να γράψουν, εννοώ –αυτή η ιστορία είναι περισσότερο απρόβλεπτη από τη ζωή(γέλια). Μπορεί να ξέρουμε κάπως το πώς το αύριο θα είναι για εμάς, αλλά…

Ή ελπίζεις σε κάτι που δεν πρόκειται να συμβεί;
Μπορώ μόνο να ελπίζω σε αυτό που ξέρω ότι ο John Locke ελπίζει, ξέρεις. Δεν μπορώ να είμαι θαυμαστής του χαρακτήρα. Μπορώ να είμαι θαυμαστής της σειράς, έτσι απλά μ’ αρέσει να την παρακολουθώ, αλλά δεν μπορώ να θέλω κάτι να συμβεί.

Είσαι θαυμαστής κάποιου συγκεκριμένου χαρακτήρα εκτός από τον Locke;
Όχι. Δεν μπορώ να είμαι θαυμαστής οποιουδήποτε χαρακτήρα. Εννοώ, είμαι θαυμαστής των ηθοποιών, υπάρχουν φοβεροί ηθοποιοί σ’ αυτή τη σειρά.

Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου;
Νομίζω ο Michael Emerson, ξέρεις ο Ben, Desmond. Εννοώ υπάρχουν πολλοί πραγματικά καλοί ηθοποιοί – Jorge, Josh, όλοι. Νομίζω ότι όλοι κάνουν φοβερή δουλειά, στ’αλήθεια.

Με ποιον σ’ αρέσει να παίζεις αντιμέτωπος;
Ben, μ’ αρέσει να παίζω με τον Michael πολύ, είμαστε άνετοι, έχουμε έναν παρόμοιο τρόπο να δουλεύουμε – έχουμε ενδιαφέρουσες σκηνές μαζί, ξέρεις. Η Evangeline, επειδή είναι τόσο όμορφη, και είναι γλύκα ξέρεις, είναι ένα αξιαγάπητο κορίτσι να δουλεύεις μαζί. Η Yunjin Kim νομίζω είναι μία από τις καλύτερες ηθοποιούς που έχω ποτέ δουλέψει μαζί και έχουμε μόνο λίγο από αυτή και δεν είναι αρκετό.

Tι θα έφερνες σε ένα έρημο νησί αν είχες προσαράξει;
Θα έφερνα την κιθάρα μου και τη γυναίκα μου και τον Josh Holloway, και τον Josh Holloway. Ναι, θα έφερνα την κιθάρα μου και τη γυναίκα μου και τον Josh Holloway γιατί η γυναίκα μου λατρεύει τον Josh Holloway και καμιά φορά θέλω να είμαι μόνος μου και να παίζω με την κιθάρα μου.

Και τον Bush;
Κάποιες φορές θυμώνεις και θες να κλωτσήσεις τον κώλο κάποιου! Και δεν θέλω να χτυπήσω τον Josh, ή την γυναίκα μου, επομένως ο George και εγώ θα τα λέγαμε λίγο όταν θα θυμώναμε.

Πως αισθάνεσαι που η σειρά τελειώνει μετά από έξι σεζόν;
Είμαι ευτυχής που θα το κάνουν με τον τρόπο που θα το κάνουν. Γιατί σημαίνει ότι η ιστορία θα είναι καλή, θα τελειώσει δυνατά και ότι το κοινό θα είναι ικανοποιημένο και οι ηθοποιοί θα είναι χαρούμενοι. Γιατί υπάρχει περισσότερο κρέας στο κόκαλο. Σε κάθε επεισόδιο θα υπάρχει περισσότερο. Γιατί υπάρχουν μόνο τριάντα κάτι επεισόδια που μένουν και αυτό είναι.

Είσαι ανακουφισμένος που υπάρχει ένα τέλος;
Είμαι ευτυχισμένος που θα είναι μία καλή ιστορία. Δεν θα είμαι ευτυχισμένος που το Lost θα τελειώσει, γιατί νομίζω ότι είναι μία σπουδαία δουλειά, έκανε πολλά γι εμένα, και το διασκεδάζω – διασκεδάζω να δουλεύω στη Χαβάη και διασκεδάζω να δουλεύω με αυτούς τους ανθρώπους και λατρεύω να δουλεύω σε αυτόν τον χαρακτήρα. Αλλά δεν θα ήθελα να τελειώσει από έλλειψη ενδιαφέροντος. Δεν θα ήθελα οι άνθρωποι απλώς να βαρεθούν και στο τέλος να ακυρώσουν τη σειρά, δεν θα το ήθελα αυτό.

