Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

Χαμένες Ψυχές - Μέρος 1ο

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάρτηση που ακολουθεί περιέχει ή μπορεί να περιέχει spoilers από τα επόμενα επεισόδια της σειράς. Διαβάστε τα με δική σας ευθύνη. Σας παρακαλούμε να μην δημοσιεύετε ή να σχολιάζετε τα περιεχόμενα της παρούσας ανάρτησης στο σχολιασμό άλλων αναρτήσεων, παρά μόνο σε αυτήν την ανάρτηση. Είναι θέμα σεβασμού προς αυτούς που δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για τα επόμενα επεισόδια. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Διαβάστε στη συνέχεια συνεντεύξεις του καστ στο περιοδικό SFXMagazine. Σύντομα θα ακολουθήσει και το δεύτερο μέρος του άρθρου.

Διαβάστε τι είπε ο Jack Bender

Η Sarah May παίρνει μια πτήση για την Χαβάη για να ρωτήσει τον επικεφαλή παραγωγό Jack Bender και το καστ του Lost για το τι να περιμένουμε από την 5η σεζόν…

Θα είναι “και γαμώ!”, λέει ο Jack Bender για την 5η σεζόν του Lost, ανάμεσα στην σκηνοθεσία των γυρισμάτων της ποιο πολύπλοκης σειράς στην τηλεόραση. Το SFX είναι στο σετ στην Χαβάη, ανάμεσα στην ζέστη και τα συνεχή τσιμπήματα των κουνουπιών, για να «ψήσει» τον Jack Bender να αποκαλύψει τα μυστικά της πολυαναμενόμενης προτελευταίας σεζόν. Μόνο που δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε πολλά. Υπογράψαμε ένα συμβόλαιο στο οποίο συμφωνούμε να δώσουμε 5 εκατομμύρια δολάρια αν το κάνουμε. Σοβαρά.

Αυτό που μπορούμε να σας πούμε είναι πως μια σκηνή από το επεισόδιο 11 που γυριζόταν μπροστά στα μάτια μας διαδραματιζόταν στον χώρο της πρωτοβουλίας Dharma, κάποιοι παλιοί αγαπημένοι ήταν παρόντες και όλοι και όλα έδειχναν λίγο ρετρό.

«Ο χρόνος δεν είναι αυτός που νομίζουμε σε αυτή τη σεζόν», αποκαλύπτει ο Jack Bender. «Είναι σαν να παίρνεις την θεωρία της κλωστής, την δένεις σε ένα εκατομμύριο κόμπους, την πετάς στον αέρα και την κοιτάζεις να αιωρείται για λίγο. Αλλά αυτό είναι ακόμα Lost που συνεχίζει την ιστορία αυτών των χαρακτήρων που παλεύουν να βρουν τον εαυτό τους από τότε που έφυγαν από το νησί και τι συμβαίνει όταν και αν επιστρέψουν πίσω. Πάντα έχουμε και το στοιχείο της επιβίωσης αλλά είναι περισσότερο για το γεγονός πως ήταν όλοι περισσότερο χαμένοι, πριν χαθούν και τα τέρατα μέσα τους, όπως περίπου και το τέρας έξω στη ζούγκλα».

Ο Bender που σκηνοθέτησε περισσότερα από 27 επεισόδια και είναι στο τιμόνι από τότε που ο J.J. Abrams το έδωσε μετά τον πιλότο, ανησυχεί πως οι μπερδεμένες ιστορίες έχουν θυμώσει τους φαν στο παρελθόν. Η απόφαση να ανακοινωθεί το τέλος της σειράς μετά από 6 σεζόν ήταν η τέλεια και πρωτοφανής λύση.

«Για να πούμε την ιστορία του Lost και να κρατήσουμε ψηλά τον πήχη, έπρεπε να υπάρχει κάποιο τέλος. Οι συγγραφείς έπρεπε να ξέρουν του γράφουν οδηγούμενοι προς αυτό και έπρεπε να κάνουν και μια υπόσχεση στο κοινό: ‘Οδηγούμαστε κάπου’ »

«Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που οι Damon Lindelof και Carlton Cuse επέμεναν να υπάρχει ένα τέλος στην ιστορία. Και ήξεραν το τέλος. Όπως και εγώ. Τώρα είναι το πώς θα φτάσουμε εκεί. Είναι σαν να στέκεσαι στην κορυφή ενός βουνού. Το σαλέ και η ζεστή σοκολάτα είναι στους πρόποδες, πρέπει να κάνεις σκι μέχρι κάτω, αλλά υπάρχουν στύλοι που πρέπει να περάσεις γύρω. Ο Damon και ο Carlton ξέρουν που αρχίσει και που τελειώνει και που είναι οι μεγάλοι στύλοι, αλλά αν θα πάνε δεξιά είτε αριστερά, δημιουργικά, θα το ανακαλύψουμε στην διαδρομή.»

