Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

Τελευταία νέα από τον Ausiello

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάρτηση που ακολουθεί περιέχει ή μπορεί να περιέχει spoilers από τα επόμενα επεισόδια της σειράς. Διαβάστε τα με δική σας ευθύνη. Σας παρακαλούμε να μην δημοσιεύετε ή να σχολιάζετε τα περιεχόμενα της παρούσας ανάρτησης στο σχολιασμό άλλων αναρτήσεων, παρά μόνο σε αυτήν την ανάρτηση. Είναι θέμα σεβασμού προς αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για τα επόμενα επεισόδια. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Διαβάστε το spoiler

Ερώτηση: Πρέπει να ξέρω ποια νύχτα και τι ώρα το Lost είναι όταν αρχίσει τον Ιανουάριο του 09. Πρέπει να επιλέξω ποια απογεύματα θα διδάσκω το επόμενο εξάμηνο και προτιμώ να παρακολουθώ το Lost ζωντανά και όχι στο DVR δύο ώρες μετά – Rosamaria
Δεν έχει παρθεί απόφαση ακόμα, αλλά το ένστικτό μου, μου λέει ότι θα επιστρέψει Πέμπτες στις 10 μμ. Σε σχετικά νέα θυμόσαστε την πληροφορία μου την τελευταία εβδομάδα για τον Lance Reddick που επιστρέφει για ένα επεισόδιο; Λοιπόν το καρφί μου στη Χαβάη αναφέρει ότι έχει γυρίσει σκηνές στο νοσοκομείο με τον Charles Widmore. Η θεωρία του Doc Jensen: «Αν πιστεύετε, όπως εγώ, ότι ο Charles Widmore κυνηγάει το νησί για να κοροϊδέψει το θάνατο εκμεταλλευόμενος τις ιδιότητές του για ταξίδια στο χρόνο, η υπόθεσή μου είναι πως ο Daddy Devilbucks έλεγε στον μυστηριώδες άνθρωπό του «Μπορείς σε παρακαλώ να πάρεις τα πόδια σου και να μου βρεις εκείνο το Νησί; Πεθαίνω εδώ!»»




Πηγή:EW