Έχεις σχέδια για το μέλλον;
Το επόμενο καλοκαίρι ελπίζω να κάνω μία ταινία στην Ιρλανδία που ο αδερφός μου και εγώ έχουμε γράψει, και νομίζω ότι είναι μία αρκετά καλή ταινία

Τι αφορά;
Λέγεται The Land of Youth και είναι για έναν Αμερικάνο που είναι εκεί για να βρει σχετικά με τη μητέρα του, και είναι ένα μυστήριο, η ιστορία της μητέρας του είναι ένα μυστήριο, και δεν είναι απλά «Από πιο μέρος της Ιρλανδία ήρθε η οικογένειά μου;» Είναι αρκετά σχετικά με ποιος σκότωσε ποιον, και τι έγινε 50 χρόνια πριν και γιατί έφυγε μακριά;…Έτσι είναι ένα μυστήριο και μια ιστορία αγάπης και είναι μια ιστορία για τη συγχώρεση.

Θα είσαι ο σκηνοθέτης ή ο κύριος πρωταγωνιστής;
Ναι και ναι (γέλια)Αυτό είναι το σχέδιό μου. Και αν δεν μπορώ να είμαι και τα δύο θα είμαι ο κεντρικός χαρακτήρας.

Και έχεις κάποιες ιδέες για το ποιοι ηθοποιοί θα ήθελες να συμμετέχουν;
Εννοώ, σίγουρα, έχω το τέλειο καστ, αλλά εννοώ, …Emma Thompson και ε, ξέρεις…νομίζω Martin Sheen –ο Martin Sheen εξέφρασε κάποιο ενδιαφέρον για να κάνει την ταινία μαζί μας. Έτσι πρόκειται να –ελπίζω, ελπίζω. Θα είναι μεγάλο κατόρθωμα. Και θα οφείλεται σε μεγάλο μέρος στο Lost που θα συμβεί.

Νομίζεις ότι θα υπάρξει ταινία Lost;
Δεν ξέρω, δεν ξέρω

Θα το έκανες αν υπήρχε;
Λοιπόν, θα το έκανα, αν υπήρχε – δεν μπορώ να δω πως θα μπορούσε να είναι, γιατί νομίζω το Lost θα πρέπει να τελειώσει όταν τελειώσει η σειρά, η ιστορία θα πρέπει να έχει γίνει. Δε νομίζω ότι θα πρέπει να υπάρχει κάτι όπως «οι συνεχιζόμενες περιπέτειες και λοιπά»

Όταν άρχισε το Lost πίστευες ότι θα γίνει τόσο μεγάλο;
Όχι, πάντα υποθέτω ότι μία σειρά θα αποτύχει γιατί οι περισσότερες από αυτές αποτυγχάνουν. Έτσι περιμένω τα χειρότερα – ελπίζω για τα καλύτερα και , αν τα καλύτερα συμβούν, είναι σαν να κέρδισες τη λοταρία, είναι απίστευτο. Αυτό δεν θα συμβεί, και το είπα και στα άλλα μέλη του καστ, κάποια από τα νεότερα μέλη «Αυτό δε θα συμβεί ξανά, αυτό δεν θα σας ξανασυμβεί, μπορώ να εγγυηθώ – μπορώ σχεδόν να εγγυηθώ ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί στην καριέρα σας, επομένως απολαύστε το»


Γιατί νομίζεις ότι είναι τόσο επιτυχημένο;
Είναι διαφορετικό. Είναι επιτυχημένο παγκόσμια γιατί πιστεύω δεν είναι Αμερικάνικο, δεν είναι για κάθε αμερικανική κατάσταση ή για Αμερικανούς ειδικά. Εννοώ είναι για μια ομάδα ανθρώπων που προσγειώθηκαν σε ένα νησί. Και έχει τις υψηλότερες αξίες παραγωγής στις τηλεοπτικές σειρές που έχω ποτέ δει. Η κινηματογράφηση, το γράψιμο, η ηθοποιία, η μουσική είναι σαν ταινία. Είναι λες και κάνουμε μία ταινία σε δέκα μέρες, μία μικρή. Νομίζω ότι είναι όμορφο να το παρακολουθείς, είναι διαφορετικό.

