Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Συνέντευξη των Fox, Lilly στο SFX

O Matthew Fox και η Evangeline Lilly απάντησαν σε μερικές ερωτήσεις στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού SFX σχετικά με την τελευταία σεζόν του Lost αλλά και το μέλλον τους μετά το τέλος της σειράς.

MATTHEW FOX

Λοιπόν ξέρεις πως τελειώνουν όλα;

Κάθε μικροσκοπικό κομμάτι του παζλ πρόκειται να ενωθεί [Γελά]. Όχι, δεν ξέρω πως θα τελειώσει η σειρά, ξέρω ποιες πρόκειται να είναι οι τελευταίες εικόνες και νομίζω ότι θα είναι αρκετά φοβερές!

Διαβάστε τη συνέχεια

Θα ικανοποιήσει όλους;

Στ’ αλήθεια πιστεύω πως η τελευταία σεζόν θα είναι εκπληκτική και απίστευτα ικανοποιητική για όλους εμάς που είμαστε σε αυτό το ταξίδι, αλλά όσον αφορά το ακροατήριο, ίσως να μην νοιώσουν όλοι κατ’ αυτόν τον τρόπο. Οι άνθρωποι έχουν την δική τους εκδοχή για το που θέλουν να καταλήξει και δεν πρόκειται να ευχαριστείς όλους αυτούς τους ανθρώπους όλη την ώρα.

Ξέρω ότι το Lost είναι μια αφήγηση, άρχισε με την πτώση ενός αεροπλάνου σε ένα νησί στον Νότιο Ειρηνικό και θα έχει ένα πολύ συγκεκριμένο τέλος, ένα πολύ παγκόσμιο και επικό τέλος και ο Damon πάντα ήξερε ποιο θα είναι το τέλος. Νομίζω πως η σειρά θα τελειώσει με ένα απίστευτα δυνατό, πολύ λυπηρό και όμορφο τρόπο. Και νομίζω πως θα είναι απίστευτα ικανοποιητικό, καθαρτικό και εξιλεωτικό. Έχω μιλήσει στον Damon εκτεταμένα γι αυτό και κάθε φορά που του μιλάω είναι συναρπαστικό το πόσο συναισθηματικό είναι ακόμα και το να μιλάς για το τέλος.

Είσαι προετοιμασμένος για συνέδρια των θαυμαστών του Lost στο μέλλον;

[Γελά] Δεν ξέρω. Αυτό δεν είναι το αγαπημένο μου πράγμα στον κόσμο. Οι θαυμαστές της σειράς είναι εκπληκτικοί, είναι πάντα φοβερό να βλέπεις τον ενθουσιασμό τους για το τι είναι η σειρά. Αλλά ξέρεις, στο μυαλό μου, όταν θα τελειώσουμε το τελευταίο επεισόδιο του Lost στη Χαβάη, θα προχωρήσω στο επόμενο κεφάλαιο στη ζωή μου και αυτό θα είναι ο δικός μου στόχος. Δε νομίζω πως θα περνώ πολύ ώρα πηγαίνοντας σε συνέδρια για το Lost.

EVANGELINE LILLY

Ενδιαφέρεσαι για το πώς θα τελειώσει το Lost;

Δεν είμαι άνθρωπος της επιστημονικής φαντασίας, αλλά μου αρέσει η δική μας σειρά επειδή αγαπώ τους χαρακτήρες και τις σχέσεις μεταξύ τους και την ανάπτυξή τους και την εξιλέωση. Και μου αρέσει η ιδέα της πνευματικότητας απέναντι στην επιστήμη και αυτά τα βαθύτερα αίτια της σειράς. Αλλά στ’ αλήθεια η βουτιά στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας, τις μυστικιστικές πλευρές όπως το ταξίδι στον χρόνο, δεν μου ταιριάζει. Αλλά νοιάζομαι για το πώς πρόκειται να τελειώσει και τι συμβαίνει στους ανθρώπους πάρα πολύ, ναι.

Θέλεις να δεις την Kate να καταλήγει με τον Jack ή τον Sawyer;

Δεν επικροτώ κανέναν από τους δύο. Η Kate συνήθισε να οδηγείται από τους δύο άνδρες στη ζωή της : τον Jack και τον Sawyer. Δεν ήθελα να δω την Kate να επιστρέφει στο νησί και να ερωτεύεται τον Sawyer ξανά, μετά από τρία χρόνια που είχε σχέση με τον Jack. Αλλά δεν το έκαναν αυτό. Πάντα ήλπιζα ότι οι συγγραφείς θα έβρισκαν έναν σκοπό γι αυτή εκτός από αυτούς – και το έκαναν. Η μητρότητα έχει αλλάξει την Kate εντελώς και θα καθορίσει τις πράξεις της για το υπόλοιπο της σειράς.

Τώρα που το τέλος είναι κοντά, έχεις προετοιμάσει τον εαυτό σου για την καριέρα σου μετά τη σειρά;

Είμαι πάντα πολύ προσεκτική όταν μιλάω για το μέλλον γιατί είμαι αισιόδοξη και πιστεύω ότι απλά αφήνεις την ζωή να σε οδηγεί και πηγαίνεις όπου σε πάει, και ποτέ δε λες ποτέ, και ποτέ δε λες πάντα. Όλα μπορούν να συμβούν, αλλά δε νομίζω ότι είναι τεράστια προτεραιότητα γι εμένα να προσπαθήσω να γίνω κάποιου είδους μεγάλη κινηματογραφική ηθοποιός. Έτσι, αν και μάλλον πάντα θα διαβάζω σενάρια και θα κρατώ τα μάτια μου ανοικτά για πραγματικά ωραίους ρόλους, δεν πρόκειται νομίζω να είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα, ο κύριος στόχος μου.


Scan:DarkUfo