Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Hiro Sanada, το αφεντικό του Ναού

Όσοι από εσάς είδαν τον νέο χαρακτήρα του Hiroyuki Sanada στην πρεμιέρα του Lost την προηγούμενη εβδομάδα, ίσως αναγνωρίσατε τον ηθοποιό από αγγλόφωνες ταινίες όπως The Last Samurai, Sunshine και Rush Hour 3. Αλλά η καριέρα του Sanada επεκτείνεται σε περισσότερα από 40 χρόνια και σε Ιαπωνικές ταινίες όπως The Twilight Samurai, The Ring και Detective Zame που καθιέρωσαν το όνομά του στην Ιαπωνία και του έδωσαν διεθνή αναγνώριση.

Το 2000, ο Sanada ήταν ο πρώτος Ιάπωνας ηθοποιός που έπαιξε με το Bασιλικό Θίασο του Shakespeare, παίζοντας τον ρόλο του The Fool στο King Lear και βραβέυτηκε από την Βασίλισσα της Αγγλίας. Το IGN είχε την τύχη να μιλήσει με τον Hiro Sanada για τον νέο μυστήριο ρόλο του στο Lost, ως Dogen, τον φύλακα του Ναού.

Διαβάστε τη συνέχεια

Ήσουν θαυμαστής του Lost και πριν βρεθείς στη σειρά;

Ναι, φυσικά. Δεν έχω παρακολουθήσει όλα τα επεισόδια, αλλά τα περισσότερα. Αλλά ναι, ήμουν μεγάλος θαυμαστής.

Το να είσαι στο Lost σημαίνει να είσαι μέρος μιας μεγάλης μυθολογίας, γεμάτης μυστήρια. Ήσουν προετοιμασμένος να είναι μέρος μιας σειράς με τόσα πολλά μυστικά;

Λοιπόν, το έμαθα αυτό αφού εντάχθηκα. Ήξερα τη σειρά γιατί με ένα μέλος του καστ, ο Matthew Fox που παίζει τον Jack, δούλεψα μαζί του πριν στην ταινία Speed Racer. Δεν είχαμε καθόλου σκηνές μαζί, αλλά περάσαμε πολύ ώρα στο Βερολίνο. Δείπνο και ποτά. Έτσι παρακολούθησα το Lost εξαιτίας του Matthew. Kαι μετά όταν αποφάσισα να ενταχθώ στη σειρά είχα πολύ καιρό μέχρι να πάρω ένα σενάριο έτσι πέρασα έναν ολόκληρο μήνα βλέποντας όλα τα 120 επεισόδια. Πέντε επεισόδια την ημέρα. Έμαθα τα πάντα.

Πως σου εξήγησαν τον χαρακτήρα σου, Dogen, όταν πήρες τον ρόλο;

Όταν συνάντησα τους δημιουργούς, Damon Lindelof και Cartlon Cuse, μου εξήγησαν τον χαρακτήρα μου. Ήταν κάποιου είδους γιατρός που είχε ζήσει στο νησί για πολύ καιρό. Τους ρώτησα γιατί ένας Ιάπωνας θα ζούσε στο Νησί και πως θα μπορούσε να είχε έρθει στο Νησί. Έτσι τώρα ξέρω γιατί και πως, αλλά δεν μπορώ να σας πω. [γελά]

Πως θα μπορούσες να περιγράψεις εσύ τον Dogen;

Ζει στο Νησί, για να σώσει το Νησί. Έτσι ίσως θυσιάζει τη ζωή του για να σώσει το Νησί. Κανείς δεν ξέρει αν είναι ένας καλός ή κακός τύπος. Είναι ακόμα μυστικό. Είναι μυστηριώδης. Αλλά έχει τους λόγους του. Έχει την δική του αποστολή.