Αλλά ο Bender είναι αισιόδοξος πως η νέα σεζόν δεν θα τους απογοητεύσει όλους. «Θα είναι πολύ προκλητικό και πιθανόν να εκνευρίσει το κοινό επειδή ζητάμε πολλά από αυτούς, αλλά την ίδια ώρα θα τους πληρώσει πολλά αν μείνουν στον γύρο»

Διαβάστε τι είπε ο Matthew Fox

Τι θα συμβεί στην 5η σεζόν;
Ο Jack βρέθηκε επιτέλους αντιμέτωπος με την πραγματικότητα για την οποία ο Locke ήταν σωστός από την αρχή, παρέκλινε από την μοίρα του, δεν έπρεπε ποτέ να φύγει και αυτή η μοναδική του ευκαιρία για σωτηρία είναι να επιστρέψει και να τελειώσει αυτό για το οποίο είναι προορισμένος να ολοκληρώσει. Οπότε το πρώτο μισό της σεζόν είναι για το πώς θα μαζευτούν μαζί οι Oceanic 6 για να πάνε πίσω στο νησί.

Σε τρελαίνει το να είσαι ο μόνος που γνωρίζει πως θα τελειώσει το Lost;
Δεν ξέρω ακριβώς πως τελειώνει. Κυκλοφορεί αυτή η φήμη αλλά είναι υπερβολή. Έχω καλές σχέσεις με τον Damon Lindelof και γνωρίζω κάποια στοιχεία για το πώς θα τελειώσει, αλλά το πώς θα φτάσουμε εκεί παραμένει μυστήριο για εμένα.

Τι σκέφτηκες όταν ο Lindelof σου είπε την γενική εικόνα;
Το λάτρεψα. Είμαι τεράστιος φαν της σειράς.

Σου παρουσιάστηκαν διαφορετικές ευκαιρίες λόγω του Lost;
Φυσικά. Η σειρά έκανε πολλά για εμένα. Έκανα ταινίες όπως το Vantage Point και το Speed Racer. Είχα και άλλες ευκαιρίες κατά τη διάρκεια του Party of Five αλλά δεν ήθελα να τις πάρω. Είναι ένα ελαφρύ σόου γραμμένο για το γυναικείο κοινό και ο ρόλος που έπαιξα ήταν πολύ ελαφρύς. Ο Jack Shephard οδήγησε σε πιο ηγετικούς, τύπου everyman ρόλους, πράγμα που είναι διασκεδαστικό.

Τι σου αρέσει να βλέπεις;
Πολύ βαριά πράγματα. Μια από τις αγαπημένες μου ταινίες είναι το The Proposition με τους Ray Winstone και Emily Watson. Είναι σκληροπυρηνικό. Βυθίζομαι σε σκοτεινότερο, σκληρότερο, πιο αιχμηρό υλικό και θα έχω την ευκαιρία να κάνω αυτού του είδους τα πράγματα.

Θα έβλεπες Lost αν δεν ήσουν μέρος του;
Ναι είμαι πολύ μέσα στα πράγματα με επιστημονική φαντασία. Δεν βλέπω το Lost επειδή παίζω σε αυτό, αλλά η γυναίκα μου το λατρεύει και το βλέπει φανατικά. Διαβάζει τα σενάρια πριν από εμένα! Νομίζω είναι μια από τις καλύτερες σειρές στην τηλεόραση.

Πόσο νευρικός είσαι για την αντίδραση του κοινού όταν τελικά τελειώσει; Θα ενοχληθείς αν ο κόσμος απογοητευτεί στο τέλος;
Όχι. Δεν πρόκειται ποτέ να ευχαριστείς όλο τον κόσμο πάντα. Δεν υπάρχει τρόπος, άσχετο πως θα τελειώσει η ιστορία, δεν θα ταιριάξει με τον τρόπο που οι φαν το έχουν γραμμένο στο μυαλό τους. Πάντα ένοιωθα πως δεν πρέπει καν να προσπαθείς πολύ να ευχαριστήσεις. Περάσαμε από περιόδους που το κοινό απογοητεύτηκε και υπήρξε μια σπασμωδική κίνηση. Αλλά πιστεύω πως ο Damon πάντα γνώριζε ακριβώς που πρόκειται να πάει και πως όλα θα δέσουν μαζί και αυτό θα το δείτε την 5η σεζόν. Οι άνθρωποι θα λένε «Αυτό είναι εκπληκτικό. Δεν πιστεύω πως αυτό επιστρέφει στην ιστορία. Απίστευτο».

