Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Συνέντευξη Michael Emerson

Για πολλούς η νίκη του Michael Emerson στα Emmy ήταν η απόλυτη επιβεβαίωση για την θέση του στα πορτραίτα των πιο ανατριχιαστικών χαρακτήρων στην τηλεόραση, του κακού του Lost, Benjamin Linus. Αλλά πριν ο Emerson κατευθυνθεί στην Χαβάη για να παίξει πάλι ανατριχιαστικά στο σετ του Lost, είχε μια ελαφριά συζήτηση με το PopEater.

«Πάντα κατσουφιάζω όταν οι άνθρωποι λένε ότι είσαι αυτός ο ανατριχιαστικός τύπος», εξομολογείται αποκλειστικά ο Emerson. «Διαβολικός είναι κάτι με το οποίο μπορώ να ζήσω, είναι εντάξει. Αλλά ανατριχιαστικός είναι κάποιος δίπλα στον οποίο δεν θα καθόσουν σε ένα δείπνο.»

Διαβάστε τη συνέχεια

«Μάλλον είμαι ευαίσθητος με αυτό» παραδέχεται. Ένας μεγάλος λόγος γι αυτό ίσως είναι πως οι άνθρωποι έχουν πρόβλημα να διαχωρίζουν τον βετεράνο ηθοποιό χαρακτήρων (παντρεμένο με την αξιαγάπητη Carrie Preston από το True Blood) από τον ανατριχιαστικό, ε…διαβολικό τηλεοπτικό χαρακτήρα.

«Η γυναίκα μου βλέπει ένα ξεκάθαρο όριο ανάμεσα στο ποιος είμαι και στον χαρακτήρα που παίζω» λέει ο Emerson στο PopEater. «(O Linus) την φρικάρει. Λέει, μην με κοιτάς όπως αυτός.»

Οι άγνωστοι τρομάζουν όταν βλέπουν τον Emerson. «Είχα ανθρώπους να ουρλιάζουν και να ρίχνουν ότι κρατούσαν στα χέρια τους όταν έφευγαν», λέει ο Emerson. «Η συνηθισμένη συνάντηση είναι ένα κορίτσι και ένα αγόρι περπατούν μαζί και το κορίτσι με βλέπει και τα μάτια της γυρίζουν και αρπάζει το χέρι του άνδρα της και σφίγγει το στόμα της για να μην ουρλιάξει. Βασικά αυτό συμβαίνει συχνά.»

Το να φορά ένα καπέλο βοηθάει, σύμφωνα με τον Emerson, που λέει, «Αποδείχθηκε πως το μεγαλύτερο στοιχείο το Benjamin Linus που με προδίδει είναι ο τρόπος που τα μαλλιά μου στέκονται.» Αλλά μερικές φορές η καλύτερη μεταμφίεση δεν πετυχαίνει. «Ήμουν σε ένα φεστιβάλ δρόμου στη Χονολουλού με στολή, είχα βάψει το πρόσωπό μου σαν σκελετός… Κάποιος τύπος ήρθε και μου είπε «Φίλε, λατρεύω τη δουλειά σου».


Πηγή:PopEater