Τι σκέφτηκες για τα ρούχα που έπρεπε να φορέσεις; Και τα μακριά μαλλιά;

Σκέφτηκα πως ήταν καλό. Γιατί ζούσε εκεί για πολύ καιρό. Είναι κάποιου είδους Master του Ναού. Ίσως δημιούργησε την ατμόσφαιρα και το πως όλοι ντύνονται. Ίσως έχει προάγει τον εαυτό του σε Master του Νησιού και λέει "εσείς παιδιά θα πρέπει όλοι να δουλέψετε μαζί μου". Έτσι έχει δημιουργήσει τα ρούχα του και όλα νομίζω. Αλλά ήταν τόσο ζεστά εκεί. Το να γυρίζεις στη Χαβάη και να φοράς μακρύ γιλέκο. Ήταν πολύ ζεστά.

Έχεις μια μακρά καριέρα έχεις κάνει ταινίες, τηλεόραση και θέατρο. Υπάρχει κάτι που είναι το αγαπημένο σου;

Μεγάλωσα στο Τόκυο. Ήμουν παιδί ηθοποιός. Όταν ήμουν 5 ετών πρωταγωνίστησα σε ταινίες και στην τηλεόραση. Και μετά πήγα και στο θέατρο. Έτσι, έχω κάνει τα πάντα. Αλλά όταν έκανα το έργο του Shakespeare στο Λονδίνο με το Βασιλικό θέατρο, αυτή η εμπειρία άλλαξε τη ζωή μου. Το να ανακατεύεις κουλτούρες και να κάνεις κάτι καινούργιο είναι δύσκολο, αλλά τόσο ενδιαφέρον και σημαντικό γι εμένα. Έτσι μετά από αυτό διάλεξα έργα που θα μπορούσα να δουλέψω με Δυτική κουλτούρα και να την ανακατέψω με Ανατολική κουλτούρα. Γι αυτό διάλεξα το The Last Samurai. Και αυτό ήταν μεγάλη στιγμή γι εμένα.

Εσύ και η Michelle Yeoh ήσαστα καλοί φίλοι και πριν οι δυο σας εμφανιστείτε στο Sunshine, έτσι;

Ναι, πολύ καιρό πριν δουλέψαμε μαζί σε μια ταινία δράσης στο Χονγκ Κονγκ. Έτσι 20 χρόνια μετά δούλεψα μαζί της στο Sunshine. Το Sunshine ήταν άλλη μια μεγάλη στιγμή γι εμένα γιατί το καστ και το συνεργείο ήταν ιδιαίτερο. Επίσης το ίδιο και ο σκηνοθέτης μας Danny Boyle. Και για δυο εβδομάδες μέναμε μαζί σε ένα φοιτητικό σπίτι. Ο Danny Boyle ήθελε να δημιουργήσει την ατμόσφαιρα που όλοι περνάμε πολύ χρόνο μαζί σε ένα μικρό χώρο. Αυτή η εμπειρία ήταν τόσο σπουδαία. Αισθάνθηκα πως δεν υπήρχαν τοίχοι ανάμεσα στις κουλτούρες μας ή στις χώρες μας. Μπορούμε να μοιραστούμε τα πάντα από εδώ και πέρα. Αυτό ήταν μια ιδιαίτερη εμπειρία γι εμένα.

Επομένως τι προτιμάς, τα κλειστά σετ του Sunshine ή τα ζεστά εξωτερικά σετ του Lost;

Μου αρέσουν και τα δύο. Ήμουν πολύ άνετος στο σετ του Lost. Ήμουν τόσο νευρικός όταν πήγα στο σετ γιατί μόλις είχα παρακολουθήσει όλα τα επεισόδια του Lost. Ήμουν σαν ένας θαυμαστής. Ένας μεγάλος θαυμαστής. Ήξερα τον Matthew αλλά δεν ήξερα κανέναν άλλο εκτός από τον ποιον έπαιζαν στη σειρά. Έτσι έλεγα "Ω Θεέ μου, ο Sawyer είναι εκεί. Και η Kate." Ήμουν σαν ένα παιδί που πήγε στην Disneyland για πρώτη φορά [γελά]. Ήταν διασκεδαστικό.


Πηγή:IGN