Διαβάστε τι είπε η Evangeline Lilly

Με ποιόν πρέπει να καταλήξει τελικά η Kate. Sawyer ή Jack;
Όταν έχεις να κάνεις με έρωτα δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως το πρέπει. Βλέπω τον κάθε ένα από αυτούς τους άντρες σαν μέρος του ταξιδιού της.

Ενοχλήθηκες ποτέ από τις επιλογές της Kate;
Έχω πετάξει σενάρια κατά μήκος του δωματίου. Τα έσκισα. Τα σκόρπισα. Επειδή μεγάλο μέρος από αυτήν είμαι εγώ. Οπότε όταν η Kate είδε την Juliet και τον Jack να χαζογελάνε και πήγε αμέσως στην σκηνή του Sawyer και έκανε σεξ μαζί του, ήμουν πολύ θυμωμένη. Έλεγα «Δεν θα το έκανε ποτέ αυτό! Είναι ρηχό και σκατά!». Προσπάθησα να κάνω τους συγγραφείς να το αλλάξουν ώστε να το κάνουν να φαίνεται λιγότερο σκατά. Αλλά τελικά πρέπει να το αφήνεις, επειδή αυτή δεν είναι εγώ.

Τι συμβαίνει στην Kate στην 5η σεζόν;
Η Kate είναι εντελώς διαφορετική γυναίκα, σε αντίθεση με το αγοροκόριτσο που ήταν. Κάνει μια στροφή και αρχίζει να ωριμάζει. Το να έχει αυτό το παιδί υπό την ευθύνη της απλά επιβεβαιώνει το ποια θέλει να είναι. Όχι η Kate που τρέχει να ξεφύγει, αλλά η Kate μαμά.

Πως είναι να παίζεις με ένα δίχρονο;
Υπέροχο και εξαντλητικό. Απλά θέλουν να παίξουν. Οπότε η ανταμοιβή του αν το κάνει σωστά είναι μια βόλτα αεροπλανάκι από εμένα. Γυρίζουμε γύρω γύρω μέχρι που να πέσουμε και οι δύο.

Βαρέθηκες τα ρούχα του αγοροκόριτσου;
Όταν οι O6 δεν είναι πλέον στο νησί, δεν είμαι μέσα σε ρούχα αγοροκόριτσου, στη λάσπη και τη σκόνη και το λατρεύω [γελά]. Φορούσα στιλέτο και στενές φούστες… Ένοιωθα όμορφη και θηλυκιά, αλλά η μοίρα θα αλλάξει την πορεία της ζωής της στα μέσα της σεζόν. Έτσι όταν έβαλα ρούχα αγοροκόριτσου πάλι, ήμουν σαν «Α ναι, είναι καλά». Οπότε μου αρέσει να είμαι θηλυκιά αλλά δεν μπορώ να σταματήσω να ανεβαίνω στα δέντρα!

Πως αντιμετωπίζεις την φήμη;
Αποφεύγω όλες τις ακτές [γέλια]. Με κάθε κόστος. Σταμάτησα να πηγαίνω στην παραλία. Αν δω ακόμα μια φωτογραφία μου με μπικίνι, θα πυροβοληθώ. [Γέλια] Δεν θέλω την διαφήμιση. Μου αρέσει η υποκριτική και είναι πάντα καλό να έχεις ένα εισόδημα. Αλλά πραγματικά δεν θέλω τίποτα από τα υπόλοιπα που έρχονται μαζί με το Χόλυγουντ.

Τι σε σταμάτησε από το να γίνεις Ντίβα;
Ποιος λέει πως δεν είμαι ντίβα; [Γέλια]Δεν ξέρεις! Όχι, η οικογένεια μου το έκανε. Προέρχομαι από μια μικρή πόλη στον Καναδά.

Τι σου λείπει από τον Καναδά;
Ο καιρός. Στα τροπικά είναι ζέστη, λασπώδες και υγρά και τα μαλλιά σου και το make up ποτέ δεν δείχνουν ωραία. Ποτέ δεν φοράς μπότες ή μπουφάν και μου λείπει ο κρύος αέρας στο πρόσωπο μου, σε αντίθεση με το να νοιώθω κολλώδης και ζεστή.

Πηγή: SFXMagazine