Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Ερωτοαπαντήσεις με τον Josh Holloway

Δείτε στη συνέχεια μερικές απαντήσεις του Josh Holloway σε ερωτήσεις από φίλους τις σειράς, στο TV Guide Magazine.

Αν έπαιζες άλλον χαρακτήρα στο Lost, ποιός θα ήταν και γιατί; -Christine
Καλή ερώτηση! Τον χαρακτήρα του Terry O'Quinn[Locke], αλλά δεν έχω την σοφία που φυσιολογικά φέρνει αυτή η ηλικία. Αυτός ο χαρακτήρας είναι τόσο ευάλωτος και το παλεύει εκτός νησιού. Αλλά στο νησί, είναι και γαμώ. Αυτή η διχιτόμιση θα είχε πλάκα να την παίξεις.

Διαβάστε Περισσότερα

Αν ήσουν συγγραφέας του Lost με ποιούς χαρακτήρες θα είχες κόλλημα λόγω της, εκπληκτικής χημείας που έχουν μεταξύ τους στη σειρά; -Chlo
Η Αna-Lucia και ο Sawyer θα είχαν ένα διασκεδαστικό, ειδίλλιο μετά την ζωώδη συνάντηση τους στο δάσος.

Από όλα τα παρατσούκλια που έδωσε ο Sawyer ποιό είναι το αγαπημένο σου; Και είναι κάποιο από αυτά δημιούργημα σου; -Robert
Το "Stay Puff" για τον Hurley, το "Mr. Clean" για τον Locke και το "Slingshot Sally" για την κόρη του Ben την Alex. Σκέφτηκα το "Sweet Cheeks" για την Shannon στον πιλότο. Επίσης ένα που δεν χρησιμοποίησαν. Αποκάλεσα τον Ken Leung "Ping Pong" όταν είχε την χειροβομβίδα στο στόμα!

Από τότε που παίζεις τον Sawyer είχες ποτέ κάποιο εφιάλτη για νησιά, το να είσαι τρογή για πολικές αρκούδες, βόμβες ή ταξίδια στο χρόνο; —Yonomeaburro
Συνεχώς! Και είχα όνειρα στα οποία ήμουν μαζί με άλλα μήλη του κάστ σε μια βάρκα που μεταμορφώθηκε σε μαγικό χαλί.

Νομίζεις πως ο Sawyer θα συναντήσει ποτέ την κόρη του, την Clementine; —Sally
Ουάο δεν έχω ιδέα. Αυτό είναι κάτι που θα ήθελα να δω. Ακόμα και αν δεν συναντηθούν, η πρόθεση του να συναντηθούν θα ήτα συμαντική για εμένα. Το να τον δούμε εκτός νησιού με το όνομα και την διεύθυνση της σε ένα χαρτί.

Σε παρακαλώ πες μου πως δεν θα ξυρίσεις όλα αυτά τα υπέροχα μαλιά όταν τελειώσει η σειρά. Θα το κάνεις; —D.J.
Είπα πως θα τα έκανα Mohawk όταν θα φτάναμε στην τελευταία μέρα και ίσως να το κάνω. αν δεν ήταν το Lost θα τα είχα αλλάξει μεχρι τώρα.

Γιατί με άφησες και με είδες να πέφτω στον θάνατο μου; Αυτό δεν ήταν καθόλου κούλ. νόμιζα πως είχαμε κάτι. - Juliet
Ώ Θεέ μου! Προτημώ τις μελαχρινές. Αστειεύομαι! Δεν την άφησα να πέσει. Αυτή με άφησε!

Πηγή: TV Guide Magazine