Από την αρχή ο Locke έχει διαχωριστεί από τους υπόλοιπους χαρακτήρες, αυτό επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδράς με το υπόλοιπο καστ όταν δεν γυρίζετε;
Όχι στην πραγματικότητα, εννοώ στην αρχή ναι. Απλώς προσπαθώ να, εάν μπορώ, σταθώ λίγο πίσω και να δω ποιος είναι ποιος στο καστ, να αναγνωρίσω τους ανθρώπους και τα ζώα και σε αυτή την περίπτωση βοήθησε γιατί ο Locke κατά κάποιο τρόπο στέκεται πίσω, έτσι μπορούσα να το χρησιμοποιήσω αυτό σαν δικαιολογία και προσπάθησα να βρω τα πατήματά μου, ξέρεις, στην ομάδα. Αλλά ήταν ένα τόσο προσβάσιμο γκρουπ που μετά από λίγο δεν μπορείς να διατηρήσεις αυταπάτες, θα ήταν υποκριτικό από εμένα να προσπαθήσω να κάτσω πιο πίσω όταν στην πραγματικότητα τους συμπαθώ όλους και είμαι φιλικός άνθρωπος

Είναι δύσκολο να μπαίνεις στην κατάσταση του μυαλού ενός επιζήσαντα του νησιού όταν ζεις στην πολυτέλεια στη Χαβάη;
Όχι στ’αλήθεια, γιατί, ξέρεις…, γιατί το να είσαι στη Χαβάη είναι μέρος αυτού. Όταν δεν δουλεύω είμαι συνήθως έξω, περπατώντας. Περπατάω στα βουνά, στη ζούγκλα και περπατάω στην παραλία και ξέρεις, ο ήλιος είναι ζεστός και υπάρχει ο όμορφος ωκεανός γύρω, εννοώ είναι το ίδιο μέρος επομένως…δεν είναι δύσκολο, εννοώ αυτή είναι η δουλειά του ηθοποιού. Πηγαίνεις εκεί το πρωί, παίρνεις τον καφέ σου, λες γεια σε όλους, αρχίζουν να σου βάζουν, ξέρεις, χώμα και αίμα όπου έχεις πληγωθεί εκείνη την ημέρα, και μπαίνεις στη διάθεση της δουλειάς και μετά όταν φτάνεις εκεί έχεις αυτό το υπέροχο σενάριο που το κάνει εύκολο. Είναι δύσκολο να βρεθείς σε άσχημο γράψιμο. Είναι εύκολο να βρεθείς σε καλό γράψιμο.

Ανέφερες την κιθάρα σου. Στ’ αλήθεια σου αρέσει η μουσική, τι σου αρέσει να ακούς; Διάβασα ότι σου αρέσει ο Neil Young…
Ναι Neil Young…Λοιπόν η μουσική όταν ήμουν νέος, όταν ήμουν στο κολέγιο, τότε άρχισα μαζί της, ήταν Neil Young, James Taylor και Crosby Stills & Nash. Και μου άρεσαν οι Mark Knopfler, Dire Straits, Colin Haye, Minute Work, Δεν ακούω πολύ από τα καινούργια όσο ίσως θα έπρεπε. Μου αρέσουν οι Proclaimers. Μόλις άκουσα το νέο τους πράγμα, το τελευταίο τους και το λάτρεψα. Μου αρέσει η δημοφιλής μουσική και o fokl τύπος μουσικής.

Και έλαβες καθόλου ειδική προπόνηση για τον ρόλο του Locke, για παράδειγμα ικανότητες επιβίωσης;
Όχι, μου έδωσαν ένα μαχαίρι και μετά διάβασα « Ο Locke πετάει το μαχαίρι», έτσι άρχισα να πετάω μαχαίρια στα δένδρα και τώρα είμαι καλός στο να πετυχαίνω δένδρα με μαχαίρια. Αυτό το κάνω για να περάσει η ώρα, είναι ένα νέο χόμπυ, είναι καλύτερο από το κάπνισμα ή το να τρώω ντονατς στο γύρισμα.

Και δεν πέτυχες ποτέ κανέναν;
Ποτέ κανέναν. Έχω πάει στο νοσοκομείο κάποιες φορές από το παίξιμο και το πέταγμα των μαχαιριών.

Είναι αλήθεια ότι έχεις μαύρη ζώνη στο καράτε;
Δεν είναι αλήθεια. Είναι κάτι με τον internet, αυτό στο imbd ή στο wikipedia, λέει ότι είχα μαύρη ζώνη στο καράτε και λέει ότι ήμουν σωματοφύλακας. Δεν είναι αλήθεια. Ότι ήμουν στο στρατό: Όχι αλήθεια. Δεν ξέρω τι άλλο – ότι ήμουν σε συγκρότημα : Όχι αλήθεια

Θα ήθελες κάποια από αυτά να είναι αλήθεια;
Σίγουρα, εύχομαι να είχα μαύρη ζώνη στο καράτε.

Και σχετικά με το ότι ήσουν σε συγκρότημα;
Στην πραγματικότητα έχω παίξει με μερικούς ανθρώπους, αλλά δεν έχει μεγάλη σημασία γι εμένα. Μ’ αρέσει να τραγουδώ. Ο Naveen και εγώ παίζουμε και τραγουδούμε κάποιες φορές στο γύρισμα, είναι εξαιρετικός…Σίγουρα θα ήταν σπουδαίο να έχω μαύρη ζώνη στο καράτε, θα ήμουν πιθανόν σε καλή φόρμα, λίγο πιο ευλύγιστος.

Είναι το Lost εξάρτηση για εσένα σαν ηθοποιό;
Όχι, εννοώ, λοιπόν είμαι εξαρτημένος στο να παίξω και αυτό είναι ένα ιδιαίτερα ικανοποιητικό κομμάτι στην καριέρα μου αλλά όταν θα τελειώσει – θα λυπηθώ που θα τελειώσει και έχω εμπιστοσύνη ότι θα τελειώσει δυνατά, και αυτό είναι που θέλω περισσότερο: να τελειώσει δυνατά και όταν τελειώσει να πουν όλοι: «Αυτό ήταν σπουδαίο, απλά σπουδαίο, σε όλη την πορεία μέχρι το τέλος, πολύ ικανοποιητικό» και τότε θα είμαι λυπημένος και ελπίζω θα προχωρήσω αλλά ήμουν συχνά άφραγκος πριν αρχίσει το Lost και δεν θα ήταν έκπληξη αν είμαι άφραγκος και όταν τελειώσει σε κάποιο σημείο, ξέρεις. Οι ηθοποιοί είναι τσιγγάνοι στο μυαλό μου, πάντα ήμουν τσιγγάνος και πάντα αυτό θα είμαι.

Τι σου αρέσει στην ύπαρξη του τσιγγάνου;
Δεν έχω μεγάλη ευθύνη. Όταν συνάντησα τη γυναίκα μου είχα μία θήκη μαξιλαριού γεμάτη από ρούχα και μία κιθάρα, και ήμουν αρκετά άνετος. Τώρα έχω ένα σπίτι εκεί, και ένα σπίτι πιο κει και πολλά πράγματα, αλλά δεν χρειάζομαι πράγματα, χρειάζομαι να διατηρήσω – εννοώ είναι ωραία να βγάζεις καλά λεφτά. Αλλά ειλικρινά, αν είχα μία τσέπη γεμάτη από λεφτά και αρκετά για να φάω και ένα άνετο μέρος να μείνω, είμαι εντάξει.

Παρακολουθείς άλλες σειρές στην τηλεόραση και αν επέλεγες να ήσουν σε κάποια άλλη σειρά ποια θα ήταν αυτή;
Ξέρεις δεν παρακολουθώ πολλές σειρές στην τηλεόραση, έτσι θα ήμουν πολύ λάθος, είμαι σίγουρος. Τίποτα συγκεκριμένο. Όταν βλέπω άλλες σειρές, βλέπω άλλους ηθοποιούς κάνοντας αυτόν και δεν μπορώ να φανταστώ εμένα να κάνω αυτό που κάνουν, ξέρεις. Τους βλέπω και θαυμάζω αυτό που κάνουν, θα ήθελα να κάνω άλλο ένα καλό. Είπα στον Michael Emerson «Πρέπει να κάνουμε κάτι μαζί όταν τελειώσει αυτό, να κάνουμε κάτι»

Καμιά ιδέα;
Ναι, ας κάνουμε κάτι που θα πηγαίνουμε σε όλο τον κόσμο, σε πραγματικά μεγάλες πόλεις και να ερευνούμε εγκλήματα (γέλια). Θα μπορούσε να είναι ο Sherlock Holmes και εγώ θα είμαι ο Dr. Watson και θα πηγαίνουμε σε όλες τις μεγάλες πόλεις

Που πρόκειται να ζήσεις μετά το τέλος του Lost, θα μετακομίσεις από τη Χαβάη, σωστά;
Μάλλον. Ζούμε στην Ανατολική Ακτή κοντά στο στη Βαλτιμόρη στο Maryland, εκεί είναι το σπίτι μας. Ξέρεις ποτέ δεν είχα ένα μέρος στo L.A. ίσως πρέπει να βρούμε ένα μέρος εκεί εάν θέλω να συνεχίσω στη δουλειά με δυνατό τρόπο, ίσως πρέπει να βρω ένα μέρος εκεί. Εκτός από αυτό, δεν ξέρω, και εδώ κάποιο μέρος θα ήταν θαυμάσιο επίσης.

Στην Ιρλανδία για την ταινία;
Ω..ναι, ναι


Πηγή: 01men